תכנון ועיצוב פנים של משרדים – איך עושים את זה נכון?

חלל מעוצב

כל אחד מאיתנו, מבלה את מרבית שעות היממה שלו בטוח חללי פנים מסוגים שונים.

אבל אם יש מקום אחד שבו אנחנו מבלים את רוב זמננו ואנחנו רוצים לאפשר את סביבת החיים המזמינה ביותר הוא המשרד או מקום העבודה המרכזי של בית העסק.

ולכן, יש בשנים האחרונות דרישה הולכת וגוברת של מנהלים בשוק הישראלי להשקיע יותר זמן ויותר מחשבה ברכישה של ציוד משרדי או בתהליך עיצוב פנים לחלל המשרד, אשר עומד בכל הציפיות המקצועיות ויכול להפוך את המשרד שלכם למקום מזמין ונעים הרבה יותר לטובת הצוות.

אם גם אתם נמצאים בשלב שבו צריך תחשוב על עיצוב המשרד בצורה קונקרטית, ייתכן מאוד ואתם מחפשים טיפים של אנשי מקצוע שיכולים להוביל אתכם אל התשובה המנצחת.

 

ארבעה טיפים מנצחים לעיצוב משרדים

על מנת להצליח להביא לידי ביטוי את כל הדרישות שלכם בתהליך תכנון ועיצוב פנים של משרדים, הצוות המקצועי של חברת Decoration2000, אסף בשבילכם את ארבעת הטיפים החשובים אותם אתם רוצים ליישם בצורה מלאה לאורך העבודות:

הפרדות ומחיצות –

כל איש מקצוע או עובד בחברה שלכם יודע עד כמה משמעותית היא ההשפעה של הסחות דעת על שגרת העבודה בחדר פנים. ולכן, אתם רוצים להשקיע כמה שיותר זמן ומשאבים בחשיבה על יצירת הפרדה בין הצוותים השונים בחלל העבודה המשותף, ובה בעת להמשיך לשמור על שגרת העבודה שמתאימה לכל הפעילות של צוות החברה.

 

אזורי עבודה ומנוחה –

כמו כל מקום עבודה אחר, גם במקום העבודה שלכם אתם רוצים וצריכים ליצור אזורי עבודה ואזורים מנוחה. רק בצורה כזו ועל ידי תכנון חלל פנים נכון, אפשר להעניק לעובדים שלכם תנאים שמתאימים ליום עבודה ארוך וליצור את ההפרדה בין הפסקת הצהריים לבין ישיבת הצוות הכי חשובה של השבוע.

 

כלי משרד וריהוט –

שימוש בכלי משרד מקצועיים וריהוט שמתאים לחלל משרדי, יוצר את סביבת העבודה האופטימלית לצוות שלכם כך שאתם חייבים להשקיע מחשבה בהתאמה של ציוד משרדי איכותי בהקדם האפשרי.

 

שילובי צבעים מנצחים

כדי לחתום את תהליך עיצוב הפנים של חלל המשרד שלכם בצורה הכי מקצועית שהיה יש, צריך לתת את הדעת על שימוש בשילובי הצבעים המתאימים ביותר לחברה או למותג שאתם מנסים לבנות.

הפרדות ומחיצות כדי לאפשר לצוות שלכם לנהל שגרת עבודה נוחה עם תקשורת אפקטיבית, אתם צריכים ליצור סביבה שמתאימה לתנאי העבודה האופטימליים, על ידי שימוש במחיצות והפרדות מסוגים שונים.
אזורים שונים לפעילות במקום לגרום לעובדים שלכם לבלות את הפסקת הצהריים ליד שולחן העבודה, אפשר להשקיע משאבים ולהתקין מטבח או מטבחון שיהיה גם אזור הפסקת הצהריים של הצוות.
שימוש בכלי משרד ואביזרים שולחנות וכיסאות שמתאימים לחלל הפנים, שומרים על תנאי העבודה המקובלים לצוותים בחברה המודרנית.

 

חדר ישיבות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב

איך לבחור פינת אוכל יוקרתית ומעוצבת לבית

בחירה של פינת אוכל יוקרתית לבית אינה עניין של מה בכך. שמענו על לא מעט מקרים שבהם אנשים הקלו

הדפסה על pvc – כל מה שצריך לדעת

הדפסה על PVC נמצאת בשימוש כבר שנים רבות, אבל רוב האנשים לא יודעים שמדובר על PVC, בגלל טכנולוגיה מתקדמת,