כך תבחרו מזכרת ליום גיבוש בעבודה

מתנה ארוזה

ימי גיבוש לעובדים הם הזדמנות מדהימה לצאת מהשגרה ולחדש מצברים, להכיר טוב יותר את האנשים שעובדים אתכם וגם לצבור חוויות משותפות, שלא תרצו לשכוח עוד הרבה זמן.

אפשר להפוך את הימים האלה מלאי משמעות עבור העובדים בצורות שונות, אבל אחת הצורות המקובלות והאהובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות מתנה לעובדים בסוף הפעילות.

 

אז איזה סוגים של מתנות אפשר לתת לעובדים אחרי יום גיבוש?

מתנות לימי גיבוש עובדים

מתנות לימי גיבוש עובדים צריכות להיות משמחות, משמעותיות ובעיקר – מעצימות את החוויה.

משום כך, אפשר לפנק את העובדים במגוון מאוד יצירתי של מתנות.

אבל כדי לבחור מתנה שבאמת תשמח את העובדים וגם תשאיר להם מזכרת משמעותית מהיום הזה, ,שתתרום לתהליך הגיבוש, צריך להשקיע קצת מחשבה.

 

קריטריונים למזכרת מתאימה

מזכרת מתאימה ליום גיבוש בעבודה צריכה להיות שימושית, אטרקטיבית ויפה, כדי שהעובדים ירצו להשתמש בה. היא גם צריכה להיות משמחת ומעוררת רגשות חיוביים.

כדאי שהמזכרת הזו תהיה משולבת בטאצ' ייחודי, כדי שתהיה לה משמעות אישית עבור העובדים, וגם כדי לחזק את תחושת גאוות היחידה, שכל מנהל רוצה לפתח אצל העובדים שלו.

משום כך, יש כמה סוגים נפוצים של מזכרות ליום גיבוש בעבודה:

 

צילום על מגנט

מדובר כבר בטרנד ישן, אבל צילום של כל העובדים יחד, במהלך יום גיבוש, על גבי מגנט, יכול להיות מזכרת מוצלחת, למי שיש לו תקציב מוגבל.

זוהי מזכרת שאפשר לתלות על המקרר ולהשתמש בה כדי לתפוס ציורים של הילדים, או על מסגרת המחשב במשרד למשל. לכן צילום על מגנט נחשב מקובל ונפוץ יחסית בתור מזכרת לאירועים מסוגים שונים.

 

חולצות מודפסות

הדפסה על חולצות נחשבת למזכרת חובה בסוגים שונים של אירועים, שכן היא עונה על הצורך במזכרת שהיא אישית, שמשמחת את האנשים שמקבלים אותה, שיש לה משמעות עמוקה, בהתאם להדפסה הנבחרת, אבל גם יש לה מגוון אפשרויות שהופך אותה מזכרת שווה במיוחד.

אפשר להדפיס על החולצה תמונה של העובדים, או לוגו של החברה, או בכלל ציור עם טקסט משעשע מהווי העבודה בארגון.

זוהי מזכרת אישית, עמידה ואיכותית ולכן היא גם נחשבת אהובה ומבוקשת במיוחד.

 

מתנות ממותגות

למי שפחות חשובה לו היצירתיות, אבל יותר חשובה לו הפרקטיות של המתנה, אפשר למצוא שפע של מתנות ממותגות כמו ספלים, תיקים, כובעים מודפסים ועוד חפצים שונים – עליהם אפשר להדפיס את הלוגו של הארגון, עם התאריך של יום הגיבוש, כדי לתת לעובדים מזכרת חמודה ושימושית.

 

לסיכום

חלוקת מזכרות ליום גיבוש היא אלמנט מומלץ במיוחד, שעוזר להעצים את האירוע ולחזק את החוויה, אבל בחירה נכונה של המזכרת היא חשובה לא פחות ולכן כדאי להקדיש לה את הזמן הראוי ולקלוע למטרה בלי טעויות.

 

מארזים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
לא נמצאו פוסטים נוספים בנושא