מתנה לאמא מכל הילדים ומכל הלב

תכשיט בעיצוב אישי

אמא יש רק אחת, אז גייסו את אבא למשימה וקנו לה את המתנה הכי מקסימה שתמצאו. בין אם אמא אוהבת מתנות מאוד צנועות או יוקרתיות, תוכלו, בעזרת ייעוץ נכון, לבחור לה מתנה שתמתח לה את החיוך כמו שהוא לא נמתח עד היום. אז מה קונים לאמא ליומולדת?

ביום ההולדת של אמא השנה, אתם עומדים להקדיש לה מתנה מהלב עם הקדשה. אם בימים עברו, כשהיינו בני 5, ציור מקסים היה מספיק בכדי להראות לאמא כמה היא יקרה לנו, בשנים מאוחרות יותר המתנות משנות את אופיין גם כן. כשאמא היא אמא במשרה מלאה (גם אם בבית), מגיע לה שתפנקו אותה כמו שצריך, לפחות פעם בחצי שנה. יחד עם זאת, לא לכולנו יש את האמצעים הכלכליים לרכוש תכשיטים עבור אמא כל מספר חודשים. על כן, ביום ההולדת הקרוב של אימכם, תוכלו לרכוש לה מתנה שתחמם לה את הלב לכל השנה וגם לשנים הבאות!

 

איזו מתנה לקנות ליום ההולדת של אמא?

תמיד כדאי לזכור שאפשר לארגן ערב שלם רק בשביל אמא. סגרו לעצמכם מסעדה טובה לערב, שם תתנו לה את המתנה שקניתם לה. במקרים מסוימים, כדאי דווקא לתת לאמא ואבא לצאת לבדם. בארוחה, האבא ייתן את המתנה שהמשפחה רכשה עבור האמא. בין אם אמא אוהבת תכשיטים מאוד יוקרתיים או תכשיטים צנועים יותר, תוכלו להתאים לה עגילים יפהפיים ושרשראות, צמידים וטבעות ועוד.

מומלץ מאוד גם להקדיש לאמא חריטה על התכשיט, בין אם רכשתם עבורה צמיד או שרשרת. כמובן שאפשר גם לחרוט הקדשה על טבעות מסוגים שונים, כולל טבעות כסף וזהב, טבעות יהלומים ועוד. לרכישת טבעת עם שם לחץ כאן ושמח את אמא. אגב, מומלץ מאוד לברר גם לגבי חריטה על צמידים. זכרו שבדרך כלל צמידים הם רחבים יותר משרשראות (עליהן גם ניתן לחרוט), מה שמאפשר מרחב חריטה רב.

 

תכשיטים ליום ההולדת של אמא או מתנה פשוטה יותר?

אף אחד לא אמר שאתם צריכים לבחור בין השניים. להיפך, אם תכינו משהו קטן בעזרת דבר מאשר ידיכם, או תארגנו איזשהו נופש במתחם צימרים מפנק, אמא תהיה שמחה באותה המידה, אם לא יותר. בשורה התחתונה, כולנו אוהבים שמפנקים אותנו, וכדאי שזה יהיה יותר מפעם בשנה!

יחד עם המתנה הקטנה שהכנתם בעצמכם, תצרפו את הטבעת שקניתם לה או את הצמיד עם השם. בכל מקרה, יום הולדת הוא אירוע המתרחש פעם בשנה, אז עשו ממנו יום שכולו טוב. צאו למסעדה טובה או אל מלון מפנק, שם תוכלו להיכנס לטיפולי ספא. אגב, כדאי לשאול את אמא אם היא דווקא מעוניינת ללכת לבד או עם חברה לטיפולי הספא. תנו לה קצת חופש ממכם, זה לא יזיק.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
לא נמצאו פוסטים נוספים בנושא