איך לבחור פינת אוכל יוקרתית ומעוצבת לבית

חדר אוכל

בחירה של פינת אוכל יוקרתית לבית אינה עניין של מה בכך. שמענו על לא מעט מקרים שבהם אנשים הקלו ראש בבחירה ומצאו את עצמם בסופו של דבר מתמודדים עם פינת אוכל שלא תואמת לעיצוב הכללי של הבית. כדי שאתם לא תחוו את עוגמת הנפש הזו, אנו ממליצים לכם לקרוא בעיון את השורות הבאות ולגלות איך לבחור פינת אוכל יוקרתית ומעוצבת לביתכם.

 

השלב הראשון – תחליטו על צבעים שמתאימים למטבח

רגע לפני שאתם יוצאים לבחור פינת אוכל יוקרתית ומעוצבת לבית שלכם, אתם צריכים להסתכל מסביב ולבדוק מהם הצבעים ששולטים במטבח שלכם. האם אלו גווני עץ? צבעי קרם? אולי שמנת? בכל אופן. אתם צריכים להסתכל מסביב ולראות מהם הצבעים הדומיננטיים שנמצאים מסביב. אם אינכם בטוחים על אילו צבעים אנחנו מתכוונים, כדאי שתעיפו מבט על פריטי הריהוט הבאים:

  • ארונות
  • ידיות
  • מקרר ועוד

תערכו רשימה מסודרת של פרטי הריהוט הללו וליד כל פריט, תרשמו את צבעו.

 

השלב השני – תתרשמו במבחר פינות האוכל שקיים בחנות אינטרנטית

כעת יש בידיכם רשימת צבעים דומיננטיים, כך שאתם יכולים להיכנס אל חנות אינטרנטית שמציעה פינות אוכל יוקרתיות ומעוצבות לבית. אתם יכולים לערוך חיפוש בחנות האינטרנטית תוך סיווג של פינות אוכל לפי צבעים. כך תוכלו לראות אילו פינות אוכל מתאימות לכם ביותר מבחינת העיצוב של המטבח.

אם אתם מעדיפים לבצע שילובים של צבעים שונים, אתם יכולים פשוט לעבור באופן אקראי אחר האפשרויות השונות שקיימות באתר ולבחור את הדגמים המתאימים לכם ביותר (חשוב לבחור כמה ובהמשך תבחרו את הפינה המתאימה ביותר).

 

השלב השלישי – תערכו מדידות של המטבח

כעת אתם צריכים לערוך מדידות של המטבח שלכם ולרשום את המידות על דף. לאחר שיהיו לכם את המידות, תצטרכו לחזור אל האתר ולבדוק שכל פינות האוכל שבחרתם בשלב הקודם אכן מתאימות למטבח שלכם. אם יש פינות אוכל יוקרתיות שהתגלו כגדולות מידי למטבח שלכם, זה הזמן להסיר אותן מרשימת המועדפים שלכם.

 

השלב הרביעי – תתייעצו עם מעצב מטבחים

בשלב זה צריכה להיות לכם רשימה של פינות אוכל שמתאימות למטבח שלכם מכמה סיבות שונות. כעת, אתם צריכים ליצור קשר עם מעצב מטבחים (לעיתים זהו שירות שניתן דרך האתר שממנו אתם קונים את פינת האוכל) ולשמוע ממנו את דעתו אותו האפשרויות השונות.

המעצב יוכל לסייע לכם בבחירת הפינה המתאימה ביותר ולא רק בהתאם לעיצוב או לגודל, אלא גם מבחינת נוחות השימוש. חשוב שלא לוותר על אפשרות זו, שכן, השלכותיה צפויות להשפיע עליכם לטווח רחוק.

 

סיכום

אלו היו 4 השלבים שיאפשרו לכם לבחור פינת אוכל יוקרתית ומעוצבת לבית שתשמש אתכם לזמן ממושך וגם תתאים לעיצוב הנוכחי של המטבח שלכם. כעת, נותר לכם ליישם את השלבים וליהנות מפינת אוכל חדשה. תתחדשו!

חדר אוכל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב

הדפסה על pvc – כל מה שצריך לדעת

הדפסה על PVC נמצאת בשימוש כבר שנים רבות, אבל רוב האנשים לא יודעים שמדובר על PVC, בגלל טכנולוגיה מתקדמת,

תכנון ועיצוב פנים של משרדים – איך עושים את זה נכון?

כל אחד מאיתנו, מבלה את מרבית שעות היממה שלו בטוח חללי פנים מסוגים שונים. אבל אם יש מקום אחד