תיקון מזגן ודוד – למי קוראים?

מזגן ראשית

לעיתים קורה שאנו חוזרים הביתה לאחר יום עבודה מפרך, מחכים כבר להיכנס להתקלח – אך מגלים שהמים החמים לא מגיעים. מקרה שכיח נוסף הוא שאתם נמצאים בבית ביום חורף גשום וקר, רוצים להדליק מזגן על חימום בבית – והמזגן לא עובד (או מוציא רק אוורור). בשני המקרים, ניתן לפתור את הבעיה בקלות ובמהירות על ידי הזמנת טכנאי מקצועי לביתכם!

 

תיקון דוד

 

הבעיות הנפוצות שיש בדוד

סוג הדוד הנפוץ בישראל הוא דוד שמש, שמחמם את המים באמצעות שימוש באנרגיית השמש, וכך חוסך בחשמל ובכסף. עם זאת, בימי החורף המעוננים לא ניתן להשתמש במנגנון זה על מנת לחמם את המים, ולכן במרבית דודי השמש מובנים גם רכיבים חשמליים (שהופכים אותו גם לדוד חשמל).

הסביבה המימית של הדוד, בצירוף הרכיבים החשמליים שבו, עשויים לגרום לפוטנציאל נזק לא קטן. הדוד יכול לגרום לקצר חשמלי – בין אם בעקבות רכיב חשמלי חשוף בעת שיורד גשם, בין אם בעקבות נזילה ובין אם בעקבות שריפת דוד החימום.

בעיה נפוצה נוספת שעשויה להיות בדוד היא סתימת הצנרת שמובילה את המים מהדוד ואליו, בעקבות הצטברות רבה של אבנית.

 

טכנאי דודים מוסמך עומד לשירותכם!

במידה ומתעוררת בעיה כלשהי בדוד המים, תוכלו להזמין טכנאי דוד מוסמך, שיגיע אליכם הביתה ויפתור את הבעיה ביעילות.

חשוב לוודא עם הטכנאי כי הוא אכן בעל הכשרה מתאימה לתיקון הדוד, שכן טכנאי שאינו מוסמך (או כל אדם אחר שאינו עובד בתחום הדודים) עשוי לגרום לדוד יותר נזק מתועלת, ולגרום לכך שלבסוף תאלצו להחליף את כל הדוד (בעלות יקרה הרבה יותר מעלות תיקון).

על מנת לדעת איזה טכנאי דודים הכי מומלץ להזמין, תוכלו לערוך סקר שוק קטן באינטרנט – לגבי הטכנאים שעובדים באזור שלכם (ישנן חברות שעובדות בכל הארץ, שהן לרוב החברות מהן נוח יותר להזמין טכנאי), ומהו טווח המחירים שדורשים עבור כל תיקון.

 

תיקון מזגן

ממש כמו תיקון של דוד, גם כאשר המזגן בבית התקלקל או עובד בצורה לא תקינה, מומלץ להזמין בעל מקצוע שמתמחה בתחום תיקון המזגנים (שבאופן מפתיע נקרא גם טכנאי מזגנים).

לא מומלץ לנסות ולתקן את המזגן לבדכם (וגם לא את הדוד), שכן כל מגע של ידיים שאינן מיומנות בטיפול ותיקון במכשירים חשמליים מסוג זה עשוי לא רק לא לתקן את התקלה – אלא אף לגרום לנזקים נוספים.

על מנת לדעת באיזה טכנאי מזגנים לבחור לתיקון התקלה, גם כאן מומלץ לערוך סקר שוק לגבי החברות שפועלות באזור המגורים שלכם והמחירים שהן גובות עבור כל ביקור ותיקון של המזגן. ייתכן ותמצאו פערים משמעותיים בין החברות, אך לא תמיד החברה שמציעה את השירות הזול ביותר היא המומלצת ביותר – מומלץ לקרוא חוות דעת וביקורות באינטרנט אודות החברות השונות.

 

מזגן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי

4  טיפים להגברת החשק המיני בדרך הטבעית

ליבידו, הרצון לפעילות מינית, הוא היבט חיוני של מערכת יחסים אינטימית בריאה. גורמים שונים כמו מתח, בחירות אורח חיים

איזו תאורה תתאים למשחק פוקר ביתי?

בחירת התאורה הנכונה למשחק פוקר ביתי היא חיונית ליצירת אווירה המשפרת את חוויית המשחק תוך הבטחת נוחות ונראות לכל

השלכות המס של בעלות על מספר נכסים: תובנות חשובות לבעלי דירה שנייה

בעלות על מספר נכסים יכולה להביא יתרונות פיננסיים משמעותיים, אך היא גם מציגה מורכבות מבחינת השלכות מס. הדבר רלוונטי

מתכת או פלסטיק? כך תבחרו מסגרת למשקפיים

בבואכם לבחור מסגרת למשקפיים שלכם, אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו היא האם ללכת על מתכת או פלסטיק. לשני החומרים