הכי בריא, הכי טוב – איך בוחרים חטיפים לכלבים

מקלות

כלבים אוהבים לאכול גם כשהם לא רעבים, זו הסיבה שבמהלך הטיול הם מחפשים, לא פעם שאריות מזון. אין באמת דרך למנוע מהכלבים לחפש שאריות מזון ברחוב אולם, מעבר למזון הקבוע שהם אוכלים מידי יום, ניתן לפנק את הכלבים עם חטיף מיוחד, בדיוק כמו שאנו נותנים לילדנו ממתק טעים או פרי בין הארוחות. בניגוד לממתקים שאנו יודעים שאינם בריאים, חטיפים לכלבים לא חייבים להיות גם כן כאלה, ניתן בהחלט למצא חטיפים בריאים לכלבים ולפנק אתם את הכלב. אז איך בוחרים חטיפים לכלבים?

 

אפשרו לכלבכם לחטוף חטיף

לפני שמתחילים לחפש חטיף בריא לכלב חשוב לדעת, וטרינרים בכל העולם ממליצים שאחוז הקלוריות שאוכל הכלב מחטיפים ביום, לא יעלה על 10 אחוזים מסך הקלוריות שהוא צורך בכל יום ויום. הגזמה בכמות החטיפים תגרום לעלייה מיותרת במשקלו של הכלב. עוד יש לדעת, כלב שמקבל כמות חטיפים מוגזמת, יאבד בסופו של דבר עניין במזון היבש והבסיסי אותו הוא אוכל ואליו הוא רגיל.

 

איזה חטיף יהיה הבריא ביותר

על פי רוב, יש להעדיף חטיפים העשויים מבשר אמיתי על כל חלופה אחרת כדוגמת דגנים ובוודאי על פני מרכיבים מעובדים. בדקו על תווית המוצר ממה הוא עשוי ותנו תמיד עדיפות למרכיבים טבעיים וכאלה שכלבכם אינו רגיש להם. הימנעו מחטיפים שבהם מצויים חומרים משמרים, צבעי מאכל, סוכר ומלח בכמות גדולה. קיימות חנויות https://petbest.co.il, שמציעות על מדפיהן חטיפי בריאות של ממש לכלבים, והם כמובן צריכים להיות האופציה הראשונה שלכם, למרות שלעיתים מחירם מעט גבוהה יותר.

קיימים יצרנים רבים של חטיפי כלבים וגם, סוגים שונים של חטיפים. השוני בין חטיף לחטיף אינו רק במרכיבים שלו אלא, גם במטרה לשמה הוא ניתן לכלב. לדוגמא – ישנם חטיפים קשים העשויים מעור יבש, עור דחוס, בשר חזיר מעושן וכו', המאלצים את הכלב ללעוס זמן רב עד שהוא יסיים אותם. מדובר באמצעי לתעסוקה ולא רק בהשלמת מזון, כלב שעסוק בלעיסת חטיף קשיח לא ינסה ללעוס חפצים אחרים בבית.

 

הקשר בין אילוף כלבים וחטיפים

ישנם חטיפים לכלבים המשמשים את מאלף הכלבים בפעולת האילוף, הם מסייעים למאלף ללמד את הכלב פקודות חדשות מכיוון שהם מספקים מוטיבציה לכלב. חטיפי אילוף צריכים להיות קטנים במיוחד היות והמאלף ייתן לכלב לא מעט חטיפים במהלך שיעור אילוף. כמו כן, חשוב מאוד שהחטיפים יהיו ממרכיבים טבעיים כדי שהמאלף לא יחשוב פעמיים כמה חטיפים לתת לכלב בזמן האימון, דבר שעלול להפחית מיעילותו של הסשן. ידוע שחטיף עשוי בשר מגביר את המוטיבציה של הכלב לבצע את הפקודות שהוא מקבל.

 

סיכום

חטיפים לכלבים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפריט היומי של כל כלב וטוב שכך. הם מאפשרים לנו לפנק את הכלב ולתת לו הרגשה של סיפוק גבוהה מבדרך כלל. קנו לכלבכם חטיפים ממרכיבים טבעיים, הם יוסיפו לבריאותו ולאיזון הפיזי שלו.

אוכל לבעלי חיים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים

מה ההבדלים בין הרצועות השונות לכלבים?

רצועות הן כלי הכרחי לכל בעל כלב, הרצועה מאפשרת לקחת את הכלב שלו לטיול מבלי לדאוג לבטיחותו או שילך

מתי נצטרך חיתולים לכלבים?

כלבים דומים במספר דברים לבני האדם, הם נדרשים לפעילות גופנית על מנת לשמר את בריאותם, הם אוהבים לאכול, הם

כמה סוגי כלבים יש בעולם?

פינצ'ר, צ'יוואווה, שנאוצר, האסקי סיבירי, תחש, גולדן רטריבר ופאג – כל מי שאוהב כלבים יכול להמשיך עם רשימת הגזעים