הובלות מכשירים חשמליים – איפה כדאי להיזהר

מובילים

גם בהובלה של דירה וגם בהובלה של משרד אנחנו מובילים המון דברים. בין רהיטים, ארגזים, כלי מטבח וכלי נגינה, אנחנו מובילים גם המון מכשירים חשמליים. הובלות מכשירים חשמליים עלולות להסתבך לצערנו בקלות, היות ומדובר במוצרים רגישים מאוד. לצערנו חברות הובלה מסויימות לא לוקחות בכובד ראש את הנושא הזה, ולקוחות רבים מתלוננים על הובלה של חפצים שהגיעו בצורה פגומה וממש לא דומה לצורה שבה הם יצאו מהדירה הקודמת. אז בשביל להימנע ממקרים כאלו, הכנו לכם את המאמר הבא: הובלות מכשירים חשמליים – איפה כדאי להיזהר.

 

"אם זה יפול מהמשאית, זה לא יהיה הדבר הכי נורא בעולם"

כולנו מכירים וזוכרים את אחת מהסצנות האחרונות בסדרה "חברים", בה מוניקה משלמת למוביל על מנת שיפיל את פסל הכלב של צ'נדלר מהמשאית. לצערנו, מובילים רבים מתייחסים בצורה דומה לרהיטים, פסלים ומוצרי חשמל של דיירים, גם מבלי שאף אחד ישלם להם. העבודה של אותם מובילים אינה מקצועית ופוגעת באמינות של הלקוחות, ולכן לקוחות רבים דואגים שהחפצים שלהם לא יגיעו בצורה תקינה אל הדירה. היות והחשש הזה הוא ממשי וריאלי, כדאי לקחת בחשבון את הטיפים הבאים.

 

הובלות מכשירים חשמליים – איפה כדאי להיזהר

לא בכדי הובלות מכשירים חשמליים מקבלות כותרת משל עצמן. מדובר כאן על הובלות מורכבות במיוחד, שכוללות זהירות מירבית גם בכל הקשור במעטפת של המכשיר וגם כמובן בתקינות החשמלית שלו. בין אם מדובר על הובלות קטנות ובין אם מדובר על הובלות גדולות, מכשירים חשמליים קיימים אצל כולנו והם זקוקים לאותו יחס רגיש ועדין בזמן ההובלה.

בדיוק בגלל העובדה הזו, בראש ובראשונה כדאי לציין בפני חברת ההובלה אילו מכשירים חשמליים קיימים אצלכם. בהתאם, חברת ההובלה תוכל להצטייד בציוד מתאים או בעוד אנשי צוות שיבצעו את ההובלה. הידיעה מראש על קיומם של מכשירים חשמליים יקל מראש על העבודה, עם היערכות נכונה וציוד מתאים.

 

אריזה נכונה יכולה למנוע תקלות

ממש כמו שאתם אורזים את יתר החפצים שלכם בבית, גם אריזה נכונה יכולה לסייע בזמן הובלות מכשירים חשמליים. אז נכון שלא תתחילו לארוז כל חלק וחלק, אבל עטיפה של ידיות המכשירים החשמליים, הפינות שלהם, הכבלים שלהם ושל האיזורים הרגישים בהם יכולה בהחלט לחסוך כאב ראש והסתבכויות בזמן ההובלה.

 

הכי חשוב – בחירה של חברה מקצועית

לפני כל אלו, חשוב שתבחרו בחכמה את חברת ההובלות הנכונה להובלה שלכם. קבלו המלצות מבני משפחה, חברים ומכרים, בדקו המלצות באינטרנט וברשתות החברתיות וקיימו שיחה טלפונית עם נציג של החברה. כמובן שכל אלו בשילוב עם מחיר טוב יוכלו להבטיח הובלה רגועה, נעימה והכי חשוב – בטוחה לחפצים האישיים שלכם, המכשירים החשמליים והרהיטים. מאחלים לכם מעבר קל, בטוח ורגוע עד כמה שניתן!

הובלת מקרר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הובלות

איך מעבירים את הבית?

תקופה של מעבר דירה עשויה להיות מעייפת ומתישה, והיא כוללת הרבה מאוד הכנות ודברים לדאוג להם. מעבר לעניין הפיזי

הובלות מפעלים ברעננה

רעננה אמנם מוכרת בתור עיר הכיכרות, אך ברעננה יש גם לא מעט מפעלים ואזורי תעשייה מסוגים שונים. הובלות מפעלים

החברות הטובות ביותר בישראל לאחסון דירות

אם גם אתם, כמו לא מעט ישראלים, חושבים לעשות רילוקיישן ולנסוע לכמה שנים לחו"ל, אפשר להבין מדוע אתם תוהים