כיצד תבחרו חברה שתתן לכם את השירות הראוי לאחר שרכשתם מספר רהיטים?

רְהִיטִים

נכנסים לבית חדש או סתם רוצים להתחדש? משפצים או מעצבים מחדש? קניית רהיטים לבית  היא אחת הקניות הגדולות בתהליך עיצוב הבית, העמוס בהוצאות גם ככה. רגע לפני שאתם משלמים ממיטב כספיכם על רהיטים חדשים, כדאי לבדוק מהיכן אתם רוכשים על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר. 

 

תחקיר מקדים

כמו בכל תחום אותו מתחחילים לבדוק מאפס, ניתן להתחיל לברר אצל חברים ומשפחה. אם אתם מכירים חברים או  משפחה בתחום עיצוב הפנים, נגרות או כל תחום אחר המשיק לתחום מכירת הרהיטים, כדאי להתייעץ איתם במיוחד. מעבר להתייעצות על חברה זו או אחרת, כדאי להתייעץ על מה בדיוק כדאי לבדוק, על מה להסתכל ומה לוודא בעת רכישת רהיטים.

 

בדיקה ברשת

לאחר בדיקה עם חברים ומשפחה ניתן להרחיב מעט את מעגל החיפוש ולהתחיל לחפש ברחבי הרשת. לנעזרים במעצבת פנים ניתן להיעזר בנסיונה הרב עם חברות רהיטים שונות ועם חוזים ותתי- סעיפים בהם נתקלים בעת רכישה. במידה והחלטתם להיעזר ברשת ניתן, כמובן, לחפש חנות ספציפית זו או אחרת במנועי החיפוש השונים או להיעזר בחכמת ההמונים ולשאול בעמוד האישי או בקבוצות המיועדות לכך ברחבי המדיה החברתית.

לא פעם ניתן למצוא פוסטים עם המלצות או ביקורות שליליות על ידי חיפוש האשטג או תיוג של בית העסק. כמו כן, כיום לכל בית עסק המכבד את עצמו ישנו עמוד פייסבוק או עמוד גוגל בהם ניתן לראות פידבקים ודירוג לפי כוכבים של לקוחות.

 

ביקורות באתר

נכון, אין הנחתום מעיד על עיסתו, אך אין זה אומר שהביקורות המובאות באתר העסק שקריות. במידה ונכנסתם לאתר העסק ואין שם ביקורות כלל  או שישנן ביקורות טובות מועטות, כדאי לברר עוד על בית העסק. במקרים אחרים, כפי שנראה כאן: https://lilach-rahitim.co.il, תחת לשוניות "ביקורות" ו"מה אומרים עלינו", נתקלים בביקורות טובות רבות. כאשר הביקורות נכתבות על ידי גולשים המזדהים בשמם המלא ובנויות מתוכן רב ולא רק משפט אחד או כמה מילים, ניתן ללמוד מכך על אמינותן ועל האותנטיות שלהן ומכאן גם על בית העסק.

 

אתר העסק

באתר עצמו ניתן להתרשם ממבחר הסחורה שיש לבית העסק להציע, אך לא רק. בית עסק שלא מתבייש להעלות ביקורות באופן חופשי, שמופיעים לו באתר תגי הצטיינות שונים כמו תג הצטיינות מפייסבוק או גוגל על אחוז תגובות חיוביות גבוה, שמבטיח שתצאו מרוצים ושלא מתבייש להציע הנחה אם מתקשרים ומדברים ישירות – הוא אתר המשדר משפחתיות ואמינות.

כמו כן, עסק המעלה לאתר אמנת שירות הוא עסק המודע לחשיבות ההוגנות והשירות הראוי ללקוחותיו ומשדר רצינות. כאשר קונים רהיטים לבית כדאי לבדוק היטב את המקום ממנו קונים. קניית רהיטים היא רכישה יקרה ומשמעותית וכדאי לעשות הכל למנוע מראש עוגמת נפש.

רְהִיטִים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים

איך ליצור חלל מתאים ללימודים ולעבודה שקטה? 

עיצוב של חללים שונים זה לא עניין של מה בכך. אלו שעוסקים בתחום טוענים שרק לאחר לימודים מעמיקים בנושא