הקשר בין קרינה לארונות חשמל

ארון

לא כל האנשים מודעים לכך, אך בפועל ארונות החשמל שלנו מסוכנים לא רק כי הם עלולים לחשמל.

נפלטת מהם קרינה ללא הרף ולכן, אם תהיתם האם יש קשר בין קרינה ובין ארונות החשמל, כדאי שתדעו: התשובה היא חד משמעית כן.

 

מה אפשר לעשות בנידון?

כאשר מדברים על הקשר בין קרינה ובין ארונות חשמל, חשוב להבין שאחד מהדברים המשמעותיים ביותר זו השאלה איפה נמצא ארון החשמל. אומנם זה נכון שניתן, וצריך, לבצע בדיקת קרינה בכל פרק זמן מסוים, אך במידה ואתם נמצאים רק בשלב התכנון של בניין מסוים, יש משמעות גם לשאלת מיקום הארון. אם, לדוגמה, ארון החשמל נמצא מאוד קרוב לחדר שבו הילדים שלכם ישנים, זה בהחלט עלול להיות מסוכן גם מבחינת הקרינה. לעומת זאת, אם תעשו כל מה שאפשר כדי להרחיק את ארון החשמל מהילדים וכדי למקם אותו בפינה מרוחקת בבית, הרי שהקרינה תהיה הרבה פחות מסוכנת.

 

החשיבות של בדיקות תקופתיות לארון החשמל

זה לא משנה אם מדובר על ארון חשמל שנמצא במרחב הציבורי או על ארון שנמצא בבית הפרטי שלכם. מה שבטוח זה שמעבר לכך שיש אפשרות לרכוש היום פתרונות שונים בנושא של מיגון קרינה מארונות חשמל, יש גם צורך לבצע בדיקות תקופתיות. במסגרת בדיקה כזאת אפשר להבין ולראות מה מצבו של הארון, האם הוא בטיחותי מבחינה טכנית והאם רמת הקרינה הנפלטת ממנו עומדת בתקן. אומנם אולי תגלו שהתשובה שלילית וזה ידרוש מכם לבצע תיקונים והתאמות שונות, אך זה עדיף פי כמה מאפשר לסכן את עצמכם בכך שאתם חשופים לקרינה מזיקה בכל יום שעובר. לכן זה לא במקרה שיש תקנות ברורות בחוק אשר מחייבות אותנו לבצע בדיקות תקופתיות כאלה, כי אם על ידי בדיקת קרינה שגרתית ניתן יהיה למנוע או למזער את הנזק, למה שלא נעשה זאת?

 

אל מי כדאי לפנות?

רק מי שעוסק בתחום זה בצורה מקצועית ומחזיק ברישיונות הנדרשים יוכל לבצע בדיקת קרינה לארונות החשמל, וזה נכון לגבי כל סוגי ארונות החשמל. לכן, אם חשבתם לרגע לקנות בעצמכם מכשיר שיוכל למדוד את רמת הקרינה ולבדוק הכול לבד, דעו שזה לא מומלץ. אל תשכחו: כל התעסקות עם ארון החשמל מביאה איתה סיכונים רבים, אפילו אם כל מה שרציתם היה רק לבדוק את רמת הקרינה. לכן יש טעם לפנות אל אנשי המקצוע הטובים ביותר שיש, כי הם אלה שיוכלו לסייע לכם. חשמלאים מקצועיים יגיעו לכל מקום שתרצו, יבדקו את הארון מכל בחינה וגם יעשו בו בדיקת קרינה. בהתאם לתוצאות הבדיקה תוכלו להבין האם יש צורך לבצע תיקונים שונים, להעביר את ארון החשמל למקום אחר או שאולי תרצו לעשות כל פעולה אחרת לצורך הגברת הבטיחות של השוהים באזור.

בדיקה תקופתית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חשמל ואלקטרוניקה

מה ההבדל בין מנעול רגיל לחשמלי

עם התקדמות הטכנולוגיה המציאו פטנטים רבים המקלים על איכות החיים שלנו ומהווים פתרונות שונים ויעילים ממה שהיה פעם. אחד

שליחויות לאביזרי חשמל – הסבר על השירות, יתרונות ומחירים

בעולם שבו אתם יכולים למצוא כמעט כל מוצר שאי פעם הומצא, זמין לרכישה ברשת האינטרנט, כמעט ואין שום סיבה

מנעולים חשמליים – איך ניתן לסדר אותם

כניסה לבית אחרי יום עבודה מפרך, יום לימודים ארוך או סתם שהייה ממושכת מחוץ לבית – אין ספק שזה

הוראות הפעלה גנרטור – המדריך המלא

בין אם אתם עומדים לנהל אירוע, או שמא אתם בעצמכם אחראיים על אטרקציות לאירועים, אתם צריכים לדעת כיצד לתפעל