יתרונות השימוש באפילציה חשמלית

גבר חלק

שימוש באפליציה חשמלית היא שיטה ותיקה אומנם, אך נמצאה כיעילה ביותר לצורך הסרת שיער במהירות ובאחוזי הצלחה גבוהים ביותר. אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית מומחית מסבירה מהם היתרונות של השיטה הזו על פני שיטות אחרות להסרת שיער.

הסרת שיער באמצעות שימוש באפליציה חשמלית

הסרת שיער הפכה בשנים האחרונות לפעולה הכרחית בעבור נשים וגברים אשר רוצים להיפטר לצמיתות מהשיער שעל גופם. למעשה, ישנן לא מעט טכניקות חדשניות אשר נכנסו לשימוש בשנים האחרונות, אולם השיטה הטובה והיעילה ביותר לצורך הסרת שיער היא באמצעות שימוש באפליציה חשמלית. על אף כי מדובר בשיטה ותיקה אשר החלה להיכנס לשימוש עוד במאה ה 19, כיום מדובר בפיתוח מתקדם ואפקטיבי במיוחד אשר מתאים לכל סוגי העור, גם בעבור אלו אשר יש להם שיער בהיר ועדין מאוד.

כיצד מתבצעת הפעולה של הסרת שיער באמצעות אפליציה חשמלית?

 כאמור, פעולה של הסרת שיער באמצעות אפליציה מחט חשמלית מתאימה בעבור מגוון רחב באוכלוסייה, ומדובר בטיפולים קצרים אשר מומלצים לביצוע באופן תדיר, לכל היותר פעמיים בשבוע, והיא מומלצת בעבור אלו אשר רוצים להסיר שיער באזורים קטנים כגון אזור הפנים, שחי וכו'.  למעשה, האפליציה החשמלית היא מחט חשמלית דקיקה במיוחד אשר חודרת אל תוך זקיק השערה, מעבירה זרם חשמלי אשר צורב את שורש השערה ובכך נמנע פוטנציאל הגדילה של השיער עד לכדי הסרה מוחלטת שלו. על אף הדעה הרווחת, הכאב הכרוך בביצוע הטיפול הזה משמעותית נמוך יותר וזאת לאור שימוש במשחה מאלחשת מיוחדת אשר גורמת למינימום של כאב, על אף כי יש לזכור כי כאב הוא עניין סובייקטיבי ואשר משתנה מאחד לשני.

שיעור הצלחה גבוהה ביותר להסרת שיטה בשיטה של אפליציה חשמלית

אחוזי ההצלחה הם חסרי תקדים בכל הקשור לאפליציה חשמלית, ועומדים על קרוב ל 95%. הסיבה לכך היא כי מדובר בטכניקה מהירה יותר אשר מאפשרת במספר טיפולים קצר מאוד לקבל תוצאות באופן מידי, עם מינימום של תופעות לוואי או כאב. עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת לבצע את הפעולה הזו בצורה נכונה נדרש ידע מקצועי נרחב כמו גם שימוש במחט מתקדמת אשר מותאמת לעידן הנוכחי. על כן, אם ברצונכם לבצע הסרת שיער לצמיתות באופן מהיר ויעיל, אין כל ספק כי בחירה בשיטה של אפילציה מחט חשמלית היא השיטה הטובה והיעילה ביותר. כיום, הקוסמטיקאית המובילה בתחום היא אורית בן יהודה, אשר לה ולצוות הקליניקה שנים של ניסיון בתחום, מה שיבטיח כי הפעולה של הסרת השיער בשיטה הזו תהיה קלה, פשוטה ועם מינימום של כאבים. רוצים גם אתם?

צרו עמנו קשר עוד היום למספר 054-9737070 או השאירו פרטים באתר בכתובת https://www.ormedix.co.il והתחילו גם אתם בחיים חדשים ונטולי שיער מיותר.

מוגש באדיבות ארבל אלקטריק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הסרת שיער
לא נמצאו פוסטים נוספים בנושא