איך לבחור פילטר חיצוני לאקווריום?

דגים

הפילטר החיצוני באקוורים אחראי על שמירת איכות המים, והוא פועל 24/7. אם יש ברשותכם אקוורים ואתם מעוניינים לרכוש פילטר חיצוני לאקרוורים, להלן כל הפרטים לצורך בחירה מדויקת ונכונה של פילטר חיצוני לאקווריום הדגים שלכם.

 

אקוורים ביתי – מהם האביזרים החשובים?

אקווריום בבית או במשרד מחייב תחזוקה שוטפת המתבצעת הן באמצעות אוכל ייחודי לדגים אשר שוהים בתוך האקווריום וכן יצירת סביבה נקייה ונעימה 24/7. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות התקנה של פילטר חיצוני לאקווריום אשר אמון על התפקוד התקין של האקווריום וכן לצורך סינון מים הנועד להוביל לאיזון ביולוגי. חשוב לזכור כי בשונה ממי הים (מקום מושבם הטבעי והביולוגי של דגים), לאקווריום אין מערכת פנימית לניקוי ולכן נדרש לבצע התקנה של פילטר חיצוני, אותו ניתן לרכוש באמצעות חנות חיות. מדובר באביזר חשוב וקריטי לאיכות חייהם של הדגים וכן לניקיון של המים אשר צריך להתבצע באופן תדיר, ולכן רכישה כזו הינה הכרחית.

פילטר מלוכלך

מהם היתרונות של פילטר חיצוני לאקוורים?

כאמור, התקנה של פילטר חיצוני לאקווריום מהווה יתרון בעבור מגדלי דגים, וזאת לאור העובדה כי מדובר במסנן אשר פועל במשך כל שעות היממה, והוא נוח מאוד לתחזוקה. בנוסף, הפילטר החיצוני איננו תופס מקום ולכן ניתן למקם אותו בצורה נוחה מתחת למים. הדור החדש של הפילטרים החיצונים מבוסס על מערכות מתקדמות אשר מאפשרות לספוח יותר לכלוך והפעלה שקטה, ולכן יש ליצור קשר עם חנות מומלצת לציוד ומזון לדגים אשר תדע להתאים את הפילטר החיצוני הטוב ביותר, ע"פ הפרמטרים הבאים.

 

איך לבחור פילטר חיצוני לאקוורים?

באמצעות נציגי חנות אנימל שופ אשר נחשבת לחנות חיות מומלצת ואהודה במיוחד תוכלו לקבל את הפילטר הטוב ביותר בעבור האקרוורים שלכם, כאשר ע"פ נציגי החנות הבחירה בפילטר חיצוני צריכה להתבסס על מספר פרמטרים. ראשית כל, צריכה להתבצע התאמה מדויקת של הפילטר לנפח האקוורים, כאשר ההמלצה הגורפת נוגעת לכך כי הפילטר צריך להעביר את נפח המים באקווריום לפחות 4 פעמיים בשעה. בנוסף, חשוב להקפיד ולבחור בפילטר חיצוני בעל מערכת הפעלה שקטה, וכי במעמד הכישה אתם מקבלים אחראיות מטעם היצרן, וזאת משום שהפילטר פועל 24 שעות ביממה ומשום כך נתון לעומס משמעותי אשר עלול לגרום לתקלות ולעיתים השבתה של המערכת עצמה. רוב המותגים בתחום מציעים אחראיות לשלוש שנים, ולכן בעת תהליך הבחירה בדקו היטב את כל הפרמטרים אותם ציינו לעיל. במידה ותרצו לקבל סיוע, כל שעליכם לעשות הוא לפנות באמצעות האתר הרשמי של חנות אנימל שופ לנציגי החברה אשר ישמחו לעמוד לרשותכם לכל אורך התהליך, כל זאת בכדי להבטיח כי תבצעו רכישה של פילטר חיצוני איכותי ושקט אשר ישרת אתכם ואת האקוורים למשך שנים רבות, בהצלחה יתרה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקוי רהיטים

חברת ניקיון בצפון 5 טיפים לבחירת חברה

כל עסק או מפעל גדול נדרש לבצע מעת לעת פעולות ניקוי ברמות שונות. חלק מאותם עסקים ומפעלים, בוחרים לבצע

ספות עור – בעד ונגד

מתלבטים אם לרכוש ספת עור? המומחים של חברת קלין טק, החברה המובילה כיום בענף ניקוי ספות מסבירים מהם היתרונות