עורך דין חדלות פירעון – תהליך חדש עם עורך דין מנוסה

גלגלי שיניים כסף

העולם חווה משברים כלכליים ובתוכו גם האזרח הקטן. מדי שנה נאלצים בעלי עסק לפשוט רגל מסיבות כאלו ואחרות- תקופות מיתון, סגירה של עסקים עקב משתנה חיצוני כמו נגיף הקורונה, פיטורים, גירושים ועוד. הסיבות הללו מולידות חובות ענק, אשר לא מאפשרות לאדם שעומד בראש עסק להפריש סכומים לטובת פיתוח ואחזקה של העסק.

המצב הזה עלול לדחוק את בעל העסק לפינה ולערער את עולמו הנפשי והממשי. אף על פי שזה מרגיש כמו סוף העולם, חשוב לדעת שלמצב יש פתרון והוא קבלת סיוע מקצועי. לפניכם מידע על עורך דין חדלות לפירעון, איתו תוכלו לעבור תהליך חדש.

 

מהו חוק חדלות פירעון?

חוק חדלות פירעון הינו חוק חדש יחסית, שמטרת חקיקתו היא לסייע לבעלי חוב להשתקם כלכלית ולהתחיל התחלה חדשה ונקייה בשוק העבודה. השיקום מתאפשר הודות לתהליך שמתאימים עבורם, במסגרתו מגדירים אילו סכומים יכול בעל החוב להחזיר בשלב זה בהתאם ליכולתו הכלכלית.

מי שמגיע למצב של חדלות פירעון הוא בדרך כלל כזה שנקלע לחובות כבדות, בין אם זה עקב התנהלות כלכלית כושלת, הלוואות גדולות שנלקחו או נסיבות משתנות שאינן תלויות בו.

 

קיבלתם מכתבי התראה בנוגע לחוב שלא שולם? פנו לייעוץ מול עורך דין

אם קיבלתם מכתב או אגרת המתריעים בפניכם על חוב כלשהו או דרישה לתשלום, אל תתעלמו מזה! פנו מהר לעורך דין לפשיטת רגל שיסביר לכם כיצד להתמודד. ההתעלמות יכולה לנפח את הקנס שלכם, ולא באמת תתרום לכם לפתרון הבעיה. ישנן דרכים להקל על בעל החוב למול הגוף שתובע החזר, כמו פריסה של תשלומים למשל וכו', כך שיש להתבונן באירוע הספציפי המדובר ולהבין כיצד לפעול.

ישנה חשיבות רבה לפנייה לעורך דין לפשיטת רגל. הוא מהווה גורם מקצועי ואמין, אשר יוכל לבחון את המצב הכלכלי של בעל החוב למול חובותיו המצטברים ולהגיש בהתאם בקשה לצו פתיחת הליכים באופן מידי. כמו כן, עורכי דין מקצועיים ומנוסים מספיק יוכלו להגיע להסדר מול הנושים תוך מינימום זמן וללא עיכובים, וכך לחסוך מבעל החוב זמני המתנה ועלויות של בית משפט.

 

עורכי דין מומחים לפשיטת רגל

כידוע, עולם המשפטים מורכב משלל סוגיות משפטיות, כאשר כל עורך דין מוסמך להתמודד עם סוגיה אחרת בכפוף לידע ולניסיון שלו. במקרה של עורכי דין לפשיטת רגל, חשוב לבחור בכזה שהתמודד עם סיטואציות רבות ולשים דגש על הניסיון שיש לו בתחום שאתם זקוקים לו.

מעבר לידע ולבקיאות, חשוב שלעורך הדין יהיה ניסיון מוכח בבתי משפט, ושאתם כלקוחות תוכלו להתרשם מעבודתו ולהבין עד כמה הוא יכול להועיל לכם. באתר הבא https://www.yml-law.co.il/עורך-דין-חדלות-פירעון-ושיקום-כלכלי תוכלו לקרוא בהרחבה על חדלות פירעון וכיצד באה לידי ביטוי מעורבותו של עו"ד בנושא.

איש חופר במטבעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין

האם משלמים מע"מ על מטבעות קריפטו?

משקיעי קריפטו משלמים מס רווח הון של 25% כמו כל השקעה אחרת, בעוד עסקים שמקבלים מטבעות קריפטו כתשלום מחויבים

ניצול יחסי מרות מצד מנהל ישיר

ניצול יחסי מרות מצד מנהל ישיר הינו מצב בו מנהל מנצל את יחסי המרות בינו לבין עובדת שלו, כדי

מה התפקיד של עורך דין משפחה?

בעולם המשפט ועריכת הדין, אין הרבה התמחויות טעונות רגשית כמו זו של עורך דין לענייני משפחה. עורך דין משפחה

גילוי מקרי סחר בסמים ללא רישום פלילי: אתגרים ופתרונות

תהליך הנפקת רישיון נשק דורש שיקול דעת מדוקדק של הרקע של האדם, העבר הפלילי והסיכונים הפוטנציאליים. עם זאת, גילוי