טיפול תקופתי לאופנוע – מה עושים בו והיכן הכי מומלץ לבצע אותו.

תמונה מדומה

רוכבי האופנועים והקטנועים שביננו, בוודאי יודעים שטיפולים תקופתיים הם חשובים מאין כמותם – ואחריהם אנו מרגישים כאילו גם אנחנו עברנו טיפול! אין מה לעשות – מי שרוכב על רכב דו גלגלי, יודע שזה "הבייבי" שלו, והוא דואג לו כמו לילד. מה עושים בטיפול תקופתי, ומה הוא המקום המומלץ ביותר לעשות זאת? במאמר הבא.

 

טיפולים באופנועים וקטנועים

אופנועים וקטנועים מתאפיינים בבלאי גדול יותר מאשר מכוניות, ולכן הטיפולים התקופתיים שלהם הם חשובים במיוחד.

כיום מכונאים ומוסכניקים נוהגים לנהל רישום ממוחשב של הטיפולים עבור לקוחותיהם, והדבר יעיל כשאנו עובדים עם מכונאי קבוע.

בעלי המקצוע של אופנועי מטלון מסבירים לנו, שהרישום עוזר לנו לדעת כמה קילומטרים עברו מהטיפול האחרון, באיזה תאריך הוא בוצע, ומה נעשה בו.

 

מה זה טיפול תקופתי?

טיפול תקופתי נערך לאופנוע בכל מספר קילומטרים קבוע, ומספר זה נקבע בהתאם לדגם האופנוע או הקטנוע.

ברוב דגמי האופנועים, נראה כי נהוג לבצע טיפול קטן וטיפול גדול.

מה הכוונה? ובכן, טיפול גדול יבוצע בכל מספר גדול של קילומטרים – וייטפל בחלקים שהבלאי שלהם הוא נמוך יחסית, וטיפול קטן יבוצע כל מספר קטן יותר של קילומטרים – ולרוב יכלול החלפת שמנים ובדיקות שגרתיות לאופנוע.

בעת שאנו רוכשים רכב דו גלגלי, תמיד מומלץ לברר על עלות הטיפולים, היות והדבר ישפיע על ההוצאות שלנו בשנים הקרובות.

 

היכן כדאי לעשות טיפול תקופתי?

אם אתם רוכבים כבר תקופה – אתם בוודאי מכירים את המוסך והמכונאי המועדפים עליכם. במידה ואתם חדשים בעסק, אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים לבחירת מכונאי ומוסך.

 

אל תבחרו במקום עמוס מדי!

לעתים המוסכים בעלי השם – הם ממש לא הטובים ביותר עבורכם. מכונאים במוסכים גדולים, עובדים תחת לחץ ועם הסחות דעת ברקע. פעמים רבות במוסכים שכאלו, הלקוח מתבקש לצאת החוצה ולא להישאר בשטח הטיפולים. שקיפות ללקוח היא חשובה, ויש לנו את הזכות לראות כיצד מטפלים באופנוע שלנו. לכן, העדיפו מוסכים קטנים ואיכותיים המעניקים יחס אישי!

 

בקשו הצעת מחיר מראש!

מוסכים מקצועיים יודעים לתת הצעת מחיר עוד לפני ביצוע הפרוצדורה. ברוב המקרים – נהוג שהבדיקה הראשונית נערכת, ולאחריה המכונאי מיידע את הלקוח מהן הבעיות ומהם הטיפולים הדרושים. לפני ביצוע הטיפולים, ניתנת ללקוח הצעת מחיר או לפחות צפי לטווח מחירים – כך שהוא יוכל להחליט אם להמשיך את הטיפול. במידה והמחיר נראה לכם מופקע – אל תהססו לגשת למוסך אחר.

 

בקשו חוות דעת!

במידה ויש לכם מכרים שרוכבים כבר מספר שנים – בוודאי הם יוכלו לייעץ לכם על מקומות שבהם מומלץ לכם לטפל באופנוע שלכם. קהילת הרוכבים בארץ היא אינפורמטיבית ומגובשת, וניתן להשיג בקלות חוות דעת חיוביות ושליליות. בצעו סקר שוק קצר – והחליטו על מקום פוטנציאלי לעבוד עמו.

 

טכנאי מקצועי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לרכב

רשימת בילויים לעשירים

המצב הכלכלי שלכם השתנה לאחרונה ואתם מחפשים בילויים שמתאימים רק לאנשים עשירים? רוצים ליהנות מהחיים כמו שצריך ולבלות במקומות

רכב החלומות: ייבוא אישי לרכב ללא חברה מלווה

ישנן כמה סיבות מדוע אנשים בוחרים לבצע יבוא אישי לרכב שאינו נמכר בארץ. יתכן ומדובר ברכב יוקרה או אספנות

טיפים להחלפת מצבר לקראת החורף של 2018

החורף המתקרב בצעדי ענק והוא מחייב תחזוקה והחלפה לעיתים של המצבר. מהם הטיפים הטובים ביותר? לירון מצברים מסביר. החלפת