איך מעבירים את הבית?

מעבר דירה ראשית

תקופה של מעבר דירה עשויה להיות מעייפת ומתישה, והיא כוללת הרבה מאוד הכנות ודברים לדאוג להם. מעבר לעניין הפיזי של רכישה או השכרה של דירה חדשה (שכנראה הגיעו אחרי לא מעט חיפושים) ומעבר הדירה עצמה על כל תכולתה, מצטרף לכך גם העניין הרגשי של עזיבת המקום ששימש לכם כבית. כדי להתמודד עם כל הקשיים האלו, ולהקל על מעבר הדירה עד כמה שניתן – מומלץ להיעזר בחברת הובלות מקצועית ואמינה.

 

מציאת חברת ההובלות המתאימה לצרכים שלכם

על מנת לצלוח את מעבר הדירה בצורה הכי חלקה שאפשר, יש לחפש את חברת ההובלות שתענה בדיוק על הצרכים שלכם, וגם תציע מחיר הוגן עבור השירות שלה.

חברת הובלות מומלצת שעונה על הגדרה זו היא חברת "פיק אפ". החברה מתאימה את עצמה לצרכים שלכם ולכל סוג הובלה שתצטרכו – דירה של שני חדרים, שלושה, ארבעה, חמישה חדרים או יותר, דירת פנטהאוז, הובלה של מספר מוצרים בודדים (ואף מוצר בודד אחד), הובלה של משרדים ועוד.

החברה מציעה את כל שירותיה במחירים הוגנים – יש לסכם מראש את המחיר ואת כל פרטי ההובלה, על מנת שהמובילים ייערכו עם הציוד וכוח האדם הדרוש כדי לבצע את ההובלה ביעילות ובמקצועיות, וגם כדי שאתם תוכלו להיות בראש שקט – ולדעת שהרכוש שלכם מופקד בידיים טובות.

 

מה עוד חשוב לדעת לפני שמבצעים הובלה?

 

מה כולל מחיר ההובלה?

באופן כללי, מחיר ההובלה מורכב מסוג ההובלה עצמה – האם נדרשת לכם משאית גדולה או מכולה על מנת לאכסן בה את כל החפצים שלכם, או שמא ניתן להסתפק בכלי קטן יותר. המחיר מורכב גם מהמרחק בין יעד המוצא ליעד החדש, שכן המרחק קובע את כמות השעות שייקח לבצע את ההובלה ואת כמות הדלק.

 

אריזה נכונה ובטוחה

על מנת להעביר את כל חפציכם בשלום ובבטחה, חשוב להקפיד על אריזה נכונה. ארגזים המכילים חפצים שבירים יש לסמן באופן בולט על גבי הארגז, על מנת שהמוביל יוכל לדעת שבעת ההתעסקות עם הארגז השביר עליו לנהוג ביתר זהירות.

בנוסף, את החפצים השבירים ניתן לעטוף בנייר עוטף מיוחד למניעת שבירה ("נייר פצפצים"), כדי לצמצם אפילו יותר את הסיכוי שמשהו יקרה להם בדרך.

 

שירותים נלווים

הובלה קלאסית כוללת את שינוע הארגזים והחפצים שלכם, אך חברות ההובלה מציעות מספר שירותים נוספים שיוכלו להקל עליכם את כל ההליך. תוכלו להשתמש בשירותי החברה על מנת לארוז את כל הבית שלכם, ולפרוק אותו מחדש בבית החדש – ללא מאמץ או התעסקות מצידכם (וככה בעצם לחסוך את החלק המייגע ביותר במעבר הדירה!).

בנוסף, במידת הצורך תוכלו להיעזר בשירותי מנוף (כדי להרים ולהוריד חפצים כבדים אם מדובר בקומה גבוהה בבניין מגורים), ואף להשכיר משאית ולבצע את ההובלה בעצמכם.

מעבר דירה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הובלות

הובלות מפעלים ברעננה

רעננה אמנם מוכרת בתור עיר הכיכרות, אך ברעננה יש גם לא מעט מפעלים ואזורי תעשייה מסוגים שונים. הובלות מפעלים

הובלות מכשירים חשמליים – איפה כדאי להיזהר

גם בהובלה של דירה וגם בהובלה של משרד אנחנו מובילים המון דברים. בין רהיטים, ארגזים, כלי מטבח וכלי נגינה,

החברות הטובות ביותר בישראל לאחסון דירות

אם גם אתם, כמו לא מעט ישראלים, חושבים לעשות רילוקיישן ולנסוע לכמה שנים לחו"ל, אפשר להבין מדוע אתם תוהים