מהם היתרונות של זרוע מפרקית בבמת הרמה?

מהם היתרונות של זרוע מפרקית בבמת הרמה?

במות הרמה מהוות היום כלי הכרחי בכל אתר בנייה או שיפוץ גדול. היתרונות של עבודה בגובה עם במת הרמה והבטיחות הגבוהה אותה הן מספקות, הופכים את במות ההרמה למועדפות על ידי קבלנים רבים. בכתבה לפניכם נפרט בקצרה על הסוגים השונים של במות הרמה, על היתרונות הרבים בעבודה עם במות הרמה, ונפרט מה הם היתרונות של זרוע מפרקית בבמת הרמה.

 

מה הם הסוגים של במות הרמה?

במות הרמה מהוות קטגוריה שלמה של כלי עבודה. ההבדלים ביניהן כוללים את סוגי המנועים, הגלגלים, גובה ההרמה, משקל הנשיאה ועוד. במות הרמה עם זרוע מספריים דיזל  לדוגמא הן במות הרמה שניתן להעלות ולהוריד בצורה אנכית בלבד, והן מתאימות לעבודה בשטח פתוח.

לעומתן, במות הרמה עם זרוע מפרקית מנוע חשמלי יכולות לנוע גם בצורה אנכית וגם בצורה אופקית והן מתאימות לעבודה במתחמים סגורים. בכדי לבחור את הבמה שתתאים לכם – מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום.

 

היתרונות שבעבודה עם במת הרמה

לעבודה עם במות הרמה יש מספר יתרונות משמעותיים. אחד היתרונות החשובים והמשמעותיים שבעבודה עם במת הרמה היא רמת הבטיחות הגבוהה שהיא מספקת לעובדים בגובה. יתרון נוסף הוא ששימוש בבמת הרמה יכול לזרז בצורה משמעותית את הפרויקט עליו אתם עובדים. עוד יתרון כרוך בכך שבמות הרמה מאפשרות לעובדים שלכם לעבוד בגובה עם הנוחות של לעבוד על הקרקע.

 

מקור האנרגיה של במות הרמה

קיימים שני סוגי מקורות אנרגיה שמפעילים את במות ההרמה – במות הרמה שמופעלות על ידי דיזל ובמות הפעלה שנעשות באמצעות שימוש בחשמל. במות הפעלה שפועלות באמצעות שימוש בדיזל, מתאפיינות בעוצמת מנוע גבוהה, והן מתאימות במיוחד לעבודה בחוץ ובשטחים בעייתיים לתנועה. לעומתן במות שמופעלות באמצעות שימוש בחשמל מתאימות לעבודה בחלל סגור, וזאת בשל העובדה שהן אינן פולטות חומרים מזיקים לאוויר בשעת ההפעלה שלהן.

 

היתרונות של זרוע מפרקית לעומת זרוע מספריים

כאמור, במות הפעלה עם זרוע חשמלית יכולות לנוע אך ורק בצורה אופקית. לעומתן במות הרמה עם זרוע מפרקית יכולות לנוע בצורה אופקית ואנכית כאחד. במת הרמה עם זרוע מפרקית מאפשרת לכם להגיע לנקודות בעייתיות בחלל העבודה שלכם בלי כל קושי. תכונה עושה אותן אידיאליות לעבודה באצטדיונים, אולמות אירועים, בניינים ציבוריים ועוד.

 

במה עם זרוע מפרקית – סיכום

בכל מקרה של עבודה בגובה, כדאי לשקול עבודה עם במת הרמה. במות הרמה מגיעות במגוון סוגים שלכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו. במות הרמה מספריים יכולות לנוע למעלה ולמטה בלבד, ולעומתן במות עם זרוע מפרקית יכולות לנוע גם בצורה אופקית.

במות הרמה עם זרוע מפרקית אידיאליות לעבודה במקומות שבהם יש קושי לגשת אל נקודת העבודה בגובה שבה תרצו לעבוד. בכדי לבחור את הבמה הטובה ביותר עבורכם, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע.

מהם היתרונות של זרוע מפרקית בבמת הרמה?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים ובניה

מה הדבר הכי חשוב לדעת על בידוד תרמי?

סביר להניח ששמעתם לא פעם על המושג "בידוד תרמי" בהקשרים שונים שנוגעים לבנייה, אבל השאלה היא – עד כמה