איך נמגן בית פרטי?

מנעולן

אין ספק שהעיסוק בעיצוב הבית הוא עיסוק הרבה יותר נעים ונחמד בהשוואה לעיסוק במיגון הבית. עם זאת, אין ספק כי מיגון הבית נושא משמעות רבה ביותר. בעידן בו שיעור הפריצות לבתים פרטיים גואה, בעלי בתים פרטיים צריכים להשקיע תשומות זמן וכסף במיגון ביתם. כאן נציג מספר דרכים למיגון הבית שלכם, במטרה לשמור על היקרים לכם ועל הרכוש שברשותכם.

 

שמרו על הדלתות

חרף ההטיה המחשבתית הברורה לפיה פורצים נוטים להיכנס דרך חלונות או פרצות אחרות, בשיעור גבוה מאוד של מקרים הפורצים פורצים אל הבית דרך דלת הכניסה הראשית. ישנן מספר סיבות לכך. האחת והקלה ביותר להתמודדות היא מקרה של שכחת דלת לא נעולה. במקרים מעין אלה כל מה שהפורץ צריך לעשות זה לנסות את מזלו וללחוץ על הידית.

על מנת למנוע הישנות של מקרים כאלו, ניתן להוסיף תזכורת בסמוך לדלת. אפשרות אחרת היא להחליף מנעול לדלת הכניסה. בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים ישנם פתרונות אבטחתיים מתקדמים אשר ימנעו מצב של שכחת נעילת הדלת. לדוגמא, דלת הנותרת נעולה באופן תמידי ונפתחת רק לאחר זיהוי פנים או טביעת אצבע. הדרך הטובה ביותר לבדוק אפשרויות שכאלו היא עם מנעולן מקצועי שמתמחה בפתרונות נעילה.

 

מגנו חלונות הזזה

שיטה נוספת החביבה על פורצים היא פריצה דרך חלונות הזזה. במקרים רבים חלונות אין נעולים אלא סגורים בטריקה בלבד. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי פתרונות הנעילה הסטנדרטיים של חלונות מודרניים אינם תמיד עומדים בסטנדרט בטיחותי ההולם את שיטות הפריצה הקיימות כיום. במטרה לחזק את המיגון החלונות ניתן לנקוט במספר פעולות.

האחת היא התקנת חיישני תנועה בסמוך להם, כך שמצב בו החיישן יזהה תנועה בסמוך לחלון יוביל להדלקת תאורה או הפעלת רעש כלשהו. אפשרות אחרת היא התקנת חיישנים המתריעים שבירת החלון, תוך שליחת התרעה אל הפלאפון שלכם ו/או למוקד חירום. מעבר לכך, ישנם חלונות עם מערכות נעילה מתקדמות אשר יקשו את הפריצה.

 

הקפידו על אבטחת מידע

נוסף על האבטחה הפאסיבית של הבית ושמירה על תכולתו הפיזית, בימינו אנו יש חשיבות נוספת גם לשמירה על המידע הדיגיטלי שלנו. פריצה לרשת הוויי-פי שלנו עשויה להוביל לדליפת פרטים בנוגע לחשבון הבנק שלנו, למידע המאוחסן על המחשבים שלנו ולשימושים בלתי חוקיים אחרים שפגיעתם עשויה להיות קשה. לכן, קדדו את הרשת שלכם באמצעות סיסמא מורכבת, השתמשו בחומת אש ובאנטי וירוס.

 

בטלו פינות נסתרות

בבתים פרטיים רבים ישנן פינות דוגמת עצים או שיחים המאפשרים הסתתרות של פורצים. כאשר אלו נמצאים בסמוך לחלונות הבית הם עשויים לשמש כמסתור מושלם לקראת פריצה. לכן, נכון יהיה לצמצם מקומות מסתור אלו, תוך הרחקה של סולמות או שרפרפים למיניהם העשויים להימצא בסביבה. מעבר לכך, נסו למצוא פתרונות תאורה לפינות חשוכות בהם הפורצים עשויים להסתתר.

 

מנעולן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע

הדברה עשה זאת בעצמך לעומת שכירת חברת הדברה: מה ההבדל?

התמודדות עם מזיקים עלולה להיות משימה מאתגרת ומתסכלת, שכן הם יכולים לתקוף במהירות את בתינו וליצור שפע של בעיות.

אילו סוגי הדברות קיימים?

בשלב זה או אחר של החיים כל אחד יאלץ להשתמש בשירותי הדברה לדירה או למקום העבודה או העסק שלו.

החלפת צנרת ברזל

כל התעסקות עם צנרת, ובוודאי כשזה נוגע לצנרת ברזל, היא התעסקות מסובכת למדי שדורשת אנשי מקצוע מיומנים. צנרת ברזל

משכנתא ירוקה – מה כדאי להכיר?

בימינו, איכות הסביבה היא אחד הנושאים הבוערים ביותר במדינה ובעולם כולו. בין אם בחברה, בפוליטיקה או בכלכלה, כל העולם