למה חשוב לבצע מבחן IQ

ילדה מאובחנת

בעולמנו הוורסטילי והמגוון, חשוב להתאים לכל אחד מאיתנו את המסגרת שהכי נכונה לו. בדיקת IQ נדרשת על ידי המון אנשים באופן עצמאי, מה שניתן לבצע בעזרת מכונים לבדיקת איי קיו. רוצים לעשות זאת? בואו נבין מדוע מבחן IQ כל כך חשוב.

גם ילדים וגם אנשים בגירים עוברים מבחני איי-קיו, מבחן אשר למעשה בודק את רמת האינטליגנציה של האדם. בפעמים מסוימות, הורים מפנים את הילדים שלהם למבחני אינטליגנציה לאחר שהילדים הפגינו כישורים יוצאי דופן בתחומים כאלו ואחרים. מה שנקרא, ילדים מחוננים. מהצד ההפוך של הספקטרום, כמובן שניתן גם לבצע בדיקת איי קיו לילדים אשר מפגינים הישגים נמוכים בבית הספר. נסביר כמה דברים על הבדיקה:

 

בדיקת איי קיו אמינה בעברית: היכן עוברים אותה?

רוצים לעבור מבחן IQ (איי קיו) אמין בעברית במכון מוסמך? בהחלט מומלץ לא להתפשר על מהימנות ומקצועיות הגורם או המכון שמעביר לכם את מבחן ה-IQ. הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות, זה לעבור מבחן שלא באמת משקף את יכולותיכם האמיתיות.

במקרה הפחות גרוע, אתם תרצו לעבור מבחן נוסף במקום מוסמך. במקרה היותר גרוע? אתם עשויים לפתח רגשי נחיתות כתוצאה ממבחן שבכלל לא מהימן ולא משקף את מי שאתם ואת היכולות שלכם. חבל ולא מוצדק.

 

מדוע הילד מפגין הישגיות כה נמוכה בבית הספר?

חשוב להבין, ילדים אשר מפגינים הישגיות נמוכה בבית הספר לא בהכרח יפגינו הישגים נמוכים במבחן ה-IQ. שימו לב, זהו נתון מאוד מעניין שאנשים לפעמים שוכחים לקחת בחשבון, או אפילו לא חושבים עליו אפילו. לפעמים ילדים יכולים להפגין בכוונה הישגים נמוכים בבית הספר, מה שלא בהכרח יעיד על רמת האינטליגנציה שלהם.

מדוע הם יעשו זאת? מאוד פשוט: התאמה חברתית. בעוד שבגילאים מסוימים יהיה נורא חשוב לילד להשתלב בבחינה החברתית, הוא בדרך כלל ירחיק לכת ויעשה הכול בכדי לוודא שהוא מצליח להשתלב חברתית. כיצד הוא יעשה את זה? הוא עשוי להוציא ציונים נמוכים בבית הספר בכוונת תחילה, וזאת בכדי להתאים את עצמו לשאר החברים שלו אשר מקבלים גם הם ציונים נמוכים בבית הספר.

 

מבחנים מהימנים לבדיקת IQ

אם כך, מבחן איי קיו לילדים נועד לוודא את רמת האינטליגנציה של הילד, אבל חשוב לקחת אותו בערבון מוגבל. מדוע? מכיוון שבמקרים רבים, אתם יכולים לעבור מבחני איי קיו שאינם מהימנים ואמינים, מה שעשוי להיות מסוכן מאוד!

שימו לב, אתם ממש לא מעוניינים לעבור מבחן IQ אצל גורם חובבן כלשהוא, ובטוח שלא באיזשהו אתר בלתי-מוסמך באינטרנט. רוצים לעבור את המבחן? אך ורק במכונים מוסמכים כמו מכון דרור – בדיקת IQ – בזריזות ובאמינות מוחלטת. זכרו, הדבר האחרון שאתם רוצים להתפשר עליו, זו בדיקה המשקפת את מי שאתם! בהצלחה!

תלמידים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למידה

חושבת להפתיע במתנה? המדריך שיעזור לך להחליט

מחפשת צעצוע מין כדי להפתיע את בן הזוג שלך? חסכנו לך את ההתלבטות וההתנסות במגוון של צעצועים, וריכזנו כאן

איך להשתלב מהר בעולם האינטרנט

אז בדיוק סיימת ליצור את האתר שלך, אבל עכשיו הגיע הזמן לשתף אותו עם העולם. אחרי הכל, מה מועיל