מדריך כיצד לבחור בריכת שחייה מעוצבת לבית

ווילה

בריכות שחייה פרטיות כבר ממזמן הפכו למראה נפוץ ושכיח ברחבי ישראל.

בין אם מדובר בבריכות חצובות בקרקע אשר עלותן גבוהה יותר, ומצריכות אישורים מצד הרשות המקומית, ובין אם בריכות על קרקע אשר מאפשרות להנות מבריכה בתקופת עונת הרחצה במקום לכתת רגלינו כפי שעשינו בעבר בדרכו אל בריכות ציבוריות.

לפיכך, עולה השאלה כיצד בוחרים בריכה פרטית, מה הם השיקולים והתבחינים לפיהם הבריכות נבדלות זו מזו, וכיצד ניתן לבחור את הבריכה האידיאלית עבורכם?.

 

שטח

ראשית כל, בשביל בריכה עילית חובה להחזיק בשטח שטוח ומאוזן כדי שעליה נוכל להציב בריכה מבלי החשש שמא תקרוס או שתיטה לצידה בעתיד. בנוסף לכך, יש לגזור את גודל הבריכה כתוצר של כמות האנשים אשר מתועתדת להשתמש בה. כלומר, במידה והבריכה יועדה לשמש 5 אנשים בוגרים, בריכה מתאימה תהיה כזו אשר הינה עגולה ובקוטר של 3 מטרים, או בריכה מרובעת באורך של 4 מטרים על 3 מטרים. כאן חשוב לציין כי אף על פי שקל בהרבה להקים בריכה עגולה מאשר בריכה מרובעת, בריכות עגולות מטבע הדברים אינן ממצות את מלוא השטח שהוקצב לבריכה וקשה למקם אותן בצורה יעילה.

 

חומר ואיכותו

יש לוודא את סוג החומר ממנו הבריכה מורכבת בטרם רוכשים אחת. כמו כן, מסיבה זו כשלעצמה לעתים עדיף לרכוש בריכה אשר מגיעה ממותג בריכות ידוע כיוון שלעתים כאשר חוסכים במחיר – נתקלים בהשלכות בהיבט האיכותי. כלומר, יש לוודא כי הבריכה מורכבת ממעטפת אשר עמידה בפני קרני UV, ושאינה עשויה מחומרים אשר עלולים לשמש כר פורה לגידול בקטריות פטריות ועובש. במרבית הבריכות האינפורמציה הזו מצוינת על גבי האריזה, ובריכות אשר אינן מציינות זו צריכות להרים דגל אדום בפנינו כצרכנים.

 

מחיר

מחיר בריכות פרטיות דינמי ונע כמובן בהתאם לסוג הבריכה וגודלה. המחיר נע החל מבריכות פעוטות וילדים אשר הינן קטנטנות ועשויות לעלות לא יותר מ- 50 שקלים, דרך כ-1000 שקלים עבור בריכות ילדים גדולות יחסית. בנוגע לבריכות אשר נועדו לכלל המשפחה, המחירים נעים בין 500 שקלים לכדי 20,000 ש"ח, כמובן כנגזרת של איכות הבריכה בהיבט החומר והשטח. עם זאת, יש לציין כי בריכות טומנות בחובן גם סכנות אשר במקרים מסוימים אף עלו בחיי אדם, לכן מומלץ לוודא כי הפן הבטיחותי ממוצה עד תום בטרם נעשים שיקולים כלכליים.

 

לסיכום

בריכות פרטיות הפכו נפוצות ושכיחות יותר בנוף הישראלי, הן בעקבות המגוון העצום אשר מאפשר התאמת בריכה בגדלים שונים ומגוונים, והן בעקבות המחיר אשר הפך לזמין ונגיש עבור רבים. עם זאת, חשוב לוודא כי בעודנו ממשים את חלומנו לבריכה פרטית בחצר, נשאר הדגש הראוי למשקל הבטיחות בשיקולי הבריכה, וכי דגש זה אף מתעלה על היבט המחיר. היות ועם ריבוי ההיצע אנו עלולים להיתקל במותגים אשר אף על פי כי הינם זולים יותר, עלולים לסכן את האנשים הקרובים לנו מכל.

 

בריכה אולימפית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה

סיבות מדוע יש לטפל ברטיבות באופן מיידי

הגשמים הכבדים שירדו לא מזמן, גרמו לרטיבות במבנים רבים. עובדה זו הובילה אותנו לכתיבת מדריך זה שמטרתו להעלות את

אילו סוגי שטיחים קיימים

שטיחים הם פריטים המשלימים את העיצוב של הבית ומוסיפים לו המון. מעבר לכך הם משרתים צרכים ומטרות פונקציונאליות. המאמר

מה הסיבה שיש ריח של ביוב מהכיור?

מקפידים לנקות את הכיור שלכם, שומרים על הגינה בבית ואף משתמשים בחומרי ניקוי חזקים ואיכותיים? עדיין יכול להיווצר בסביבת

שולחנות זכוכית – איך בוחרים את האיכותיים ביותר?

לאורך כל השנים, זכוכית הצטיירה כחומר אלגנטי ומרהיב, ולצד זאת גם חזק ועמיד. לזכוכית יש שימושים רבים בתעשייה כיום,