חברת ניקיון בצפון 5 טיפים לבחירת חברה

עובדת ניקיון

כל עסק או מפעל גדול נדרש לבצע מעת לעת פעולות ניקוי ברמות שונות. חלק מאותם עסקים ומפעלים, בוחרים לבצע את פעולות הניקוי והתחזוקה באופן עצמאי. זאת, באמצעות עובדים מיומנים של העסק עצמו. משמעות הדבר היא שהעסק משלם למעשה משכורות לעובדים כדי שיבצעו בו פעולות ניקיון ותחזוקה שונות. בעשורים האחרונים פנו עסקים רבים לשיטה אחרת לניהול הניקיון והתחזוקה במבנה העסקי. מדובר במתן שירותים על ידי חברה חיצונית שעובדיה אינם נחשבים עובדים מן המניין בעסק שבו הם מבצעים את פעולות הניקיון והתחזוקה. חברת ניקיון בצפון במרכז ובכל מקום בארץ למעשה, מחזיקה עובדים שבחלק מהמקרים נותנים שירותי תחזוקה וניקיון במקום אחד ספציפי, ובמקרים אחרים, מגיעים בכל פעם למקום אחר לביצוע פעולות ניקיון ותחזוקה. זאת, בהתאם לצרכים לאופי העבודה של החברה המעסיקה אותם. בשורות הבאות נביא חמישה טיפים לבחירת חברת ניקיון אמינה ואיכותית.

קבלת הצעות מחיר ובחירת החברה

כאשר מדובר בבחירת חברת ניקיון בצפון ובכלל, חשוב לדעת שיש לא מעט חברות וגופים העוסקים במתן שירותי ניקיון ותחזוקה חיצוניים לעסקים או למבנים פרטיים. לכן, חשוב להוציא מכרז או קול קורא בעניין זה, ולקבל כמה וכמה הצעות מחיר שישקפו את העלויות הצפויות של השירות. הצעות המחיר שימסרו, מהוות גם הזדמנות לבדוק את החברה המציעה מאספקטים שונים. אלה כוללים  בדיקת הרישום החוקי ברשות המיסים, וכן בדיקה האם קיימות תביעות כנגד החברה הזאת. בנוסף, יש לבדוק את ההתייחסות של החברה לעובדים שלה, שכן מרגע שהיא מתחילה לתת שירות בעסק כל שהוא, הדבר הופך אותו למעורב בעניינים הללו. קיומן של תביעות כנגד חברה שהגישה הצעת מחיר,  מצביע בדרך כלל על התנהלות בעייתית שלה.

באשר לביצועים המקצועיים של החברה, גם אותן ניתן לבדוק בקלות יחסית. בדיקה כזאת יכולה להתבצע הן באמצעות פנייה למקומות קודמים שהחברה פעלה או פועלת בהם, והן באמצעות חתימת חוזה לזמן מוגבל, שבו ניתן יהיה לוודא שהחברה אכן עומדת בתנאים המוסכמים.

מעקב אחרי ביצוע ופגישות תיאום תקופתיות

חתימה על חוזה בין חברת ניקיון בצפון לבין עסק כל שהוא, איננה סוף פסוק אלא תחילתה של דרך חדשה. גם אחרי שהחוזה נחתם, אין צורך לנוח על זרי הדפנה ויש לעקוב בהתמדה אחרי ההתנהלות של חברת הניקיון בכל הקשור לעסק שחתם איתה את החוזה. אפשר לומר, שהבדיקה העצמית שהעסק מבצע, היא סוג של בדיקה נוספת שתוודא שחברת הניקיון אכן עומדת בכל ההסכמים שחתמה. בנוסף חשוב לארגן מפגשים קבועים בין נציג החברה לבין בעלי העסק או המבנה שבו היא מטפלת. זאת, על מנת לקבוע מדיניות להמשך או להציב מטרות שונות שעל החברה לעמוד בהן. מטרות כאלה יכולות להיות ניקיון יסודי באזורים מסוימים, או לחילופין ביצוע שיפוצים או טיפול קוסמטי במקומות אחרים.

בחירת חברת ניקיון בצפון היא ללא ספק עניין משמעותי. בכדי לבצע את הבחירה הנכונה, כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנו נחזור אליך בהקדם להמשך התהליך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקוי רהיטים

איך לבחור פילטר חיצוני לאקווריום?

הפילטר החיצוני באקוורים אחראי על שמירת איכות המים, והוא פועל 24/7. אם יש ברשותכם אקוורים ואתם מעוניינים לרכוש פילטר

ספות עור – בעד ונגד

מתלבטים אם לרכוש ספת עור? המומחים של חברת קלין טק, החברה המובילה כיום בענף ניקוי ספות מסבירים מהם היתרונות