כמה עולה בידורית קריוקי

מיקרופון לשירה

החלטתם להגביר את עצמכם בעזרת בידורית קריוקי חובבנית, אולי אפילו מקצועית? יופי! עכשיו הגיע הזמן לערוך השוואת מחירים בין בידוריות מומלצות לשימוש ביתי, לשימוש בחוץ ולשימושים מקצועיים כמו הפעלות ימי הולדת, ערבי שירה וכו'. יאללה, בוא נדבר מחירי בידוריות.

בין אם אתם חובבי שירה, או שמא אתם מעוניינים בכלל לרכוש בידורית בכדי לתפעל ימי הולדת, ישנן בידוריות שיתאימו בול לצרכים שלכם. אם בעבר היו נפוצות בעיקר בידוריות אשר היו יוצרות מעין רעשי דיסטורשן (עיוות צורמני של הצליל) בעת הפעלתן, הרי שכיום כבר ניתן למצוא בידוריות קריוקי שמייצרות סאונד מעולה והן גם אמינות למדי.

 

אמינות: האם בידוריות זולות נשלחות לתיקונים רבים?

באופן כללי, לא נפוצים המקרים של בידוריות אשר נשלחות למעבדות עבור תיקונים, זה ככה טיפ לידע הכללי שלכם. בואו נגיד את זה ככה, אם אתם מחפשים אחר בידוריות למכירה וחוששים מפני תקלות עתידיות, אז אפשר להסיר חששות ולהכיר למשל בידורית מדגים PROXTONE SPIRIT700 – במחיר של 1,490 ₪.

בידורית זו היא בעוצמה של 350W והיא נטענת. זמן עבודתה כאשר היא אינה מחוברת לחשמל עומד על כ-8 שעות עבודה רצופות. יש לבידורית זו אקולייזר מובנה, אפקטים מובנים (כמו אקו ודיליי), מיקסר מובנה ועוד. מדובר בבידורית ביתית אמנם, אבל בהחלט ניתן להשתמש בה גם באירועי חוץ כאלו ואחרים.

 

האם בידורית במחיר של 1,490 ₪ יכולה להיחשב אמינה?

סוג הבידורית קריוקי הזו הינו סוג מאוד אמין, שנדיר מאוד שנשלח לתיקוני תקלות במעבדות. בכל מקרה, תשמחו לדעת שאתם נהנים בדרך כלל מ-12 חודשי אחריות על המכשירים.

חשוב לציין, תקופת האחריות עשויה להשתנות ממכשיר חשמלי למכשיר חשמלי אחר, ככה שתמיד יהיה מומלץ לוודא מראש מה אתם רוכשים וכמה זמן אחריות אתם מקבלים על הבידורית. נעבור הלאה, בואו נדבר על בידורית קריוקי מסוג PROXTONE AIR2000 שאמנם קצת יותר יקרה, אבל היא בהחלט עושה את העבודה!

 

כמה יכולות לעלות בידוריות קריוקי מקצועיות כמו PROXTONE AIR2000? 

מחירה של בידורית זו עומד על כ3,595 ₪ בממוצע, כאשר עוצמתה של הבידורית הזו הוא 800W, זמן עבודתה לא בחשמל עומד על כ-8 שעות וגם לה יש פיצ'רים כמו אפקטים מובנים, כניסות USB ועוד. באופן כללי, בידוריות טובות נעות בטווחי מחירים של 700 ₪ ועד 5,000 ₪ ומעלה, כאשר תמיד תוכלו להתאים לעצמכם את הבידורית המושלמת לכל סוגי הצרכים והשימושים.

בין אם אתם מפעילים מקצועיים של אטרקציות וימי הולדת, או שמא אתם חובבי ערבי שירה עם כל החבר'ה, לכו על זה, תרכשו את הבידורית שעונה על הצרכים שלכם. אין כמו הגברה טובה שמלווה באפקטים המדויקים. בטוח שהרבה יותר טוב מאשר לשיר במקלחת! בהצלחה!

איש שר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חשמל ואלקטרוניקה

מה ההבדל בין מנעול רגיל לחשמלי

עם התקדמות הטכנולוגיה המציאו פטנטים רבים המקלים על איכות החיים שלנו ומהווים פתרונות שונים ויעילים ממה שהיה פעם. אחד

שליחויות לאביזרי חשמל – הסבר על השירות, יתרונות ומחירים

בעולם שבו אתם יכולים למצוא כמעט כל מוצר שאי פעם הומצא, זמין לרכישה ברשת האינטרנט, כמעט ואין שום סיבה

מנעולים חשמליים – איך ניתן לסדר אותם

כניסה לבית אחרי יום עבודה מפרך, יום לימודים ארוך או סתם שהייה ממושכת מחוץ לבית – אין ספק שזה

הוראות הפעלה גנרטור – המדריך המלא

בין אם אתם עומדים לנהל אירוע, או שמא אתם בעצמכם אחראיים על אטרקציות לאירועים, אתם צריכים לדעת כיצד לתפעל