חושבת להפתיע במתנה? המדריך שיעזור לך להחליט

זוג מחליף מתנה

מחפשת צעצוע מין כדי להפתיע את בן הזוג שלך? חסכנו לך את ההתלבטות וההתנסות במגוון של צעצועים, וריכזנו כאן את רשימת צעצועי המין הזוגיים האהובים ביותר. המשיכי לקרוא ואנו מבטיחים שתצליחי למצוא את המתנה המושלמת.

 

למה צעצועי מין?

זה תורם ומהנה לשניכם, הרבה יותר משתלם ולא גורר איתו סאבטקסט לגבי מחויבות. למרבה הצער, ישנם גברים שעדיין חשובים שהכנסת צעצועי מין לחדר השינה קשורה למחסור מיני – דבר שרחוק מלהיות נכון.

למעשה, עצם השימוש בצעצוע מין עם בן הזוג יכול לשפר את התקשורת במערכת היחסים. מחקר הראה כי יותר ממחצית הזוגות שרוכשים צעצועי מין מדברים לעתים קרובות על אינטימיות, לעומת 28 אחוזים בקרב אלה שלא. ולמה מובילה תקשורת יעילה? יחסי מין וביטחון מיני טובים יותר.

 

1. We Vibe

We-Vibe Sync הוא אחד הפריטים הפופולריים ביותר בשוק כרגע. זה הצעצוע הנמכר ביותר של Vibes כרגע, ותוכנן במיוחד עבור זוגות לשימוש יחד. זה גם מכשיר חכם, עם יכולות שליטה מרחוק באמצעות אפליקציות.

הוויברטור הוא בצורת C, ומציע גירוי פנימי וחיצוני כאחד, עם אפשרות לשלוט ממרחק של 18 מטר או על ידי חיבור באמצעות אפליקציית We-Connect בסמארטפון שלך. בעיקרו של דבר, המשמעות היא שהמרחק אינו פקטור.

 

2. Magic Wand

שרביט הקסמים נוצר במקור כדי להקל מתחים, ולהרפות שרירים כואבים, אך במהירות עשה את דרכו מטה ונהפך למוכר כצעצוע מין בשנות השישים. אביזר זה הוא פופולרי במיוחד, ורבים חושבים עליו כאמצעי למשחק סולו בלבד, אך ישנם זוגות רבים המשתמשים בו ביחד.

שרביט הקסמים הנטען הוא שיפור של הדגם הקלאסי, ומציע מגוון רעידות חזקות וחודרות עם מספר רב של דפוסים ועוצמות שמסוגלים לרצות גברים ונשים כאחד. בנוסף, הוא אלחוטי, כך שתוכל לקחת את השרביט כמעט לכל מקום כדי להפיג את המתח… ובכן, בכל מקום שהוא.

 

3. ויברטור אצבע מסיליקון – VeDO Yumi

ויברטור האצבע של YUMI הוא הוכחה שדברים טובים מגיעים באריזות קטנות. פשוט מחליקים את האצבע לתוך החור שנמצא בו, בוחרים עוצמה ומגרים את בן / בת הזוג באופן ידני, אך עם העוצמה הנוספת של הוויברטור.

הוויברטור מושלם לשימוש עם בן / בת זוג מכיוון שהוא משתלב בצורה חלקה עם המגע שלך, ומרגיש כמו הכלאה של צעצוע מין וגירוי ידני.

 

4. דילדו כפול

משתלם ויעיל, הדילדו הכפול מסתיים כולל 25 סנטימטרים ושתי כיפות שיעניקו לכן, ולבן הזוג שלכן, מילוי עמוק ומספק להפליא, פעם אחר פעם. דילדו כפול נהדר עבור זוגות שתמיד רצו להתנסות במשחק או ליהנות מחדירה כפולה. האתגרים העיקריים עם דילדו כפול הם מציאת האיזון והעמדה הנכונים.

כמובן שישנם עוד צעצועים רבים בשוק, לרכישת מוצרים לזוגות לחצו כאן.

 

אזיקים לשימוש במיטה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למידה

איך להשתלב מהר בעולם האינטרנט

אז בדיוק סיימת ליצור את האתר שלך, אבל עכשיו הגיע הזמן לשתף אותו עם העולם. אחרי הכל, מה מועיל

למה חשוב לבצע מבחן IQ

בעולמנו הוורסטילי והמגוון, חשוב להתאים לכל אחד מאיתנו את המסגרת שהכי נכונה לו. בדיקת IQ נדרשת על ידי המון