מה חשוב להכיר לפני שמזמינים קוסם לביתך?

קוסם מראה קלף

הזמנת קוסם לאירוע יכולה להבטיח אירוע מהנה ומיוחד שהילדים יזכרו למשך שנים רבות, ושמלבד הנאה ושעשוע גם יספק סקרנות, למידה ויצירתיות. אם בחרתם להזמין קוסם לאירוע, יש מספר דברים שעליך לחשוב עליהם ולברר כדי לבחור את הקוסם המתאים ביותר לאירוע ולהבטיח לילדים את החוויה הטובה ביותר. מלבד קוסם שיהיה נגיש וקרוב למקום האירוע כדאי לחשוב על גורמים רבים אחרים כמו איזה תכנים בדיוק הוא יעביר, כמה ניסיון יש לו עם ילדים וכו'. לפניך כל מה שחשוב להכיר לפני שמזמינים קוסם לביתכם.

 

על הקוסם

לפני שאתם ניגש להזמין קוסם לילדים לביתכם, יש כמה קריטריונים שכדאי לבדוק ולקחת בחשבון. מכיוון והקוסם יהווה אטרקציה מרכזית בחגיגה שאתם מתכננים עם הילדים, חשוב לבחור קוסם שתסמכו עליו. מאחר והקוסם תופס חלק מרכזי באירוע חשוב שהתכנים והאווירה שייצור יהיו בהתאם לרצונכם. לקוסמים רבים יש אתרים ותגובות ומומלץ לבדוק הכל היטב לפני הבחירה. לפניכם גמה דגשים חשובים בבחירת הקוסם לאירוע:

 

תכנים ופעילויות

לפני שתזמינו קוסם לביתכם מומלץ לבדוק אילו תכנים ופעילויות הוא מתכוון להעביר. כדאי לדבר עמו לפני כן כדי לוודא שהתכנים והאווירה שייצור מותאמים לנושא האירוע ומותאמים לאווירה שאתם מבקשים לייצר באירוע. כדאי לשים לב שהתכנים מתאימים לגיל המוזמנים לאירוע. אם הילדים כבר היו במספר אירועים עם קוסמים בעבר נסו לתכנן יחד עם הקוסם תכנים מקוריים שיצליחו להפתיע ולרגש את הקהל.

 

וותק והמלצות

לפני הזמנת הקוסם מומלץ לבדוק כמה ניסיון יש לו עם ילדים, ואיזה תגובות הוא מקבל בדרך כלל מן ההורים והילדים. אם לקוסם יש אתר, מומלץ להיכנס ולהסתכל על התכנים והסרטונים דוגמא שמוצעים. כך תוכלו להבטיח שהקוסם הוא הקוסם המתאים לאירוע, קוסם שתסמכו עליו ותשמחו לתת לו את האחריות הזאת.

 

מה האינטראקציה עם הקהל במופע?

לפני בחירת הקוסם מומלץ מאד לברר מה הולך להיות מקומו של הקהל במופע. פעמים רבות הקוסם בוחר לשתף את הקהל. קוסמים רבים בוחרים לשתף את הקהל עם שאלות ושיתוף מילולי ואינטראקטיבי ולעיתים אף קוסמים מחפשים מתנדבים מהקהל ושוליות קוסם. כדאי לבדוק עם הקוסם מראש מה התכנית לשיתוף הקהל ולבקש את הבקשות שלכם שיתאימו את האירוע לקהל באופן המיטבי. רבות אם מזמינים קוסם ליום הולדת לילדים, אפשר לבקש שהילד שחוגג יהיה במרכז העניינים ויהפוך במופע לשוליית הקוסם וכו'.

 

מחירים ועלויות

לפני שתזמינו את הקוסם ותבחרו מבין ההיצע איזה קוסם מתאים לאווירה ולאופי האירוע, כדאי גם לבדוק מחירים ועלויות, כדי לדעת בדיוק מה מצפה לכם ולתכנן את ההוצאות ואת בחירת הקוסם בהתאם. בדקו כמה זמן המופע וכמה זמן הוא הולך לעלות. כדאי לבדוק מה הוא המחיר הממוצע בתחום ובהתאם לחפש קוסם בעלות המתאימה לכם. אחרי הכל ובסופו של האירוע כשתראו את הילדים נהנים בחגיגה המיוחדת והקסומה שארגנתם להם, תדעו שהבחירה הייתה הכי טובה ונכונה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים

לאילו סוגי אירועים מומלץ לשכור מנטליסט?

האם אי פעם חווית רגע של חוסר אמון מוחלט כשמנטליסט הציץ לכאורה אל מעמקי מחשבותיך או חזה ללא מאמץ

אירועים מומלצים במרכז

אירועים הם חלק בלתי נפרד מחיינו החברתיים, ומספקים לנו הזדמנות להתחבר לאחרים ולהתמסר לדברים שאנחנו נהנים מהם. אמנם יש

השנה היום הולדת תהיה שונה! 4 רעיונות מקוריים יום ההולדת

זה שוב הזמן הזה בשנה, שבו אתה והחברים שלך מתחילים לתכנן את מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר אי פעם.

אירוע קוסמות בזום – האם זה שווה את ההשקעה

תקופה הקורונה שהגיעה על האנושות לא הייתה קלה לאף אחד. בצער רב רבים חוו את זה גם באופן אישי