למה כולם פונים היום להר הביטוח?

פונים להר הביטוח ראשית

למרות הרצון להיות מבוטחים מפני כל צרה שלא תבוא, כולנו מודעים היטב לכך שכל ביטוח גם עולה לנו לא מעט. אנחנו אומנם רוצים את המוצרים הכי טובים שיש לחברות הביטוח להציע לנו, אך האם זה אומר שעלינו לתרום לחברות הביטוח כספים מיותרים בכל שנה? והאם לא הגיע הזמן להבין איפה אנחנו עומדים ועל מה אנחנו משלמים? כולנו קראנו בחצי עין את פוליסת הביטוח והקשבנו, עד שלב מסוים, למה שהסביר לנו סוכן הביטוח. עם זאת, רוב האנשים לא באמת יודעים על מה הם משלמים ומה מגיע להם ברגע האמת ולכן הר הביטוח זו הכתובת הנכונה. בעזרת הר הביטוח תוכלו לדעת איזה ביטוחים יש לכם, איזה סעיפים הם כוללים והאם לא הגיע הזמן לעשות שינויים כלשהם כדי לחסוך מאוד שקלים בשנה.

 

חסכונות שמחכים לכם מההורים שנפטרו

 

ההורים שלכם נפטרו וכבר הייתם בטוחים שקיבלתם את כל הירושה? אם כך, כדאי שתדעו שאם תפנו אל הר הביטוח בהחלט יכול להיות שתגלו שלא כך הדברים. הר הביטוח יוכל לתת לכם דוח מפורט גם אודות כל מוצרי הביטוח והחסכונות על שמו של אדם שנפטר אשר תספקו את כל הפרטים שלו לחצו כאן ומלאו את הפרטים. בצורה כזאת יכול להיות שתגלו גם אתם, כמו לא מעט אנשים אחרים, שלמעשה יש חיסכון עם סכום כסף לא מבוטל בכלל שמחכה לכם. אין שום סיבה שהכסף הזה ימשיך לשכב אצל חברת הביטוח ולא יועבר לחשבונכם, כי אם אתם היורשים החוקיים, הגיע הזמן שתתחילו ליהנות מכל הכספים שההורים שלכם צברו לאורך שנים רבות.

פונים להר הביטוח

שירות יעיל ושמירה על סודיות

 

הר הביטוח זה גורם שרבים פונים אליו, פשוט כי אין לנו מה להפסיד. אנחנו לא צריכים להשאיר פרטים אישיים מידי, פרט לשם ושם משפחה, ואיש לא יוכל לגשת לכל המידע שנחשף בעזרת הר הביטוח. לכן, אם חששתם לרגע שהפרטיות שלכם תיפגע, כדאי שתדעו שזה בכלל לא מדויק. הר הביטוח זו יוזמה שיש לה גישה להרבה מאוד חברות ביטוח מובילות במדינה ולכן, אם ניתן לעשות את כל הבירורים בצורה יעילה ומהירה, מדוע לוותר על כך? זה נכון, אולי לא תגלו שיש חיסכון שמחכה לכם ואולי לא תגלו שאתם משלמים הון עתק על ביטוחים מיותרים. אך מה שבטוח זה שכדאי לבדוק ולברר כי הגיע הזמן שכל אחד מאיתנו ייקח אחריות ויבין על מה הוא משלם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים כללי

איך עושים ביטוח רכב ליום אחד

ביטוח רכב ליום אחד הוא פתרון גמיש ונוח עבור נסיעות קצרות ומקרים מיוחדים. הוא מאפשר לכם לנהוג ברכב באופן

איך עושים ביטוח רכב ליום אחד

שימוש באתר האינטרנט של חברת הביטוח או פנייה ישירות לסוכן הביטוח, מאפשרים לרכוש ביטוח רכב גם ליום אחד בלבד.

איזו תאורה תתאים למשחק פוקר ביתי?

בחירת התאורה הנכונה למשחק פוקר ביתי היא חיונית ליצירת אווירה המשפרת את חוויית המשחק תוך הבטחת נוחות ונראות לכל

השלכות המס של בעלות על מספר נכסים: תובנות חשובות לבעלי דירה שנייה

בעלות על מספר נכסים יכולה להביא יתרונות פיננסיים משמעותיים, אך היא גם מציגה מורכבות מבחינת השלכות מס. הדבר רלוונטי