מדרסים – האם לעשות דרך קופת החולים או באופן פרטי?

אישה עושה ספורט

כאשר אנו נדרשים לטיפול רפואי או לכל נושא הקשור בבריאות ובגוף שלנו, פעמים רבות עולה השאלה האם כדאי לבצע את ההליך דרך קופת החולים שאתם חברים בה או שמא באופן פרטי.

המצב דומה כאשר מדובר במדרסים, שהם בסופו של יום אביזר רפואי שנועד למען שמירה על בריאותנו.

מהם ההבדלים בין רכישת מדרסים דרך קופת החולים או דרך מקום פרטי, והאם ישנה העדפה מובהקת לאחד מהם?

 

מדרסים דרך קופת החולים

קופות החולים השונות במדינה מציעות הסדרים שונים ברכישת מדרסים דרכן במחיר מסובסד (אך לרוב עם רכיב של השתתפות עצמית בסכום שמשתנה בין קופת חולים אחת לאחרת). עם זאת, הליך הרכישה עלול להיות מסורבל וממושך, ואף מותנה בתקופת המתנה כחברים בקופת החולים לפני שניתן יהיה לממש את הזכאות לקבלת המדרסים בעלות מסובסדת.

בנוסף, הסבסוד על המדרס לא תמיד יוחל על כל סוגי המדרסים. כדי לקבל את התוצאה האפקטיבית והיעילה ביותר עבורכם, המדרס צריך להיות מותאם הן לסוג הבעיה הרפואית או אופי הפעילות היום יומית שאתם נוהגים לבצע, והן עבור כף הרגל שלכם באופן אישי – וייתכנו מקרים בהם קופת החולים לא תציע סבסוד עבור ההליך במלואו.

 

מדרסים דרך מקום פרטי

רכישת מדרסים דרך מקום פרטי עשויה להיות מהירה ואפקטיבית יותר מאשר דרך קופות החולים. פעמים רבות המקום הפרטי עוסק במדרסים בלבד, ולכן גם מתמחה בתחום ויוכל להציע לכם את ההתאמה הטובה ביותר עבורכם – באמצעות שימוש בטכניקות ההתאמה החדשניות והמתקדמות ביותר. נוסף על כך, במקום פרטי כמובן שלא תצטרכו להמתין או לעבור הליך מייגע לצורך הזכאות – ההליך הוא מהיר ופשוט, תוך ליווי מקצועי והתאמה אישית של המדרס אל כף הרגל שלכם. באינסול מדרסים תוכלו להתאים לעצמכם מדרס במהירות ותוך ליווי של צוות מומחים שמתמקצע בתחום המדרסים.

החיסרון העיקרי ברכישת מדרסים דרך מקום פרטי הוא המחיר. התאמת המדרס באופן אישי עבורכם אינו הליך זול, ומחיר המדרס עשוי לשקף זאת. עם זאת, כנראה שלא תזדקקו ליותר מזוג מדרסים איכותי אחד, ולכן זו השקעה שתצטרכו להשקיע לרוב רק פעם אחת בלבד.

 

מה מבין הדרכים עדיפה עבורכם?

זוהי שאלה שאין לה תשובה חד משמעית, על כל אחד לבחור לפי שיקוליו אינדיבידואליים. החיסרון של רכישה דרך קופת החולים הוא היתרון של רכישה דרך מקום פרטי, ולהפך – כך שהדבר תלוי אך ורק בכם ובשיקולים הרפואיים והכלכליים שלכם.

עם זאת, חשוב לומר שכאשר מצבכם הרפואי מצריך מדרס בצורה דחופה, כדאי שלא להתמהמה עם ההחלטה. מומלץ לברר האם המדרס שאתם זקוקים לו מסובסד באופן מלא דרך קופת החולים (או עם השתתפות עצמית נמוכה), ובמידה ולא – לפנות ישירות למקום פרטי עבור התאמת המדרס.

 

מתאם לרגל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות

מה יש לקחת בחשבון בעת בקשת חוות דעת רפואית נפשית?

חוות דעת רפואית נפשית היא מסמך משפטי אשר חתום בידי פסיכיאטר מומחה וכולל את הערכתו לגבי התפקוד הנפשי והקוגניטיבי

דפיברילטור אישי או לבניין – מה עדיף?

לצערנו, לכל אחד מאיתנו יכול לקרות אירוע לב. אמנם ככל שמתבגרים ומגיעים לגילאים מבוגרים הסיכוי עולה (כאשר לקבל אירוע

סקירה על מוצרי אקניל לטיפול בפצעונים והחלקת העור

כולם מכירים את חוק מרפי. החוק שאומר שכל מה שיכול להשתבש- משתבש. הלחם ייפול על הצד של הפרוסה שעם

איך תבחרו את בעל המקצוע הטוב ביותר בתחום הפסיכולוגיה?

בחירת בעל מקצוע טוב בתחום הפסיכולוגיה היא בחירה חשובה מאד שתשפיע על הטיפול והתהליך שתעברו. בחירה בבעל מקצוע שאינו