המדריך הדלקת גריל וצליית בשר טעים.

סטייק אנטריקוט

קנית גריל, תתחדש. עכשיו הזמן להפעיל אותו ולצלות לך, למשפחה ולחברים סעודת מלכים. אבל רגע, איך מדליקים את הגריל? ומה חשוב כדי שהבשר יצא טוב? בדיוק על השאלות האלה עונה המאמר שלנו.

איך מדליקים את הגריל גז?

דבר ראשון שעושים זה פותחים את אספקת הגז לגריל לפי הוראות היצרן. תקפיד על הלחץ והספיקה המתאימים, לפי הוראות היצרן.

לאחר שפתחת את אספקת הגז לגריל, תפעיל את הגריל בעוצמה הכי גבוהה שלו. לאחר שהדלקת את הגריל, חכה כ-10 עד 12 דקות עד שתתחילו לעבוד עם הגריל. הזמן שאתה מחכה נועד לאפשר לגריל להתחמם לטמפרטורות של 200 עד 300 מעלות, שאלה טמפרטורות טובות לצליית בשר. שים לב שיש מד טמפרטורות שמראה לך מה החום של הגריל.

הוראות בטיחות שחשוב מאוד ליישם כדי שחווית הצלייה תעבור בל נזק לכם ולרכוש.

שים לב שאתה עושה בדיוק את מה שהיצרן אמר ולא חורג בשום צורה מההוראות. אל תסמוך על חברים וסרטונים באינטרנט.  לא בטוח שהאחריות שיש לך על הגריל, תכסה את הנזק שנגרם כתוצאה משימוש שנעשה שלא על פי הוראות היצרן.

שים לב שלפני שאתה מתחיל לעבוד על הגריל גז, הגריל נבדק ע"י איש מקצוע שראה שהוא תקין והכול בסדר. ככלל, אם אתה לא יודע מה אתם עושים, או לא הבנת את ההוראות, כדאי מאוד שתתן לאיש מקצוע לחבר לכם את הגריל ולהפעיל אותו בפעם הראשונה. זאת לא בושה, בושה זה לפגוע בעצמך, או באחרים, או להרוס את הגריל.  איש מקצוע יעלה לך כמה שקלים, אבל בטיחות היא מעל הכול וזה בטוח יותר זול מגריל חדש.

 

איך עושים את הבשר טעים מאוד?

דבר ראשון שחשוב הוא לא למהר להניח את הבשר על האש. חכה שהרשתות יהיו ממש חמות ואז תניח את הבשר. ברגע שבשר נוגע ברשתות הלוהטות ומקבל מכת חום הוא נצרב וגורם לסוכר להיות מקורמל ולהיכנס לשומן של הבשר, וזה מה שנותן לנו את הטעם הטעים מאוד שכולם רוצים שיהיה. בנוסף לטעם הטעים, יש הרגשה של קריספיות על הפה, וזה מוסיף כיף בתוך הפה.

לאחר שהנחת את הבשר על הרשתות, חכה כדקה עד דקה וחצי ואז תתן לו סיבוב קטן של 90 מעלות. הסיבה שנותנים את הסיבוב הקטן היא שהמקום שבו הנחת את הבשר כבר לא חם מספיק, כי הבשר קירר אותו. כשאתה מעביר את הבשר מקום, אתה שומר על אחידות האש וזה משפר את הטעם.

מומלץ מאוד לסגור את המכסה של הגריל, זה שומר על החום הגבוהה והאחיד בגריל, כך שהטעם יוצא טוב, טעים ואחיד לכל מה ששמת בגריל.

שמחתי לעזור לך בהפעלה של גריל גז והכנת בשר טעים. אתה מוזמן לקרוא עוד מאמרים באתר וליהנות מהסרטונים מלאי הידע המעניין – grill.co.il .

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בישול לבית

חלקי חילוף לגריל וובר

אם כאשר קניתם את הגריל שלכם הייתה לכם התלבטות לגבי המוצר הטוב ביותר, ברור מדוע בחרתם לקנות גריל של