אילו סוגי הדברות קיימים?

הדברת מכרסמים

בשלב זה או אחר של החיים כל אחד יאלץ להשתמש בשירותי הדברה לדירה או למקום העבודה או העסק שלו. חרקים, מכרסמים ושאר רעות חולות מהסוג הזה עלולים לגרום לעוגמת נפש רבה ולעיתים גם לנזקים כלכליים ובריאותיים. עולם ההדברה הפך להיות מורכב יותר ויותר ככל שהתפתחה הטכנולוגיה בתחום זה, וכיום ישנם סוגים רבים של הדברות ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו. ריכזנו לפניכם 4 סוגי הדברות פלוס הסבר קצר על כל אחת מהן. 

 

הדברה באמצעיים כימים

ההדברה הנפוצה והמוכרת ביותר היא ההדברה הכימית. בשיטה זאת המדביר מפזר נוזל או אבקה המכילים חומרים כימים שגורמים למותם של המזיקים. שיטת הדברה זאת היא יעילה במיוחד אך למרבה הצער היא גם עלולה להיות מזיקה.

החומרים הכימיים בהם משתמשים בהדברה זאת הם לעיתים קרובות רעילים במיוחד ועלולים להזיק גם לבני אדם ולחיות המחמד, לכן חשוב שההדברה תיעשה באופן בטיחותי ועל ידי איש מקצוע מיומן. אם אתם זקוקים להדברה בבית כנגד עכברים או חולדות, הדברות הסביבה – הדברת מכרסמים זו הכתובת עבורכם.

 

הדברה באמצעיים ביולוגים

הדברה ביולוגית היא ההיפך הגמור מהדברה כימית. היא פועלת לא באמצעות חומרים כימיים אלא באמצעות שימוש בכלים טבעיים בלבד כמו חיות טורפות או שימוש בהרגלי החיה הטבעיים. סוג הדברה זה הוא אפקטיבי במיוחד במקומות פתוחים כמו שטחים חקלאיים, ואינו יעיל במיוחד בדירות ובבתים פרטיים.

 

הדברה באמצעיים אקולוגיים

הדברה אקולוגית היא בעצם שילוב או פשרה בין שני סוגי ההדברות הקודמות. בהדברה מסוג זה משתמשים באמצעיים טבעיים ובדרך כלל לא קוטלים את החיה שמנסים להדביר, אלא משתמשים בחומרים שידחו או ידחקו אותה אל מחוץ למרחב הביתי ואל מקומות שבהם היא לא תפריע לאף אחד.

שיטה זאת נראית דומה מאוד לשיטת ההדברה באמצעיים כימים לעין הבלתי מקצועית, זאת מכיוון שבשתי השיטות מפזרים נוזל או אבקה בשטח הבית. ההבדל בין שיטות ההדברה טמון בסוגי החומרים שבהם משתמשים ובניסיון להתחשב בחיות ובטבע מבחינה אקולוגית.

 

הדברה באמצעות חשמל

הדברה על ידי חשמל היא פחות סוג של הדברה אלא יותר מניעה או אי הכנסה מראש של המזיקים למרחב שלכם. בנוסף לכך הדברה זאת יעילה בדרך כלל נגד מזיקים כמו יונים ועכברושים. השיטה פועלת באמצעות שימוש במכשירים חשמליים שמופעלים כל הזמן ופולטים גלי קול או גלי אור מתדרים מסוג מסוים. כתוצאה מכך נוצרת הרתעה והמזיקים נמנעים מלהתקרב לאזור שעליו נרצה לשמור מפניהם. יש לציין כי שיטה זאת מוטלת בספק מבחינת רמת האפקטיביות שלה.

 

סיכום – אז איך בוחרים?

כדי להשיג את תוצאות ההדברה הטובות ביותר, יש צורך בבחירת סוג ההדברה המתאים ביותר עבורכם. הדרך הטובה ביותר לבחור את סוג ההדברה שיתאים לכם היא התייעצות עם מדביר מנוסה ומקצועי. הידע והניסיון שלו יבטיחו את התוצאה הטובה לאורך זמן.

הדברת מכרסמים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע

הדברה עשה זאת בעצמך לעומת שכירת חברת הדברה: מה ההבדל?

התמודדות עם מזיקים עלולה להיות משימה מאתגרת ומתסכלת, שכן הם יכולים לתקוף במהירות את בתינו וליצור שפע של בעיות.

החלפת צנרת ברזל

כל התעסקות עם צנרת, ובוודאי כשזה נוגע לצנרת ברזל, היא התעסקות מסובכת למדי שדורשת אנשי מקצוע מיומנים. צנרת ברזל

איך נמגן בית פרטי?

אין ספק שהעיסוק בעיצוב הבית הוא עיסוק הרבה יותר נעים ונחמד בהשוואה לעיסוק במיגון הבית. עם זאת, אין ספק

משכנתא ירוקה – מה כדאי להכיר?

בימינו, איכות הסביבה היא אחד הנושאים הבוערים ביותר במדינה ובעולם כולו. בין אם בחברה, בפוליטיקה או בכלכלה, כל העולם