טיול לצפון איטליה

חוף ים

איטליה היא הארץ המושלמת לחופשה חלומית, יש לה כל כך הרבה להציע והיא מתאימה לכל אחד.
איטליה גדולה יחסית (אם נשווה אותה לישראל), ועל כן תלוי באורך הטיול כמה ממנה תספיקו לראות.

בכל מחוז יש לאיטליה קסם שונה ומיוחד להציע, והמון ממנו, ככה שתוכלו להישאר רק במחוז אחד ולא יהיה לכם רגע דל.

אם הטיול שלכם ארוך יותר תוכלו אפילו לעבור בין מחוזות (או להגיע גם לאיים), עם רכב שכור או בעזרת התחבורה הציבורית הנוחה והקלה שמרשתת את רוב המקומות באיטליה.

אם תבחרו לעשות טיול לצפון איטליה למחוזות כמו עמק אאוסטה, פיימונטה, ליגוריה, לומברדי, אמיליה רומנה, ונטו, פריולי ונציה גיוליה או טרנטינו אלטו תוכלו להנות מהנופים ההרריים של איטליה עם רכסי האלפים בצפון והדולומיטים בצפון המערב, אך גם מגבעות ירוקות עם כרמים רבים ואפילו חופים זהובים.

 

צפון איטליה – האפשרויות לא נגמרות

טיול לצפון איטליה יכול להיות טיול אקסטרים של סקי וטרקים, או טיול תרבותי בין ערים וכפרים ציוריים, אחרי הכל ונציה, ורונה, מילאנו וטורינו כולן בצפון איטליה.

צפון איטליה מלאה בהיסטוריה מעניינת. כיוון שהיתה בעבר שייכת לשבטים הגאלים והקלטים, עד היום תוכלו לראות שהמקומיים דוברים איטלקית- גאלית שהיא מעט שונה מהאיטלקית הדלמטית (האיטלקית המדוברת בשאר רחבי איטליה).

במאה ה-15 צפון איטליה ומחוז הטוסקנה (אשר נושק לגבול של מה שמסתכלים עליו כצפון איטליה) הפכו למרכז הההתרחשויות, האומנות והלמידה של הרנסנאס, כתוצאה מכך תוכלו להנות מהמון מוזיאונים עם אומנות נהדרת ומעניינת, לחוות את רוח התקופה עם קתדרלות, טירות וכנסיות שנבנו אז ושמורים עד היום במצב נהדר.

צפון איטליה גובלת בסלובניה ממזרח, אוסטרליה ושוויץ מצפון וצרפת מהמערב, כך שטיול לצפון איטליה יכול להיות משולב עם עוד ארצות נוספות שהמעבר אליהם בנסיעה דרך הרי האלפים הוא כביש עם נוף עוצר נשימה ומנהרת מונט בלאן העוברת תחת הפסגה הגבוהה ביותר ברכס האלפים. זו מנהרה בתשלום של 46 אירו לכיוון אחד, לכן אם יקר לכם מדי כל סיפור הנסיעה בין צרפת לאיטליה תוכלו גם לסוע בכבישים עוקפים לאורך ההרים, שייקחו לכם אמנם כפול מהזמן בדרכים מפותלות אך הנוף שווה את זה לכל מי שמוכן להשקיע עוד כמה שעות על הכביש.

 

מתי כדאי לבקר בצפון איטליה?

מזג האוויר בצפון איטליה מעט שונה ממזג האוויר בשאר איטליה, הוא פחות ים תיכוני בשל ההרים אשר גורמים לאקלים יבש וקר יותר. בהרים עצמם לח יותר אך קר מאוד בחודשי החורף, עם המון שלג (נהדר לאוהבי הסקי), ובעמקים יבש וקר בחורף וחם מאוד בקיץ, כך שהכי אידיאלי לבקר שם בחודשי האביב והסתיו. מחוז ליגוריה הוא המחוז היחידי בצפון איטליה השוכן לצד הים ולכן בו תוכלו למצוא מזג אוויר ים תיכוני, הדומה מאוד למזג האוויר בישראל.

אם אתם מחפשים אוכל ויין טוב, תרבות עשירה ונופים עוצרי נשימה טיול לצפון איטליה יכול לספק לכם את כל זה והרבה יותר ויבטיח לכם חוויה שתשאיר אתכם עם טעם של עוד.

 

 

גשר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חופשות

מלונות כשרים בעולם

מלונות רבים ברחבי העולם הבינו את כוח הקנייה של המגזר הדתי, ולכן מסבים את בתי המלון כך שהם יתאימו