מלונות כשרים בעולם

בית מלון

מלונות רבים ברחבי העולם הבינו את כוח הקנייה של המגזר הדתי, ולכן מסבים את בתי המלון כך שהם יתאימו בדיוק לצרכים ולרצונות. מהם המלונות הללו ומדוע זה כל כך משתלם? להלן המידע המלא.

מלונות כשרים – תופעה הולכת וגוברת

בעשור האחרון ניתן לראות מגמה ברורה אשר משנה לחלוטין את עולם התיירות: יותר ויותר מלונות הבינו את כוח הקנייה העצום של המגזר הדתי, כמו גם הבינו כי המגזר הדתי מעוניין לרכוש חבילות לחו"ל ולטייל בעולם – רק באופן שהוא כשר למהדרין. לכן, יותר ויותר מלונות ברמה של חמישה כוכבים מסבים את המטבחים ומכניסים משגיחי כשרות כך שהאורחים יוכלו להיות בטוחים כי מדובר בחופשה "הכול כלול" מבלי לחשוש מנושא האוכל, אשר הוא פרמטר חשוב ביותר בעבור המגזר הדתי אשר לא מעוניין להתפשר על נושא המזון, וכעת יש הזדמנות חסרת תקדים לרכישה של חבילת נופש במלונות המדורגים ברמה של חמישה כוכבים. מהם? להלן הפרטים.

קושר בוקינג – מלונות כשרים ברמה של חמישה כוכבים

חברת קושר בוקינג מציעה לקהל הלקוחות מהמגזר הדתי לרכוש חבילות נופש הכוללות טיסות ומלונות במחירים אטרקטיביים ביעדים הפופולריים ביותר בעולם. לכן, אם אתם מתלבטים לגבי נסיעה לחו"ל, אין ספק כי התקופה הטובה ביותר היא בתקופת הפסח וזאת לאור ימי החופשה הרבים כמו גם האפשרות לרכוש באמצעות קושר בוקינג חבילת נופש אשר כוללת מלון כשר בפראג, טיסות כמו גם מידע לגבי אתרי תיירות פופולריים בעיר העתיקה והיפה הזו. פראג נחשבת מזה שנים ארוכות לאחד היעדים האהובים ביותר ע"י הישראלים, ולא בכדי. מדובר ביעד שבו ניתן לעשות כמעט הכול: לאכול אוכל כשר למהדרין, לטייל בסמטאות העתיקות, לבקר באתרים היסטוריים כמו גם לחוות עיר אירופאית מודרנית אשר שמרה על צביונה ההיסטורי לאורך השנים ובכך מאפשרת לקבל חוויה בין לאומית במחיר אטרקטיבי ביותר, זאת לאור העובדה כי מדובר בעיר זולה באופן יחסית הן מבחינת מקומות הבילוי והן מבחינת אפשרויות הקניות הבלתי נגמרות.

חדר במלון

עדיין לא סגרתם חופשה? זה בדיוק הזמן

על כן, אם אתם עדיין מתלבטים לגבי יציאה לנופש – אנחנו בדיוק כאן  לשם כך. אנו מציעים חבילות נופש אטרקטיביות לעיר פראג כמו גם לקפריסין, כך שתוכלו להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה וכי תצאו במתכונת משפחתית או זוגית לחופשה חלומית בזמן חג הפסח. מדובר בחבילה למלון קינג דיויד המפואר אשר ממוקם בלב לבה של העיר העתיקה, ומאפשר להרגיש בדיוק כמו מלכים, זאת לאור שפע של מזון כשר למהדרין, חיבור מהיר לאינטרנט, אולמות מפוארים ורחבי ידיים כמו גם בריכת שחייה וג'קוזי. צוות עובדי המלון דובר עברית, כך שבמידה ויש לכם שאלה או תהייה – תוכלו להתנהל בצורה קלה ופשוטה. קדימה, היכנסו לאתר ורכשו לעצמכם חבילת נופש מושלמת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חופשות

טיול לצפון איטליה

איטליה היא הארץ המושלמת לחופשה חלומית, יש לה כל כך הרבה להציע והיא מתאימה לכל אחד. איטליה גדולה יחסית