גליובלסטומה בילדים: אתגרים ייחודיים וגישות טיפוליות

גליובלסטומה בילדים

בשנה שעברה התקיים כנס ייחודי וראשון מסוגו שעסק בגידולי ראש בקרב ילדים צעירים. בכנס זה הרצו רופאים מומחים בתחום שהציגו את כל המידע העדכני ביותר הנוגע לטיפול, שיקום וזכויות שמגיעות לילדים שחולים במחלה. גולשים שלא נכחו בכנס, פנו אלינו בבקשה לקבל פרטים בנושא זה. אנחנו לא נותרנו אדישים ויצאנו לבדוק מה הם האתגרים הייחודיים שבאים לידי ביטוי בקרב החולים ומה הן הגישות הטיפוליות הנהוגות. הישארו אתנו ותגלו את כל האינפורמציה המדוברת.

 

גליובלסטומה בילדים – רקע

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לאתגרים ודרכי הטיפול, עלינו להציג בפניכם את המחלה שנמצאת לצערנו במקום ה – 2 בשכיחותו בקרב ילדים (אחרי סרטן הדם). בירור שערכנו בנושא העלה כי יש שוני בין החולים במחלה. שכן, יש מי שרק התחילו את הטיפול במחלה, בעוד אחרים מתמודדים עמה כבר שנים רבות. ההמלצה של המומחים היא שכל חולה ימצא את הכלים המתאימים עבורו ביותר, אלה שיביאו להקלה משמעותית בהתמודדות עם המחלה הקשה. בשורות הבאות נציג בפניכם את המידע הכולל, כדי שתוכלו לבחור את הפרטים שנוגעים לכם.

גליובלסטומה בילדים

האתגרים של החולים במחלה

ילדים שחולים במחלת הגליובלסטומה עלולים לחוות קשיים רבים. בראש ובראשונה מדובר בקשיים הפיזיים שעשויים להופיע ולהביא לכאבי ראש, בחילות וקושי כללי בתפקוד. הורים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים אל מול המצב. שכן, הם רוצים לסייע לילדים שלה ולהביא להפחתה בתסמינים אלה. מי מכם שרוצים להביא לשינוי המיוחל, צריכים להכיר את הטיפול החדשני באופטיון שיוצג בקצרה בפסקה הבאה. כנסו לאתר אופטיון כבר עכשיו אם תרצו לקבל את המידע המלא בנוגע לטיפול בילדים.

 

הגישה הטיפולית הנפוצה

סביר להניח שאתם מכירים בטיפולי הכימו והקרינה שמוצעים לא פעם לילדים שחולים במחלה. אם כך, כדאי שתכירו כעת בטיפול האופטיון שנחשב לטוב ביותר עבור ילדים שחולים במחלת הגליובלסטומה. נציין כי המכשיר הייחודי הומצא כאן, בישראל והוא "מפריע" לתאים הסרטניים שמתפתחים במוח. שכן, הוא יוצר שדות חשמליים מתחלפים שפוגעים בהם.

גליובלסטומה בילדים

איך משתמשים באופטיון?

השימוש באופטיון אינו מורכב והוא מצריך חיבור לחשמל. ניתן להשתמש בו בבית והוא מצריך הנחה של אלקטרודות על גבי הראש (חשוב לציין כי אלה מחייבות גילוח של הראש כל 3 ימים, טרם החלפת המדבקות). הטיפול מיועד לגידולים מסוימים מאוד. כך שצריך לבדוק מול הרופא המטפל של הילד אם הטיפול הייחודי יוכל להביא לשינוי המיוחל. נציין בהזדמנות זו כי הורים רבים בישראל גילו לאחרונה על הטיפול פורץ הדרך שצפוי להביא לשינוי בדרכי הטיפול המקובלות כיום.

 

מילים אחרונות לסיום

הורים לילדים שמתמודדים עם מחלת הגליובלסטומה יכולים להעיד כי זו מביאה לא פעם לאתגרים ייחודיים שמצריכים גישות טיפוליות תואמות. המדריך הנוכחי הציג בפניכם את כל האינפורמציה החיונית בנושא, שתאפשר לכם לבחור את הגישה הטובה ביותר, זו שתביא לשינוי.

גליובלסטומה בילדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים

ארבע דרכים למניעת נשירת שיער

נשירת שיער אצל נשים היא חוויה קשה. כולנו רוצות לשמור על השיער שלנו בריא, מלא ואיכותי, אך לא תמיד