איך לבחור חשמלאי הוגן וטוב

לוח בקרה

בין אם אם צריכים לבצע תיקון חשמל בבית מסוג כזה או אחר, תמיד יהיה כדאי לברר מהי ההסמכה של החשמלאי אותו הזמנתם. מחפשים אחר חשמלאי מומלץ? כל מה שצריך לברר לפני הזמנת חשמלאים מקצועיים לביתכם.

כידוע לכולנו, מערכות החשמל, בין אם הביתיות או התעשייתיות, הן מערכות מורכבות אשר מצריכות ידיים מקצועיות בלבד בכדי לתקנן. בעקבות מורכבות מערכות חשמל מכל הסוגים, נדירים הם המקרים שבהם אנשים מחליטים לתקן על דעת עצמם מערכות אלו. גם אם אתם בעלי ידע בחשמל, אם אינכם בעלי מקצוע בתחום זה עדיף שלא תתקרבו לאותן מערכות ולא תסכנו את חייכם.

הפתרון הגורף הוא, כמובן, שכירת שירותיו של חשמלאי מקצועי ומומלץ. כיצד נדע כי הוא אכן כזה? ככה מאתרים חשמלאי מומלץ בתל אביב והמרכז:

 

מה הן הדרגות השונות של חשמלאים בישראל?

לידיעתכם, חשמלאים בארץ מתחלקים לכמה וכמה דרגות, כאשר הדרגה הראשונה היא חשמלאי עוזר. בבואכם להזמין חשמלאי לביתכם, יהיה עליכם לברר כי הסמכתו של החשמלאי מאפשרת לו על פי החוק לבצע תיקונים במערכות הקיימות בביתכם או במבנה שלכם.

חשוב לדעת, חשמלאי עוזר רשאי לבצע תיקונים רק בצמוד לחשמלאי מוסמך, גם בצמוד לחשמלאי בכיר, או מהנדס חשמל. ברוב הכמעט מוחלט של המקרים, החשמלאים אשר מטפלים בתקלות ביתיות הם חשמלאים בעלי רישיון מעשי בלבד.

 

אילו תיקוני חשמל חשמלאי מעשי יכול לבצע?

כדאי לזכור, חשמלאים מעשים רשאים לבצע תיקונים במערכות חשמל אשר המתחם בהם אינו עולה על 220 וולט. נוסף על כך, חשמלאי מעשי גם לא יכול לטפל במערכות חשמל שהספק האמפר שלהם עולה על 40 אמפר.

צריכים תיקון במערכות חשמל בהספק של 80 אמפר? אתם גם תצטרכו את השירות של חשמלאי מוסמך (לא מעשי). נוסף על כך, גם מערכות חשמל תלת פאזי מצריכות את הידע המקצועי של חשמלאי מוסמך.

 

תמיד מומלץ לוודא את רשימת הלקוחות הממליצים

אוקי, לאחר שבדקתם את ההסמכות השונות אשר החשמלאי מציג בפניכם, כמובן שתמיד יהיה כדאי לבדוק את רשימת הלקוחות הממליצים שהוא מציג גם כן בבואו. בימינו המתקדמים, כל נותן שירות ובעל מקצוע אמור להיות מסוגל להציג בפניכם רשימה שכזו, ככה שהיא גם תכלול מספרי טלפון או דרכי התקשרות עם לקוחות של אותו חשמלאי.

בדקו עם אותם לקוחות לגבי התיקונים שאותו חשמלאי ביצע בעבורם, אך גם זכרו לשאול לגבי תקלות שהופיעו או לא הופיעו בתקופה שלאחר התיקון. לידיעתכם, אם תקלות חשמל אינן מטופלות נכון, לעיתים הן ישובו ויופיעו בתקופה שלאחר התיקון של החשמלאי.

 

דברו עם החשמלאי שלכם ובקשו ייעוץ אם אפשר

והכי חשוב, בצעו שיחת טלפון אל החשמלאי ודברו עמו. עדכנו אותו בתקלה שלכם, בררו כמה עולה הביקור שלו ומה היא העלות של התיקון.

חשוב לזכור, בדרך כלל לא יהיה ניתן להציג בפני הלקוח הצעת מחיר עוד בשיחת הטלפון, מאחר שתמיד יהיה צורך בבדיקתו של איש המקצוע. בהצלחה!

איש מקצוע

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חשמל ואלקטרוניקה

מה ההבדל בין מנעול רגיל לחשמלי

עם התקדמות הטכנולוגיה המציאו פטנטים רבים המקלים על איכות החיים שלנו ומהווים פתרונות שונים ויעילים ממה שהיה פעם. אחד

שליחויות לאביזרי חשמל – הסבר על השירות, יתרונות ומחירים

בעולם שבו אתם יכולים למצוא כמעט כל מוצר שאי פעם הומצא, זמין לרכישה ברשת האינטרנט, כמעט ואין שום סיבה

מנעולים חשמליים – איך ניתן לסדר אותם

כניסה לבית אחרי יום עבודה מפרך, יום לימודים ארוך או סתם שהייה ממושכת מחוץ לבית – אין ספק שזה

הוראות הפעלה גנרטור – המדריך המלא

בין אם אתם עומדים לנהל אירוע, או שמא אתם בעצמכם אחראיים על אטרקציות לאירועים, אתם צריכים לדעת כיצד לתפעל