ניקוי ספות בד – עשה ואל תעשה וכל מה שמסביב

חלל מעוצב

ספה היא חלק בלתי נפרד מעיצוב ונראות הבית. רוב הספות הן בחדרי האירוח, במרפסת בסלון או בחדרי האורחים ולכן חשוב כפליים לשמור על הניקיון שלהן.

אבל איך לנקות את הספה שלנו? איך אדע מאיזה חומר מורכבת הספה? מה סוג הבד הספציפי? באילו חומרי ניקוי ניתן להשתמש מבלי לעשות נזק? כל אילו שאלות קשות ולא פשוט לעשות זאת לבד – נספר על פתרון

קל וזול שיחזיר את הספות למצב חדש!

כדי לשמור על ניקיון הבית חשוב מאוד לנקות את הספות שתופסות חלק מהותי מהמראה הכללי של הבית בכלל ושל חדרי האירוח בפרט. אנחנו לא רוצים לתת לאורחים שלנו לשבת על כתמי קפה או לא נגיד שתן של הכלב או התינוק, ולכולנו מופיעים הכתמים הללו על הספה מפעם לפעם. אם בחרנו בספות בד ולא בספות עור הכתמים והלכלוך יצטברו עוד יותר. ספות הבד סופחות נוזל ומתלכלֿכות בקלות, למזלנו יש פתרון יעיל וזול לניקוי מקצועי של ספות הבד!

 

מה לא לעשות !

כדי לשמור על מראה הספה והניקיון שלה יש להקפיד לנקות אותה מפעם לפעם. ניקיון עם שואב אבק מתקדם הוא בסדר ומומלץ ואפילו ניקיון במים ואז לתת לספה להתייבש הוא בסדר אך מסוכן לבחור את חומרי הניקוי הלא נכונים. ניקוי במים ובשואב אבק עוזרים בניקוי שטחי ולא יסודי, האבק מהשכבה החיצונית ייעלם ולפעמים אפשר גם להוריד כתמים קלים בעזרת מים וייבוש אך אם תבחרו בחומר ניקוי לא נכון לספה שלכם תוכלו ליצור נזק בלתי הפיך. אם אתם שומרים על הספה שלכם ושואבים אותה באופן קבוע ניקוי מקצועי חד או דו שנתי יאפשרו לכם לשמור על ספת בד עם מראה חדש כל השנה.

 

במי לבחור?

ניקוי ספות בד הוא מעט טריקי, כדי לעשות זאת בצורה מקצועית יש לבחור בבעל עסק עם ניסיון רב ומוכח בתחום שידע לתת את השירות המקצועי ביותר במחיר סביר.

חברת SOS Clean היא בדיוק החברה בשבילכם, עם ניסיון של יותר מעשור וביקורות של לקוחות מרוצים אשר באופן טבעי גורמים לשמה של החברה ללכת לפניה החברה הפכה לחברת ניקוי הספות הנבחרת ביותר על ידי תושבי מרכז הארץ.

 

איך עושים זאת?

לאחר שיחת תיאום עם נציג מהחברה יגיעו בעלי המקצוע אליכם הביתה וראשית יאבחנו את סוג הבד והחומר הפנימי של הספה. כאן נמצא החלק הטריקי שבשבילו מומלץ להזמין את חברת SOS Clean לנקות את ספות הבד שלכם. המומחים יחליטו על חומרי הניקוי המתאימים בדיוק לספה שלכם בהתאם להרכב החומרים בה ויחלו בריסוס חיצוני של חומרים משמידי חיידקים ובקטריות, לאחר שהחומרים נספגו כ- 15 דקות יעברו לשיטת ניקוי של הזרקת מים וחומרי ניקוי בלחץ גבוה וליניקת כל החומרים והמים שמחזיר את הספה למראה חדש ורענן. השירות הוא הזול במדינה ואם לא תהיו מרוצים לא תשלמו! אז למה אתם מחכים?

 

רהיט צבעוני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע

הדברה עשה זאת בעצמך לעומת שכירת חברת הדברה: מה ההבדל?

התמודדות עם מזיקים עלולה להיות משימה מאתגרת ומתסכלת, שכן הם יכולים לתקוף במהירות את בתינו וליצור שפע של בעיות.

אילו סוגי הדברות קיימים?

בשלב זה או אחר של החיים כל אחד יאלץ להשתמש בשירותי הדברה לדירה או למקום העבודה או העסק שלו.

החלפת צנרת ברזל

כל התעסקות עם צנרת, ובוודאי כשזה נוגע לצנרת ברזל, היא התעסקות מסובכת למדי שדורשת אנשי מקצוע מיומנים. צנרת ברזל

איך נמגן בית פרטי?

אין ספק שהעיסוק בעיצוב הבית הוא עיסוק הרבה יותר נעים ונחמד בהשוואה לעיסוק במיגון הבית. עם זאת, אין ספק