מה זה גרפיקה?

KELLEPICS / Pixabay

עיצוב גרפי טומן בחובו ערבוב של אלמנטים שונים על מנת לייצר ייחודיות בכל כרזה, עיתון, פרסומת או אתרים שונים. מדובר באמנות השרטוט והתעסקות שהיא לא בתוכן, אלא בעיצוב האומנותי, בדגש על החזותי, הנחשבת היום כביקוש חם בעולם התעסוקתי. אך מה זה אומר בעצם? מיד תגלו.

אחד הענפים המדוברים והמעניינים ביותר בשוק של השנים האחרונות הוא עולם הגרפיקה והעיצוב הגרפי בייחוד. מדובר על עבודה שניתן לבצע גם מהבית, בעזרת תוכנות מחשב שונות וייחודיות, אשר יש לה ביקוש אדיר גם בעולמות שלא חשבנו שבהכרח קשורים אליה – כמו עולם ההייטק למשל. אם תמיד חשבתם שיש לכם את היכולת לעשות חיבור מעניין בין עולם התוכן לעולם הוויזואלי, אם יש לכם זווית ראייה ייחודית בנוגע ללקיחת רעיון וליצור ממנו עיצוב אסתטי ומדויק שבסוף יותאם לרצונות הלקוחות שלכם – כדאי לכם להמשיך לקרוא.

מה זה גרפיקה

עולם הגרפיקה

כיום, העולם הגרפי כבר לא מתרכז רק בלמידה של תוכנות מחשב המתמחות בעיצוב אובייקטים כמו סידור וארגון של אלמנטים וויזואליים, אלא הוא התרחב לתחומים שונים כמו עריכת תמונות (פוטושופ), עיצובי לוגו לחברות שונות ובכך הגרפיקה לא נתפשת כאומנות גרידא אלא כאומנות שימושית הדרושה בכל בית עסק שיש לו אתר, בכל חברה שיש לה לוגו, או מוצר שהיא רוצה לשווק דרך פרסומות ובכך היא משיקה להמון עולמות כמו הפרסום, השיווק וגם לתחומים שונים (כמו עולם ההייטק או עולם התוכנות והאפליקציות למשל) המחפשים גרפיקאים על מנת לשדרג את האתרים שלהם או להפוך אותם לנגישים יותר וכך גם את התוכנות והאפליקציות שלהם.

איפה לומדים את זה?

אחת המכללות המתמחות בלימוד של עולם הגרפיקה ועיצוב גרפי היא מכללת סולו המתמחה בלימודי עיצוב המובילים לתעודה והכל נעשה באינטרנט – קורסים אונליין; בזמן הפרטי שלך, בימים הנוחים לך, במקומות המועדפים עליך ובשעות שאתה יכול לפנות במהלך היום שלך להקדיש ללימודים. דרך האתר שלהם ניתן למצוא את כל התוכנות המיועדות לעיצוב גראפי, שיעורים עם מורים פרטיים אחד על אחד וותק של יותר מ12 שנים בתחום. באתר ניתן למצוא קורסים שונים עולם הגרפיקה, כך שכל אחד יכול למצוא לו את התחום המועדף עליו כגון: קורס פוטושופ לצלמים, קורס בתקשורת חזותית, קורס עיצוב אפליקציות, קורס ציור דיגיטלי ועוד רבים אחרים.

רצוי לזכור כי בכל זאת מדובר בלימודים על מנת לקבל תעודה מקצועית ובכך גם להפוך לגרפיקאי כמקצוע, אז אכן יינתנו מטלות גרפיות שונות ושיעורי בית במהלך הקורסים אשר בהם יתרגלו התלמידים את שלמדו בשיעורים השונים ובכך גם יקבלו פידבקים מהמורים שלהם – לכך ראוי למצוא את הזמן המתאים ולראות איך זה יכול להשתלב בשגרת היומיום שלכם.
תנאי הקבלה דורשים אנגלית בסיסית והכרת התוכנות בצורה בסיסית ורצוי להיות מעל גיל 18.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שירות

איך פותחים סתימות בביוב

חזרתם הביתה וגיליתם שיש לכם סתימה בביוב בבניין? אתם רואים את כל השכנים עומדים בחוץ ורואים איך הביוב עולה

כיצד חוקר פרטי יוכל לעזור לך?

אם לאחרונה שמת לב שדברים מאוד מוזרים מתרחשים בעסק שאתה מנהל, זה ברור שאתה רוצה להצליח לשים יש על

הדפסה תלת מימדית הדפסת מודלים

הטכנולוגיה החדשנית של המאה ה 21 מאפשרת לבצע הדפסה של מודלים באופן תלת מימדי, באיכות מצוינת. כיצד מתבצע ההליך

מה סוג הפירסינג שהכי מומלץ לשים?

יש סוגים רבים למדי של פירסינג, וזאת במיוחד כאשר מביאים בחשבון את המקומות השונים שאפשר לשים אותם בהם. כך