קניית צפיות ליוטיוב

איש שיווק

ידוע כי תמונה שווה אלף מילים ולפי ההיגיון הזה וידאו טוב שווה כמה מיליונים. ואכן יוטיוב היא אחת הפלטפורמות המשמעותיות בעולם האינטרנט כיום. למעלה מ-95 אחוז ממשתמשי האינטרנט נחשפים ליוטיוב ועם מיליארדי צפיות מידי יום, אתר הווידיאו מסייע לדרבן תופעות תרבותיות גלובליות, להניע קריירות, למכור מותגים ולקדם אג'נדות פוליטיות. למעשה מדובר במנוע החיפוש השני בגודלו אחרי גוגל. לא פלא שחברות ענק מבוססות מקפידות לתחזק עמוד יוטיוב. אך עם כל הכבוד לחברות הענק, יוטיוב היא במה פתוחה ובין אם אתה ולוגר מתחיל או בעלת עסק עצמאי קטן, שימוש מושכל בכלים שיש ליוטיוב להציע יכול לשנות עבורכם סדרי עולם. אז אם יצרתם תוכן מושקע ואיכותי שמעביר במדויק לצופים שלכם מי אתם ומה יש לכם להציע לעולם ועכשיו אתם מוכנים לקחת את הערוץ שלכם לשלב הבא, המשיכו לקרוא, הכתבה הזאת היא בדיוק בשבילכם.

 

קניית צפיות – כרטיס כניסה הכרחי

בכל דקה עולים ליוטיוב מעל 500 שעות של תוכן. כדי לדאוג שהסרטון שלכם לא יקבר בים התוכן הזה חשוב שתעזרו בחברה מקצועית שמכירה את האלגוריתם של יוטיוב היטב. חברה מקצועית שכזאת תדע להפעיל את כל האמצעים האפשריים כדי שקהל היעד הפוטנציאלי שלכם אכן יזכה לצפות ולהנות מהסרטון שלכם. נדיר שמשתמש יגיע לסרטון שיצרתם בכוונת תחילה, מרבית הדרכים שבהם צופה נחשף לסרטונים פוטנציאלים לצפייה עוברים דרך המסננים של יוטיוב. בין אם מדובר בסרטונים שיופיעו לאחר חיפוש, בסרטונים שנמצאים בעמוד הבית או בסרטונים שמוצעים ברצועת הסרטונים המומלצים לצפייה להמשך, יוטיוב מחליטה אילו סרטונים יופיעו במקומות אלה ובאיזה סדר.

אז כיצד בעצם  יוטיוב מחליטה לאילו סרטונים הצופים יחשפו?  קיימים מספר פרמטרים כשהעיקריים שבהם כוללים את כמות האנשים הרשומים לערוץ שלכם ואת כמות הצפיות שהסרטונים שלכם קיבלו. נתון זה יוצר מעין מצב מתסכל של "מלכוד 22" שבו על מנת לקבל חשיפה, צפיות ונרשמים צריך להיות בעל כמות משמעותית של צפיות ונרשמים מלכתחילה. זה מעגל קסמים שקשה מאוד לפרוץ ללא הידע והכלים הנכונים. אם אתם בתחילת הדרך או שהקמתם ערוץ יוטיוב אך אתם לא מצליחים למנף אותו ולמשוך תנועה של עוקבים וצופים חשוב שתדעו כי קניית צפיות ליוטיוב היא פתרון שיעזור לכם להיחלץ ממצב זה של תקיעות. מחיר קניית צפיות ליוטיוב הוא שולי ביחס לתועלות שצריכת שירות שכזה מניבה, בעיקר כשמדובר בשירות מחברה איכותית ומקצועית.

 

קניית צפיות – העלאת המהימנות של התוכן שלכם

אם חשבתם שהתועלת שתפיקו מקניית צפיות ביוטיוב מסתכמת בפיצוח האתגר שמהווה האלגוריתם של יוטיוב, חישבו שוב. צפיות רבות בסרטונים שלכם ונרשמים רבים בערוץ שלכם יעזרו לכם לבנות קשרים טובים יותר עם הצופים שלכם. בוודאי יצא לכם להיתקל במצב דומה בחיי היומיום שלכם כשעברתם ליד מסעדה מלאה בלקוחות ועם תור ארוך של אנשים שמשתרך בפיתחה. אם יצא לכם להיתקל בסיטואציה שכזאת סביר להניח שהמחשבה שעברה לכם בראש הייתה "זה בטח מקום טוב, אולי אני אנסה אותו בהזדמנות". בני אדם הם חיה עדרית ושיקול דעת של אחרים משפיע רבות על התחושות והרצונות שלנו. התועלת שבצפיות רבות בסרטונים שלכם אינה מסתכמת בהעלאת היכולת להגיע לקהל יעד גדול יותר. צפייה בסרטון פופולרי עם תגובות רבות ולייקים יעזרו לכם לבסס אמון וליצור רושם טוב יותר.

כשכל כך הרבה מונח על הפרק, אל תפקירו את התוכן שלכם לחסדי האלגוריתם של יוטיוב או סמכו את מזלכם על שיתופים אקראיים. העזרו במומחיות של חברה מקצועית שתבטיח שהערוץ שלכם יממש את מלוא הפוטנציאל שלו.

אפליקציה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא קידום אתרים

מגוון משקלים לעסקים מערכת שקילה

לעסקים רבים ומגוונים נדרשים סוגים מסוימים של משקלים אשר נעים בין הצורך החשוב מאוד לדיוק לבין הגודל של מה

קידום אתרים אורגני בגוגל: מדריך למתחילים

מעוניינים להגדיל את היקף החשיפה של בית העסק, כמו גם את ההכנסות? באמצעות קידום אתרים אורגני זה אפשרי, והמומחים