ההבדל בין משאבת חלב חשמלית לידנית

כלי שאיבה

אחת מההחלטות שיש לקבל לפני הלידה, היא איזו משאבת חלב תתאים לכן באופן הטוב ביותר. בשוק היום יש שני סוגים של משאבות חלב, משאבות חלב חשמליות, ומשאבות ידניות. ההבדל במחיר יכול להיות אדיר, ולכן חשוב מאוד לוודא שבחרתם את המשאבה המתאימה לכם ביותר. במאמר זה נסקור מספר הבדלים בין המשאבות, שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע הבחירה.

 

מהי המטרה של משאבת החלב?

משאבת חלב יכולה לשמש למספר מטרות. עבור נשות קריירה, השואפות לשמור על סדר יום עמוס, וחזרה מהירה לעבודה עם מינימום הפרעות, משאבת חלב היא חיונית כדי לשאוב את החלב בזמן העבודה, ולתת אותו לתינוק על ידי המטפלת ביום הבא. עבור נשים הרוצות משאבת חלב בעיקר כדי למנוע מצב של גודש, וכדי לא להיות תלויות לשם כך רק ברעבו של התינוק, הצורך בשאיבה אינטנסיבית ומהירה הוא קטן יותר. אם אתן מעוניינות במשאבת חלב שתאפשר לכן להמשיך בעבודה תוך כדי השאיבה, ותקצר משמעותית את זמן השאיבה, כדאי מאוד לשקול להשקיע סכום נוסף ולרכוש משאבה חשמלית אשר היא מתאימה יותר לשם כך. אם המטרה היא בעיקר להימנע מגודש, יתכן מאוד ותוכלו להסתפק בקלות רבה גם במשאבה ידנית, אשר ניתן לעשות בה שימוש ללא הכשרה מיוחדת, והיא קלה לנשיאה.

 

מהו התקציב העומד לרשותכם

התקציב הוא בעל משמעות גם הוא בהכרעה איזו משאבת חלב לקנות. משאבת חלב חשמלית לרוב תעלה סכומים גבוהים משמעותית ממשאבת חלב ידנית. משאבת חלב ידנית, יד ראשונה, ניתן למצוא גם במעט מעל מאה שקלים, בעוד מחירה של מכונה חשמלית יעלה לאלפים עבור היצרנים המוכרים יותר. למרות זאת, אם תרצו יש אפשרות גם להשכיר משאבות חלב על פי הצורך, ולהחזיר אותם בתום השימוש.

 

האם יש תכנון לתינוקות נוספים?

ההשקעה הכספית במשאבת חלב תלויה כמובן בשאלה האם השימוש בה ייעשה אך ורק לתינוק אחד, או שמדובר רק בתינוק ראשון מני רבים שאתם מתכננים. אם כן, יתכן ושווה להתפנק ולרכוש משאבת חלב במחיר יקר יותר, חשמלית ומיצרן מוכר, שתשמש אתכם שנים רבות קדימה. משאבת חלב חשמלית פעמים רבות גם מכילה חלקים אשר ניתנים להחלפה, כך שבהשקעה כספית מינימאלית תוכלו להחזיר אותה לשימוש ולמצב חדש לחלוטין.

 

נוחות אישית של האמא

ההבדל היחיד שבאמת חשוב בין משאבת חלב ידנית, ומשאבת חלב חשמלית, הוא הנוחות של האם המניקה. בסופו של דבר, לכל אם יש מבנה שד שונה, קצב זרימה ייחודי של החלב, ועוצמת וואקום שמתאימים לה. הנוחות של האמא בזמן השימוש, היא לכן ההבדל היחיד שבאמת חשוב לקחת בחשבון בין שתי המכונות. גם אם רכשתם מכונה באיכות מעולה, העומדת בקריטריונים המחמירים ביותר, אך היא אינה נוחה לאם, היא לא שווה כלום. שווה להתנסות במכונות שונות, ואולי אפילו להשכיר לפני קבלת ההחלטה הסופית.

כוסות עם חלב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חשמל ואלקטרוניקה

מה ההבדל בין מנעול רגיל לחשמלי

עם התקדמות הטכנולוגיה המציאו פטנטים רבים המקלים על איכות החיים שלנו ומהווים פתרונות שונים ויעילים ממה שהיה פעם. אחד

שליחויות לאביזרי חשמל – הסבר על השירות, יתרונות ומחירים

בעולם שבו אתם יכולים למצוא כמעט כל מוצר שאי פעם הומצא, זמין לרכישה ברשת האינטרנט, כמעט ואין שום סיבה

מנעולים חשמליים – איך ניתן לסדר אותם

כניסה לבית אחרי יום עבודה מפרך, יום לימודים ארוך או סתם שהייה ממושכת מחוץ לבית – אין ספק שזה

הוראות הפעלה גנרטור – המדריך המלא

בין אם אתם עומדים לנהל אירוע, או שמא אתם בעצמכם אחראיים על אטרקציות לאירועים, אתם צריכים לדעת כיצד לתפעל