סקירה על מוצרי אקניל לטיפול בפצעונים והחלקת העור

דוגמנית

כולם מכירים את חוק מרפי.
החוק שאומר שכל מה שיכול להשתבש- משתבש.
הלחם ייפול על הצד של הפרוסה שעם החמאה, הקפה יישפך על החולצה הלבנה, ודווקא בגיל ההתבגרות בתקופה הכי פורחת שלכם, פצעי אקנה ילוו אתכם.
הם שם איתכם כל הזמן – ביום הראשון ללימודים, לפני דייט עם הבחורה הכי חמודה בשכבה, לפני ראיון עבודה או כל דבר חשוב אחר-

הם איתכם כל הזמן וכבר די התרגלתם, אבל אולי יש דרך להעביר אותם?
הכל על פצעי אקנה- איך הם נוצרים? איך מטפלים בהם? במאמר הבא.

 

איך פצעונים נוצרים?

פצעי בגרות נוצרים בעיקר בגיל ההתבגרות- כתוצאה משילוב של מספר גורמים: בגיל הזה מתבצעת עלייה בהפרשת הורמוני מין זכריים, אצל בנים ובנות כאחד. הורמוני המין הזכריים (אנדרוגנים) גורמים להגברת ייצור והפרשה של חלב שומני מבלוטות הקיימות על העור. השילוב של הייצור המוגבר של החלב, יחד עם נוכחות של לכלוך ושומנים על פני העור יוצר את הפצעים.

 

טיפול

כשהאקנה נמצאת בשלבים התחלתיים (ולא מתקדמים בהם יש נדרש לפנות לטיפול אנטי דלקתי מקיף ומעמיק יותר), ניתן לטפל באופן עצמאי תוך שימוש בקרמים ובתרחיצי פנים ייעודיים, שמסירים שומנים משטח פני העור, מונעים חסימה של בלוטות החלב ומייבשים פצעי בגרות קיימים.

 

חצ'קונים – או בשמם הרפואי

פצעי בגרות נוצרים בעיקר בגיל ההתבגרות – כתוצאה משילוב של מספר גורמים: בגיל הזה מתבצעת עלייה בהפרשת הורמוני מין זכריים, אצל בנים ובנות כאחד. הורמוני המין הזכריים (אנדרוגנים) גורמים להגברת ייצור והפרשה של חלב שומני מבלוטות הקיימות על העור. השילוב של הייצור המוגבר של החלב, יחד עם נוכחות של לכלוך ושומנים על פני העור יוצר את הפצעים.

טיפול: כשהאקנה נמצאת בשלבים התחלתיים (ולא מתקדמים בהם יש נדרש לפנות לטיפול אנטי דלקתי מקיף ומעמיק יותר), ניתן לטפל באופן עצמאי תוך שימוש בקרמים ובתרחיצי פנים ייעודיים, שמסירים שומנים משטח פני העור, מונעים חסימה של בלוטות החלב ומייבשים פצעי בגרות קיימים.

 

המוצרים של אקניל לטיפול ומניעת פצעונים

* קיט אקניל שלושת השלבים

שיטת שלושת השלבים של אקניל כוללת:

  1. ניקוי– ע"י תרחיץ הפנים הטיפולי.
  2. טיפול– תחליב לחות והגנה
  3. ייבוש– ג'ל ייבוש

כלל התכשירים מכילים את הנוסחה הייחודית Ac.Net ומטרתו לתת מענה כולל להופעת הפצעונים. המארז יימכר במחיר אטרקטיבי של 149.90 ברשתות פארם, במקום ב- 208.5 (69.50 לכל מוצר בנפרד).

 

אקניל תחליב לחות והגנה

תחליב לחות טיפולי נטול שומן לטיפול בפצעונים להזנת העור בלחות, ללא ברק מיותר, ולהגנה גבוהה מקרינת השמש. מכיל את נוסחת המרכיב הייחודי לטיפול מהיר ויעיל בפגמי העור, להפחתת אדמומיות, וגליצרין- להעשרת העור בלחות. מתאים במיוחד לעור נעורים ולעור שמן ובעייתי. לא נוסה על בעלי חיים, לא-קומדוגני, היפואלרגני, עמיד במים.

 

אקניל ג'ל לייבוש פצעים

ג'ל מייבש פצעים טיפולי נטול שומן לייבוש ממוקד ומהיר של פגעי עור, מייבש באופן ממוקד פגעי עור. שילוב נוסחת המרכיב הייחודי, חומצה סליצילית לטיפול מהיר ויעיל בפגעי העור, ואלנטואין וסנסיבה – מרכיבים להרגעת העור ולהחלקתו. מייבש באופן ממוקד פגעי עור, תמרוק מרוכז ויעיל, פועל במהירות

שקוף, נספג במהירות, מתאים לשימוש מתחת לאיפור.

 

אקניל סבון פנים טיפולי ממיס ומסיר עודפי שומנים בעור

מכווץ נקבוביות מנקה את העור, נשטף בקלות ונעים מאד לשימוש, שילוב נוסחת המרכיב הייחודי וטריקלוס המעניקים ניקוי יסודי של עור הפנים, קמומיל (מרכיב טבעי) להרגעת העור ולהחלקתו, הממליס להפחתת אדמומיות, וגליצרין להעשרת העור בלחות.

לסיכום, גם כשמרפי קופץ לבקר בזמנים הכי לא מתאימים, אל תיבהלי ותאמרו נואש, יש מגוון טיפולים , וגם אם ייקח לזה קצת זמן- תזכרו תמיד שאתם יותר מזה. לבדיקה על שלל מוצרי אקניל במחיר יותר זול מרשת סופר פארם כנסו>>>

 

אישה עם פצעים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות

מה יש לקחת בחשבון בעת בקשת חוות דעת רפואית נפשית?

חוות דעת רפואית נפשית היא מסמך משפטי אשר חתום בידי פסיכיאטר מומחה וכולל את הערכתו לגבי התפקוד הנפשי והקוגניטיבי

דפיברילטור אישי או לבניין – מה עדיף?

לצערנו, לכל אחד מאיתנו יכול לקרות אירוע לב. אמנם ככל שמתבגרים ומגיעים לגילאים מבוגרים הסיכוי עולה (כאשר לקבל אירוע

איך תבחרו את בעל המקצוע הטוב ביותר בתחום הפסיכולוגיה?

בחירת בעל מקצוע טוב בתחום הפסיכולוגיה היא בחירה חשובה מאד שתשפיע על הטיפול והתהליך שתעברו. בחירה בבעל מקצוע שאינו

מדרסים – האם לעשות דרך קופת החולים או באופן פרטי?

כאשר אנו נדרשים לטיפול רפואי או לכל נושא הקשור בבריאות ובגוף שלנו, פעמים רבות עולה השאלה האם כדאי לבצע