טכניקות חדשניות בעולם הדפוס הישראלי –  מיתוג עסקי שעובד

הדפסה על כובעים

עולם הדפוס כמו הרבה תחומים אחרים עובר טלטלה מרתקת בעקבות השינויים הטכנולוגים שמקיפים את חיינו. בעולם האינטרנט המהיר והרשתות החברתיות בו אנחנו חיים פרסום, מיתוג ושיווק קיבלנו משמעויות חדשות, עמוקות ומרתקות. רבים מיהרו להספיד את הדפוס וטענו עוד בתחילת שנות האלפיים שהדפוס מת. היום אנחנו יכולים להגיד בוודאות שאין דברים בגו. הדפוס כלל לא מת, ההפך! הוא הצליח להמציא את עצמו מחדש, להשתכלל ולהפוך להיות שחקן ראשי ומחוכם בעולם המיתוג העסקי ובכלל. טכניקות חדשניות בעולם הדפוס והיכולת של הדפוס להיות זמינה לכל בעל עסק או אדם פרטי ,משאירים את הדפוס אחד התחומים החשובים ביותר.

אז אילו טכניקות חדשות קיימות בעולם הדפוס? למה כדאי לשים לב? וגם – כמה הצעות מעולות למיתוג עסקי שבאמת עובד.

 

בתי דפוס צועדים קדימה

החלטתם למתג את העסק שלכם? עבדו עם בית דפוס שמצד אחד יודע את העבודה ונמצא בשוק כבר הרבה זמן, ומצד שני לא מוותרת על החדשנות ומסתכל קדימה כל הזמן. בחרו שחקנים מקצועיים בתחום כגון ישראגרף – בית הדפוס חדשני. בתי דפוס כאלה יעזרו לכם להבין איזה אפשרויות עומדות בפניכם ולבחור מה הכי מתאים למיתוג העסק שלכם. הם נמצאים בחוד החנית של הדפוס ומודעים לשינוי הטכנולוגים והדיגיטליים וכיצד לרתום אותם לטובת הדפוס.

 

מיתוג לא עוצר על המסך!

נכון, מיתוג פרסום ושיווק אונליין הם דברים מאד חשוב ומשמעותיים בעולם בו אנו חיים ואין להקל בהם ראש. אך בעלי עסקים יודעים שהשיווק והמיתוג לא עוצר במסך וחשוב מאד להגיע לקהלים השונים שלכם באופנים רבים. לדוגמא, אם אתם בעלי מסעדה אתם תרצו לפרסם אונליין. אך תרצו גם למתג את העסק שלכם עם מוצרים מחוכמים ויפים שיגרמו הנאה לקהל הלקוחות שלכם. כך לדוגמא מפיות ממותגות או מדבקות מגניבות יכולות להפיץ את בשורת העסק שלכם. חישבו על העסק שלכם, ועל המגע האישי עם הלקוחות. מעצבות בגדים? איזה נחמד זה להזמין שמלה אונליין ולקבל אותה עם תיק בד ממותג.

הדפסי מיתוג עסקי

חידושים ששווה להכיר!

 

הדפסות שמש

הדפסות שמש שהיו בעבר שומרות לפרויקטים מיוחדים בגלל כמות העבודה ההשקעה, הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולריות. מדובר בהדפסות בטכניקה מיוחדת שמעניקות לכם איכות ללא תחרות. בטכניקה של הדפסות שמש תוכלו להדפיס על דפי ענק ולמתג את העסק בגדול, במקצועיות וביוקרה. דרך נהדרת לתפוס את עין הקהל מחוץ למסך!

 

מדפסות תלת מימדיות

בוודאי כבר שמעתם שהעולם הולך לכיוון של להדפיס הכל!

בתי הדפוס חייבים להשתלב היטב בדפוס הדיגיטלי והרב ממדי ולספק את הסחורה. בעתיד זו תהיה דרך מדהימה להדפיס מוצרים למיתוג העסק שלכם! אולי אנחנו עוד לא שם, אבל צועדים לשם בצעדי ענק.

 

מדפיסים על הכל

השינויים והשכלולים בעולם הדפוס גורמים לכך שאפשר יהיה להדפיס על הכל. כך תוכלו למתג כמעט כל מוצר. אפשר להדפיס על שטיחים, מצעים, וילונות, תיקים, בדים ועוד. התהליך פשוט מאד ולא מאד יקר ומייצר עבורכם מיתוג שבאמת עובד.

אז בחרו מה מתאים עבורכם וצאו להרפתקת מיתוג, עיצוב והדפסה שישימו את העסק שלכם על המפה!

טכניקת הדפסה תלת מימדית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי

איפה כדאי לקנות פמוטים מזכוכית

פמוטים מזכוכית הם דרך אלגנטית וקלאסית להוסיף אור וחמימות לכל חלל. הם מגיעים במגוון צורות, גדלים וסגנונות, כך שתוכלו

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב

השקעה בנדל"ן בארה"ב היא נושא רחב היקף ומורכב, עם יתרונות וחסרונות משמעותיים. בעוד שהשוק האמריקני מציע הזדמנויות רבות, חשוב

4  טיפים להגברת החשק המיני בדרך הטבעית

ליבידו, הרצון לפעילות מינית, הוא היבט חיוני של מערכת יחסים אינטימית בריאה. גורמים שונים כמו מתח, בחירות אורח חיים

איזו תאורה תתאים למשחק פוקר ביתי?

בחירת התאורה הנכונה למשחק פוקר ביתי היא חיונית ליצירת אווירה המשפרת את חוויית המשחק תוך הבטחת נוחות ונראות לכל