בקרוב לא תוכלו לראות כמויות של לייקים באינסטגרם. האם גם עוקבים ייעלמו יחד איתם?

לוגו מצליח

מה עושים שכבר מפסיקים לקבל לייקים על תכנים שמעלים לאינסטגרם? האם כשאין לייקים העוקבים נעלמים? התשובות במאמר הבא.

 

מדוע הפסיקו לעשות לי לייקים?

אנשים רבים מעלים מדי יום תכנים לאינסטגרם בין אם אלו סרטונים, תמונות, פוסטים או סטורי. ישנם תכנים הגורפים הרבה לייקים וכאלו שלא. אך מה קורה אם כבר לא עושים לכם לייקים בכלל? מתסכל, לא? הסיבה לכך לא תמיד ברורה לכם. ייתכן והתכנים שלכם לא מעניינים יותר, אינם מסקרנים, אולי הצילום אינו איכותי, אולי הפוסט משעמם ומה אם העוקבים האם גם הם ייעלמו?

 

האם העוקבים נעלמים ביחד עם חוסר לייקים?

אל דאגה מי שעוקב אחריכם באינסטגרם ימשיך לעקוב אחריכם גם אם לא יגיב בלייקים על הפרסומים שלכם. כאשר למשל אתם מעלים סטורי אתם יכולים לראות מי צפה בו גם אם הוא לא עושה לכם לייק. חוץ מזה מספר העוקבים שלכם רשום בעמוד הפרופיל שלכם רק שימו לב אם הוא משתנה. יכולים להוריד לכם עוקבים אך בלי קשר ללייקים, אלא בשל סיבות שונות אחרות. אך במקום לחפש סיבות להיעלמות הלייקים עשו מעשה פשוט – קנו לייקים באינסטגרם!

 

רוצים לראות כמויות של לייקים? – קנו אותם!

כיום הטכנולוגיה החדשנית של תוכנת האינסטגרם מאפשרת קניית לייקים והרבה לכל משתמש באינסטגרם החפץ בכך. כדי לקנות את הלייקים צריך למצוא באינטרנט אתר המספק לייקים למכירה ביחד עם עוקבים, צפיות וכד'. ההשקעה הכספית בקניית לייקים היא נמוכה ואתם זוכים לחשיפה גדולה יותר באינסטגרם. למשל, תוכלו לקנות תוך 10 דקות 1,000 לייקים לאינסטגרם ב-35 ₪ בלבד. איך עושים זאת? נכנסים לאתר המספק לייקים אמיתיים ואיכותיים, בוחרים את הכמות הרצויה, משאירים את פרטי הפרופיל והפוסטים אליהם אתם רוצים לשייך את הלייקים, משלמים בצורה מאובטחת ומקבלים באופן מיידי את הלייקים שקניתם.

 

בחירה של ספק עם תמיכה

חשוב לקנות לייקים רק מספק אמין המוכר לייקים אמיתיים ממשתמשים פעילים באינסטגרם. תוכלו לרכוש חבילה של עוקבים ולייקים וכך לשדרג עוד יותר את הפרופיל שלכם. שימו לב שאכן העוקבים אמיתיים ולא מזויפים, אחרת הם יסירו את העוקב שלהם מהר מאוד או שכלל לא יהיו קיימים באינסטגרם. לפיכך, מומלץ לבחור בספק המעניק תמיכה 24/7 ושיש למי לפנות כדי לקבל אחריות. ברגע שתקבלו את הלייקים תהיו חשופים לעוד משתמשים שיהפכו לעוקבים שלכם אך כעת זה יהיה באופן טבעי. המטרה של קניית הלייקים היא לתת לכם דחיפה ראשונית לחשיפה ולקדם את הפרופיל שלכם באופן משמעותי באינסטגרם. זו הסיבה שעסקים רבים משתמשים בקניית לייקים על מנת לקדם ולמתג אותם. ולא רק הם. כך נוהגים גם ידוענים ואושיות רשת, אם התפלאתם כיצד הם כל כך פופולריים באינסטגרם…

 

מקלדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל

החברה שעושה חיים קלים לאיש יחסי הציבור

לאנשי יחסי ציבור יש עבודה מעניינת וחשובה ביותר שכן על בסיס כל העבודה הקשה שלהם, האסטרטגיות שהם נוקטים בהם,

הזמנת מוצרי תאורה מהאינטרנט – המלצה לחנות מוכרת

כל מעצב מתחיל יודע כי מוצרי תאורה יכולים לעשות הבדל דרסטי בכל חלל – לטוב או לרע. מסיבה זאת,