התרגיל הכי חזק של אמן חושים!

sunset-3156440_1280

מופעי אמני חושים וקוסמים לאחרונה תפצו הרבה מאוד תאוצה ואנחנו רואים אותם גם בהרבה אירועים פרטיים שאנחנו מוזמנים אליהם, אך בעיקר בטלוויזיה הארצית והבין לאומית. אין ספק שמדובר בחוויה מאוד מרגשת לצפות במופע של אמני חושים וקוסמים ותמיד זה משאיר את הקהל פעור פה ומרוגש.

רובנו יוצאים בתחושה מציקה שאנחנו פשוט חייבים לדעת מה עומד מאחורי הקסמים האלו וכיצד הם עובדים. אומנם לא נוכל לענות לכם כיצד עורכים קסמים של אמני חושים, אך כן מהו התרגיל החזק והמרגש ביותר של אמן חושים. אם גם אתם סקרנים, הוסיפו לקרוא.

 

מהו אמן חושים

אמן חושים הינו אמן היוצא מתחום הקוסמים כפי שהוא מוכר לנו מאז שאנחנו ילדים. תחום הקוסמים מתפתח מזה הרבה מאוד שנים ומלווה בהתפתחויות רבות הנובעות מיותר ידע ושכלול של מכשירים. אמן קסמים עושה את פעולותיו המרשימות על חפצים וכמו כן לעיתים על הצופים שלו.

מה שמייחד אומנות חושים הינה היכולת לעשות פעלולים על המוח האנושי. כפי שתואר, למעשה אמן חושים עושה משחק על הפסיכולוגיה האנושית בעוד קוסם עושה משחק על חפצים שונים בזריזות ידיים מרשימה. למעשה, אמן חושים לומד לעומק מאוד חומר פסיכולוגי הנוגע גם לפסיכולוגיה חברתית והתנהגותית ומפתח לעומק את שורש הטלפתיה הגלום בו.

אין ספק שזוהי תופעה מרשימה מאוד שלאחרונה מקבלת יותר במה לצד הקוסמות המוכרת לנו ומביאה הישגים חדשים ומרשימים בשנים האחרונות. למעשה בתהליך הטריקים, אמן החושים יודע לזהות ולחזות בחירות ומחשבות באדם שמולו ובכך לחזות את הפעולות שהוא עומד לעשות. ישנם תבניות מסוימות במוח האנושי ולכן קל לעקוב אחריכן כאשר מכירים אותם.

 

תרגילים מרשימים של אמני חושים

הרשת מלאה וגדושה בסרטונים של אמני חושי מרחבי העולם מבצעים את קסמיהם. יש כמה מוכשרים מאוד היוצאים גם מהארץ הקטנה שלנו. כמה מהקסמים המרשימים ביותר לרוב נוגעים ביכולת לנבע ולזהות פעולות של קהל רחב. לדוגמה, לגרום לקהל שלם לבחור באותו הקלף.

תרגיל זה של אמן חושים לרוב נעשה דרך רצף מילים או פעולות שעושה האמן טרם בחירת הקהל בקלף ואף טרם אפילו אמירתו את הבחירה שהם עומדים לעשות בקרוב. היכולת לשתול רעיון במוחות רבים הינה מורכבת וקשה יותר מאשר בתוך מרחב אינטימי וקרוב יותר שם ניתן גם לקרוא שפת גוף ולזהות מראש סטיות בניבוי של אמן החושים.

בנוסף, ישנם מקרים בהם אמן החושים יודע לזהות פרטיים אישיים מאוד כולל מספרי ארוכים, שמות וכדומה מחייו של המשתתף. פעולה זו מורכבת עד מאוד וקשה להסבר. אין כמעט פרשנים שיודעים להסביר כיצד פעולה זו נעשית מלבד כאלו הבקיעים מאוד בתחום אומנות החושים ולמדו לעומק בין היתר גם את תחומי הפסיכולוגיה השונים כפי שצוינו למעלה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים

לאילו סוגי אירועים מומלץ לשכור מנטליסט?

האם אי פעם חווית רגע של חוסר אמון מוחלט כשמנטליסט הציץ לכאורה אל מעמקי מחשבותיך או חזה ללא מאמץ

אירועים מומלצים במרכז

אירועים הם חלק בלתי נפרד מחיינו החברתיים, ומספקים לנו הזדמנות להתחבר לאחרים ולהתמסר לדברים שאנחנו נהנים מהם. אמנם יש

השנה היום הולדת תהיה שונה! 4 רעיונות מקוריים יום ההולדת

זה שוב הזמן הזה בשנה, שבו אתה והחברים שלך מתחילים לתכנן את מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר אי פעם.

אירוע קוסמות בזום – האם זה שווה את ההשקעה

תקופה הקורונה שהגיעה על האנושות לא הייתה קלה לאף אחד. בצער רב רבים חוו את זה גם באופן אישי