חשמלאי חירום מתי ולמה ?

אנשי שרות

השעה 12 בלילה, החשמל קפץ ואין חשמל בדירה או שיש גיצים שיוצאים משקע מסויים כל פעם שאתם מחברים את המכשיר לחשמל, מה עושים? למי פונים? במצב זה חשוב שתקראו לחשמלאי חירום ובמידה ואתם מאיזור הדרום המאמר הזה עבורכם.

 

מיהו חשמלאי החירום?

חשמלאי חירום הוא איש מקצוע שעבר הסמכה במקצוע החשמל ובעל זמינות של 7\24, חשמלאי זה יוכל לעזור לכם במגוון רחב של בעיות חשמל המתרחשות מהרגע להרגע ויוכל לפתור אותם בצורה המיטבית ביותר.

 

באיזה מצבים קוראים לחשמלאי חירום?

1#- ריחות בוערים מוזרים בביתכם

קמתם באמצע הלילה ואתם מריחים ריח מוזר או אפילו ריח של שריפה? מעבר להתקשר באופן מיידי למכבי אש במידה ויש אכן שריפה רצוי להתקשר לחשמלאי חירום.

 

2#- בעית מתגים\שקעים

אם כאשר אתם נוגעים במתג או שקע חשמל ומרגישים חום גבוה רצוי ליצור קשר עם חשמלאי, פעולת מנע יכולה למנוע שריפה במקרים מסויימים.

 

3#- הספקת חשמל לא אחידה

במידה ואתם נמצאים בביתכם ומרגישים שיש הפסד כוח חלקי לאורך זמן משמע פעם דולק האור במטבח ופעם לא דולק האור, או שהאור בחדר שינה דולק אבל המיקרוגל במטבח לא פועל, יש לקרוא לחשמלאי.

 

4#- רעשים מוזרים

במידה ואתם שומעים רעשים מזמזמים שמגיעים משקע, מתג או לוח הפריצה שלך רצוי לקרוא לחשמלאי חירום יש מצב שזה יכול להוביל למצב של קצר ושריפה.

 

5#- התחשמלות

מעבר ללכת למיון במידה ומישהו מביתכם התחשמל יש לבדוק האם ההתחשמלות קרתה מסיבה מסויימת ואם כן מה הסיבה. התחשמלות היא לא דבר שכיח ויש לבדוק למה היא מתרחשת.

 

6#- רטיבות

במידה ולוח החשמל שלך נרטב כתוצאה מגשם או כל דבר שגרם לו להתרטב רצוי להתקשר לחשלמאי.

 

7#- תאורה

גם בתחום התאורה יש לפעמים תקלות ובמידה ואתם נתקלים במנורות שמהבהבות ללא הפסקה או האור שלהן מתכבה ככה סתם או האור מתחלש אם לא מדובר פשוט בצורך להחליף נורה חשוב להתקשר לחשמלאי.

אנו רוצים לציין שבמידה ואחד מהתרחישים הללו מוכר לכם וקורה לכם, אל תחכו עם להתקשר לחשמלאי מקצועי. קיימים לא מעט חשמלאים שעובדים במתכונת של 7\24 ומוגדרים כחשמלאים בחירום.

לסיכום, במידה ואתם מגיעים למצב בו אתם צריכים להזמין חשמלאי חירום תדעו שיש גם בדרום ובפרט חשמלאי בבאר שבע מוסמך ואמין שיוכל לעזור לכם בכל בעיה ובכל מצב חירום שאתם נתקלים בו. כמו כן, תזכרו שלפעמים עדיף ליצור קשר עם חשמלאי לפני שקורה מצבי חירום ולבדוק מידי פעם את מצב החשמל בביתכם על מנת למנוע מצבים קיצוניים שבהם הדרך לפיתרון קשה ולפעמים גובלת באובדן ציוד אישי בשריפה ואפילו חיי אדם.

 

תיקון שקעה חשמל

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חשמל ואלקטרוניקה

מה ההבדל בין מנעול רגיל לחשמלי

עם התקדמות הטכנולוגיה המציאו פטנטים רבים המקלים על איכות החיים שלנו ומהווים פתרונות שונים ויעילים ממה שהיה פעם. אחד

שליחויות לאביזרי חשמל – הסבר על השירות, יתרונות ומחירים

בעולם שבו אתם יכולים למצוא כמעט כל מוצר שאי פעם הומצא, זמין לרכישה ברשת האינטרנט, כמעט ואין שום סיבה

מנעולים חשמליים – איך ניתן לסדר אותם

כניסה לבית אחרי יום עבודה מפרך, יום לימודים ארוך או סתם שהייה ממושכת מחוץ לבית – אין ספק שזה

הוראות הפעלה גנרטור – המדריך המלא

בין אם אתם עומדים לנהל אירוע, או שמא אתם בעצמכם אחראיים על אטרקציות לאירועים, אתם צריכים לדעת כיצד לתפעל