הוראות הפעלה גנרטור – המדריך המלא

איש תחזוקה

בין אם אתם עומדים לנהל אירוע, או שמא אתם בעצמכם אחראיים על אטרקציות לאירועים, אתם צריכים לדעת כיצד לתפעל גנרטור.

וכמובן, גנרטור יכול לסייע לכם בשטח במקרים רבים, לאו דווקא במקרי אירועי-חוץ.

בואו נלמד כיצד מתפעלים גנרטור בצורה נכונה וללא סכנה.

קודם כל והכי חשוב, אם אינכם יודעים כיצד להפעיל גנרטור, נסו שלא להסתמך על מידע מהאינטרנט בלבד. נכון, מידע ברשת עשוי להיות מאוד אפקטיבי ויעיל, אבל אתם צריכים להיות בטוחים במה שאתם עושים. אנחנו לא רוצים להפחיד אף אחד, אבל חשוב לדעת שהפעלת גנרטור מהווה סכנות נפשות פוטנציאלית. אם כך, לאחר שווידאתם כי לא נשקפת סכנה פוטנציאלית, בואו נפעיל את הגנרטור. המידע הבא בחסות https://master-sale.co.il – אטרקציות וציוד לאירועים.

 

הפעלת גנרטור השלבים הראשונים שחובה להכיר

בשלב הראשון ולפני ההפעלה של הגנרטור, אנחנו קודם כל נבחן אותו ונסקור אותו מכל הצדדים והכיוונים. אנחנו נעשה את זה בכדי לוודא שאין שום חלקים שבורים, חוטים חשופים, או חיפויים שלא "יושבים" במקומם כמו שצריך.

אם יש צורך בכך, נא להקפיד לחזק כל מיני ברגים וחיבורים אשר עשויים להיות רופפים או משוחררים. כעת, לאחר שווידאתם במאת האחוזים כי לא תישקף לכם סכנה בעת הפעלת הגנרטור, אתם צריכים למקם אותו על משטח ישר ויציב.

 

הנחת גנרטור על משטח יציב וחזק מעל האדמה

חשוב לזכור את הפרט הבא – בעת הפעלתם, גנרטורים עשויים לזוז ו"לרקוד". אתם צריכים למנוע את המצבים האלו שבהם הגנרטורים אינם יציבים. לרוב, אם מדובר באירוע חוץ, יהיה מומלץ למקם אותו על משטח עץ קשיח וחזק.

שימו לב, הגנרטור חייב להיות ממוקם על המשטח כאשר הוא עומד על התחתית שלו. אם תניחו את הגנרטור על צידו או בצורה הפוכה, רוב הסיכויים שאתם תהרסו את מנוע הגנרטור שנמצא בתוכו. כעת, על פי הוראות היצרן של הגנרטור שרכשתם, יהיה צורך לוודא כי ההארקה תקינה.

 

עוד על תפעול של גנרטור בשטח או אירועים

זוכרים מה אמרנו לכם קודם לכן לגבי הנחתו של הגנרטור על משטח ישר ולא על האדמה? ובכן, נחזור לזה רגע ונדגיש, לכלוך וחול יכולים לגרום גם הם להרס מנוע הגנרטור. ובנקודה זו יהיה חשוב להדגיש – גנרטורים חובה למקם במקומות פתוחים ומאווררים.

זוכרים שהגנרטור עובד על בסיס של דלקים? כמובן ששריפת דלקים מובילה לפליטה של גזים, ככה שהגנרטור חייב להיות ממוקם במקום מאוורר, שמא לא תישקף לכם סכנת הרעלה וחנק. שימו לב, מאחר שהגנרטור עובד על שמן ודלק, אתם צריכים לוודא את המכלים של הדלק והשמן לפני הפעלת הגנרטור. לעולם, אבל לעולם אל תוסיפו דלק ושמן בזמן שהגנרטור עובד. על אותו משקל שאסור לכם לעשן שתחנת דלק. זו סכנת חיים. אם לאחר ההסברים הנ"ל אינכם בטוחים כיצד להפעיל גנרטור עדיין, אנחנו ממליצים על סיוע מקצועי. בהצלחה!

 

מנורה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חשמל ואלקטרוניקה

מה ההבדל בין מנעול רגיל לחשמלי

עם התקדמות הטכנולוגיה המציאו פטנטים רבים המקלים על איכות החיים שלנו ומהווים פתרונות שונים ויעילים ממה שהיה פעם. אחד

שליחויות לאביזרי חשמל – הסבר על השירות, יתרונות ומחירים

בעולם שבו אתם יכולים למצוא כמעט כל מוצר שאי פעם הומצא, זמין לרכישה ברשת האינטרנט, כמעט ואין שום סיבה

מנעולים חשמליים – איך ניתן לסדר אותם

כניסה לבית אחרי יום עבודה מפרך, יום לימודים ארוך או סתם שהייה ממושכת מחוץ לבית – אין ספק שזה

כל מה שחשוב לדעת על אנרגיה סולארית

לפני שאתם מתקינים לוחות סולאריים על הגג של הבית שלכם, יש בוודאי לא מעט דברים שמעסיקים אתכם על אנרגיה