למה ייעוץ משכנתאות חשוב לכם?

חישוב נכון

לקנות דירה זו תמיד הייתה השאיפה שלכם? עבדתם עד כה עשרות שנים, ניסיתם לחסוך וגם הצלחתם לקבל מתנות נדיבות מההורים של שניכם אבל עדיין חסר לכם כסף? אם כך, אולי תנחם אתכם הידיעה הברורה שאתם לא לבד. למעשה בישראל כמעט כל הזוגות יכולים לקנות דירה רק בעזרת הבנק, על ידי ההלוואה הגדולה מכולן העונה לשם משכנתא. מה שכן, רוב האנשים שמעולם לא לקחו משכנתא מרגישים קצת מבולבלים ולחוצים ברגעים הללו, כי מאיפה מתחילים? מה זה אומר בכלל לקחת משכנתא ואיך אפשר לבחור את המסלול הכי טוב שיש? האם, במידה והחברים הכי טובים שלכם בחרו מסלול משכנתא מסוים, זה אומר שגם לכם כדאי לבחור את אותו מסלול באופן אוטומטי? ברוב המקרים התשובה לכך תהיה שלילית. כיוון שהלוואת המשכנתא הינה הלוואה כה גדולה, זה טבעי שלא תרצו לעשות לגביה טעויות מיותרות ובהחלט כדאי שתעשו כל מה שאתם יכולים כדי לבחור את המסלול הנכון לכם ביותר. מתלבטים איך לעשות זאת? אם כך, כדאי שתדעו: ייעוץ משכנתאות זה הצעד הטוב ביותר.

 

כיצד ייעוץ יכול לסייע?

אם חשבתם לרגע לחסוך על שירות כמו ייעוץ משכנתאות ואם היה לכם נדמה שהשירות הזה מיותר ויקר מידי, דעו שזה לא מדויק. חשוב להפנים את העובדה שמשכנתא הינה הלוואה מאוד גדולה שלרוב תלווה אותנו לאורך עשרות שנים, מה שאומר שאם נבחר מסלול אטרקטיבי יותר, בהחלט יכול להיות שנחסוך לא מעט כסף. לכן, אפילו אם הייעוץ עצמו יעלה לכם כסף, זה עדיין משתלם וכדאי. בנוסף, אם תפנו לקבלת ייעוץ משכנתאות תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את המסלול הטוב לכם ביותר, שכן היועץ שיעזור לכם לבחור את המסלול ישים אתכם ואת הצרכים שלכם במרכז. כלומר, במקום להתאים אתכם למסלול המשכנתא, הוא יתאים את המסלול אליכם, ליכולות שלכם, לרצונות ולדרישות. בנוסף לכל אלה, לא כדאי לוותר על ייעוץ משכנתאות שכן ייעוץ כזה יעזור לכם גם ברגע שבו תבואו להתמקח עם הבנק. כלומר, כאשר הבנק ייראה שאתם מגיעים עם יועץ הוא יבין שאתם לא לבד ושאתם בקיאים בכל רזי הריביות והאפשרויות השונות. לכן טבעי שגם תסגרו עם נציגי הבנק על עסקה טובה יותר ולכן אין סיבה לחשוב פעמיים.

איך לבחור את היועצים שלכם?

הארץ שלנו מלאה ביועצי משכנתאות ואפשר להבין מדוע: אם כולם פה זקוקים למשכנתא, טבעי שגם יהיו אינספור יועצים. עם זאת, האם כל יועץ הוא אדם שתוכלו לסמוך עליו ועל הניסיון שלו? התשובה היא כמובן לא. לכן אנחנו ממליצים לכם כן להשקיע אנרגיה ומחשבה בשאלה מי יהיו היועצים שמהם תרצו לקבל שירות. העניין הוא שלכל יועץ יש ניסיון אחר, ידע שונה וממליצים אחרים. שווה לכם לבדוק:

  • מזה כמה שנים עוסקים היועצים שאליהם אתם חושבים לפנות בתחום הזה?
  • האם הם אנשים משכילים?
  • האם הם עובדים בצורה חוקית?
  • האם הם זמינים עבורכם?
  • כמה עמלה הם יבקשו על השירות שלהם?
  • מה כולל השירות שמציעים לכם היועצים?

ככל שיהיו לכם פרטים רבים יותר אודות שירותי ייעוץ המשכנתאות שמציעים לכם, כך תוכלו להיות בטוחים יותר לגבי בחירתכם. שימו לב: לפעמים כדאי לשלם אפילו קצת יותר על שירותי ייעוץ משכנתאות אם זה מה שיעזור לכם לבחור את המסלול הנכון לכם. לקחת משכנתא זה אומר להתחייב להחזרים לאורך שנים רבות ולכן בהחלט יש מקום לרדת לפרטים ולבדוק כל מה שאפשר לפני שחותמים על עסקה מהסוג הזה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שירות

איך פותחים סתימות בביוב

חזרתם הביתה וגיליתם שיש לכם סתימה בביוב בבניין? אתם רואים את כל השכנים עומדים בחוץ ורואים איך הביוב עולה

כיצד חוקר פרטי יוכל לעזור לך?

אם לאחרונה שמת לב שדברים מאוד מוזרים מתרחשים בעסק שאתה מנהל, זה ברור שאתה רוצה להצליח לשים יש על

הדפסה תלת מימדית הדפסת מודלים

הטכנולוגיה החדשנית של המאה ה 21 מאפשרת לבצע הדפסה של מודלים באופן תלת מימדי, באיכות מצוינת. כיצד מתבצע ההליך

מה סוג הפירסינג שהכי מומלץ לשים?

יש סוגים רבים למדי של פירסינג, וזאת במיוחד כאשר מביאים בחשבון את המקומות השונים שאפשר לשים אותם בהם. כך