BRANDWIZ – חברה למיתוג עסקי בפתח תקווה

מיתוג עסקי

לא משנה אם אתם נותני שירות קטנים, חברה קטנה או אפילו רשת בהתהוות. כל עסק חייב עבודה על הפן השיווקי ועל מה משדרים ללקוחות כדי לשמור עליהם וכדי להצליח להביא עוד. במילים אחרות, כל עסק חייב עבודה על המיתוג העסקי. חברת BRANDWIZ מציעה שירותי מיתוג עסקי מגוונים, שיאפשרו לכם להתמקד בצד המקצועי בראש שקט.

יכול להיות שאתם מעולים בתחום שלכם. את מעצבת הפנים הכי טובה, אתה מאמן הכושר הכי מקצועי, אתם מכינים את העוגיות הכי מנחמות. אבל אם הקהל שלכם לא יודע את זה, זה כנראה לא מספיק. כדי להצליח בתחום שלכם, בשוק שמשתנה כל הזמן ושתמיד נוספים בו עוד ועוד מתחרים, אתם צריכים מיתוג עסקי. אתם צריכים את BRANDWIZ.

 

אודות חברת BRANDWIZ

חברת BRANDWIZ היא משרד בוטיק מוביל למיתוג עסקי, פרסום ושיווק בפתח תקווה. החברה קיימת מעל ל-25 שנה ורכשה ניסיון בקידום מהיר ויעיל של חברות בגדלים ובתחומים שונים, במגזר הציבורי, העסקי והשלישי. החברה מציעה מעטפת בתחום המיתוג, הפרסום והשיווק, ומספקת את כל השירותים הנדרשים בתחום תחת קורת גג אחת.

 

השירותים שחברת BRANDWIZ מציעה

חברת BRANDWIZ מציעה את כל השירותים הנדרשים בתחום הפרסום, השיווק והמיתוג תחת קורת גג אחת. החברה מציעה תכנון אסטרטגי מעמיק, הן של ניתוח הצרכים של המותג והן של מתחריו; שירותי מיתוג עסקי ומיתוג מחדש, המאפשר לכם לכוון את עצמכם במדויק; עיצוב, בניית והנגשת אתר; עיצוב גרפי וכן שיווק דיגיטלי ומקוון. בחברה עובדים אנשי מקצוע המתמחים בכל התחומים הללו, כך שתוכלו לקבל את כל השירותים הנדרשים לכם מבלי להתפזר בין משרדי מיתוג, שיווק ופרסום שונים.

 

השיטה של חברת BRANDWIZ

חברת BRANDWIZ מתמחה ומתמקדת במיתוג אסטרטגי של מותגים. אנשי המקצוע בחברה יעזרו לכם לזקק ולדייק את הייחודיות של העסק, המוצר או השירות שלכם, ובזכות המעטפת הכוללת שניתנת במסגרת החברה, בה ניתן שירות בכל תחומי המיתוג, השיווק והפרסום, השפה המיתוגית תשולב באופן המקצועי והמדויק ביותר בכל ערוצי הפרסום שלכם – בלוגו, בשיווק ברשתות החברתיות, באתר וכו'. במסגרת תהליך העבודה נערך מחקר לקוחות, מחקר עם המתחרים, ניתוח פנימי של העסק, ועוד.

 

למה לבחור בחברת BRANDWIZ?

אם עוד לא השתכנעתם, נסכם בקצרה:

  • כל אנשי המקצוע שאתם צריכים כדי למתג, לשווק ולפרסם את העסק או המוצר שלכם תחת קורת גג אחת, בלי לבזבז זמן וכסף ותוך אחידות מקסימלית בין ערוצי הפרסום השונים. לא תצטרכו לקבל שירות מגורמים שונים כדי לבנות אתר, לעצב לוגו או לבנות אסטרטגיית קידום ברשתות החברתיות – את כולם תקבלו אצלנו.
  • מחקר איכותי ומעמיק של כל הרבדים הנדרשים לתוכנית אסטרטגית, החל מהלקוחות שלכם, דרך המתחרים שלכם ועד העובדים שלכם.

שפע ניסיון עם לקוחות במגוון מגזרים ותחומי עיסוק, ממוסדות ציבור ורשויות מקומיות, דרך חברות פרטיות קטנות וגדולות ועד המגזר השלישי.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים

איך מרכזייה לעסקים יכולה לשדרג את העסק שלכם

בסביבה העסקית המהירה של היום, תקשורת אפקטיבית היא בעלת חשיבות עליונה. מערכת תקשורת מאורגנת ויעילה יכולה להשפיע באופן משמעותי