מה הסיבה שיש ריח של ביוב מהכיור?

כיור וסבון

מקפידים לנקות את הכיור שלכם, שומרים על הגינה בבית ואף משתמשים בחומרי ניקוי חזקים ואיכותיים? עדיין יכול להיווצר בסביבת הכיור ריח של ביוב לא נעים כלל. ישנם תקלות רבות במערכת הביוב שלנו והכיור שנובעות מכשלים בהתקנה ובעבודה לא מקצועית תופעת ריח לא נעים מהכיור הינה תופעה נפוצה ומציקה מאוד. הוסיפו לקרוא וגלו כיצד לטפל ולדאוג בתקלה כזו.

 

סיבות להיווצרות התקלה

במידה ואתם סובלים מבעיה זו וצריכים אינסטלטור עכשיו, חשוב להכיר את מספר הסיבות להיווצרות ריח של ביוב מהכיור הביתי שלנו. להלן הסיבות:

 

אין מחסום ריח באמבטיה

קיימת אפשרות להתקין מחסום ריח באמבטיה שלנו. מחסום הריח נמצא בתוך קופסת הביקורת שבתוך המקלחון או במיקום אחר ברצפת האמבטיה. תפקדו של המחסום הוא ליצור היווצרות של מים, שתפקידם לשמש מחסום לריח הרע מלעלות למעלה ולפגוש אותנו כאשר אנחנו עושים שימוש בכיור.

שימוש זה מתאים רק למקלחות ושירותים אשר נמצאים בשימוש תדיר וזאת מכיוון שגם מים העומדים הרבה זמן עלולים להעלות ריח לא נעים כאשר הם ללא תחלופה וניקיון.

 

סיפון שורשי שהותקן לא ראוי

גם סיפון שנמצא מתחת לכיור האמבטיה שלנו מלא במים ומהווה אותו פתרון כמחסום הריח. כאן מתקיימת בעיה, כאשר הסיפון לא מותקן כראוי. כאשר משתמשים בצינורות לא קשיחים שהם מעט יותר קשים להתקנה ולשימוש וכן מסתפקים בצינורות רכים ומחברים אותם בקלות ישירות למערכת הביוב והכיור.

מכיוון שהצינור גמיש ואינה נעשית הקפדה ביצירת האות "S" בצורת הצינור בהליך התקנתו אין מקום למים להיווצר ובכך ריח רע עולה למעלה.

 

סיפון אשר לא מותקן כראוי למכונת הכביסה

במידה והכביסה, המקלחת והשירותים בביתכם חולקים שטח משותף נוצר ריח רע כאשר לא מחובר סיפון בצורה נכונה למערכת מכונת הכביסה, או לחילופין לא הותקן מחסום ריח. התקנת סיפון במקרה  זה, תמנע גם מעבר של לכלוך למערכת הביוב ובכך למנוע ריח רע המגיע ממנו. החלק החשוב הוא התקנה בעזרת אביזר מתאים. אם המתקין חורר את צינור הניקוז תיווצר בעיה.

 

שימוש בחומרי ניקוי חזקים מידי

גם שימוש בחומרי ניקוי חזקים מידי עלולים לגרום בעיה של ריח רע של ביוב היוצא מהכיור. סיבה זו נגרמת מבלאי בשכבת הגלזורה של החלק הפנימי של האסלה. כאשר האסלה לא חלקה, ישנה שכבה מחוספסת שבה מצטברים מים שמעלים ריח רע. אסלות כאלה לרוב נקנות בזול בגלל ייצור מהיר ולא איכותי.

לכן, מומלץ מאוד להתפשר בקניית האסלה בבתיכם ולרכוש מוצר איכותי מאוד גם אם העלות שלו גבוהה. בצורה זו, תחסו תיקונים חוזרים, צורך בהחלפות חומרים ובעיקר תסבלו מריח לא נעים בבתיכם. בנוסף, כפי שנאמר, ישנו דגש מאוד חשוב על מציאת איש מקצוע אמין ואיכותי כדי לשמור על מערכת אסלה ומקלחת תקינים ומריחים נהדר.

כיור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה

סיבות מדוע יש לטפל ברטיבות באופן מיידי

הגשמים הכבדים שירדו לא מזמן, גרמו לרטיבות במבנים רבים. עובדה זו הובילה אותנו לכתיבת מדריך זה שמטרתו להעלות את

אילו סוגי שטיחים קיימים

שטיחים הם פריטים המשלימים את העיצוב של הבית ומוסיפים לו המון. מעבר לכך הם משרתים צרכים ומטרות פונקציונאליות. המאמר

שולחנות זכוכית – איך בוחרים את האיכותיים ביותר?

לאורך כל השנים, זכוכית הצטיירה כחומר אלגנטי ומרהיב, ולצד זאת גם חזק ועמיד. לזכוכית יש שימושים רבים בתעשייה כיום,

פעולות לפני הדברה ביתית

יש לך בעיית מזיקים ויצרת קשר עם מדביר שיטפל בה? הגיע הזמן להתכונן להגעתו. המאמר הבא יסביר בדיוק מה