הולכים על בטוח

חדר שינה

שוב אותה ההתלבטות – יעד חדש חדש או יעד מוכר מוכר? מצד אחד מוכר זה בטוח, מוכר זו הנאה וודאית. מצד שני, אולי הגיע הזמן לעוד קצת חידושים וגילויים? מתלבטים ממש? אנחנו איתכם, בואו נתלבט ביחד.

ההתלבטות שלנו הפעם הייתה בין חופשה בתאילנד לבין חופשה במקסיקו וכמובן שהיה מדובר בהתלבטות מורכבת, שעיקרה היה האם אנחנו מעדיפים ללכת על משהו מוכר או לחקור דברים חדשים.

מה שהכריע לבסוף, היה בעיקר העניין שאולי כדאי להתחיל לאט לאט להתרגל חזרה לשגרת הנסיעות בעולם, לאחר שתקופה ארוכה כל כך לא עשינו זאת והמחשבה שמקסיקו, כיעד חדש לחלוטין עבורנו, מצריכה קצת יותר משבוע שהיה לנו עד שחוזרים מחופשת הקיץ שלנו.

לכן, חופשה בתאילנד איט איז.

 

 מתחילים מבנגקוק

רוב האנשים אשר נוסעים לתאילנד, ממהרים לעזוב את עיר הבירה שלה ולהמשיך לעבר האיים שעליהם בחרו לנפוש. אבל מה, לא מגיע לבנגקוק שנכיר קצת יותר? החלטנו שכן ולא רק שלא התחרטנו על ההחלטה, אלא גם הבנו שנחזור לשם עוד פעמים רבות בביקורים העתידיים שלנו בתאילנד.

 

בין טכנולוגיות העבר לבין טכנולוגיות העתיד

הדבר בין המעניינים שניתן לגלות על בנגקוק, זה העניין שהיא עומדת על תעלות מים, שהופכים אותה לונציה של האזור. הסיבה שאנחנו לא שומעים הרבה על זה, היא שלפני כמה עשורים הוחלט לחסום חלק מהתעלות ולהפוך אותן לכבישים – כחלק מהתקדמותה של העיר.

אז נכון, לא נראה הרבה תעלות, אבל עדיין נוכל להפליג על אלה שנשארו , לקבל מבט על העיר כפי שהיא הייתה לפני זמן לא רב ולחוות את השווקים הצפים שיש פה – זה כבר יכניס אותכם למוד המדויק למקום כמו בנגקוק.

 

 נקודת אמצע

נקודת האמצע של בנגקוק היא כל אתרי הקדושה הרבים שיש בה. ככל הנראה מדובר בחוט המקשר בין העבר לבין העתיד של העיר בצורה המדויקת והמעניינת ביותר.

בראש ובראשונה כדאי לבקר בארמונו של המלך (בזמן שזוכרים טוב טוב, שעל מלך מדברים רק דברים טובים או לא מדברים בכלל – התאים מאוד רגישים לעניין ובנוסף זה גם מעוגן בחוק).

צמוד לארמונו של המלך יש בית מקדש מפואר עם פסל בודהה מרשים ביותר – והוא לגמרי ברשימת המאסט לביקור בבנגקוק. פה, צריך לזכור שאומנם אנחנו תיירים, אך אנחנו עדיין נכנסים למקום קדוש מבחינת התאים ולהתנהג בהתאם (כולל קוד לבוש שהוא מעט יותר מכבד).

 

 אתנחתת צהריים

אחרי שעושים סיבוב בעוד כמה בתי מקדש הרבים שיש בבנגקוק (ואנחנו בכוונה לא אומרים לכם את המיקומים המדויקים, על מנת שתוכלו למצוא לעצמכם את אלה שמענייניים דווקא אותכם), הגיע הזמן לעשות איזו עצירה קטנה.

איפה עושים את אותה העצירה, בטיול שלנו בין העבר להווה ולעתיד? בפארק לומפיני.

פארק לומפיני הוא פארק בעל שטח מרשים ביותר, שגורם לנו לחשוב קצת על סנטרל פארק בניו יורק – מדובר בריאה ירוקה ומקום רגוע באמצע כל הרעש של בנגקוק.

פרט למנוחה קטנה שתוכלו לעשות בפארק היפה, תקבלו עוד חתיכה לפאזל שנקרא בנגקוק, כאשר תתבוננו בהתנהגות של המקומיים שמגיעים לפארק בהמוניהם.

 

 לקראת הערב

שעות החושך גורמות לנו לפנות למקומות אחרים לחלוטין בטיול שלנו בבנגקוק. אנחנו מחפשים את הטכנולוגי והמתקדם.

לכן, הבחירה הטבעית ביותר בשעות בין הערביים , זה אזור גורדי השחקים.

והנה, אנחנו כבר בבנגקוק אחרת לחלוטין, בנגקוק שמתהדרת בקדמה טכנולוגי מטורפת ומאפשרת לנו הצצה על כל העיר למטה, מגובה של 90 קומות.

לאכול ארוחת ערב באחד מגורדי השחקים שיש פה, לשבת לאיזה דרינק בבר אחרי – כל זה זה גם בנגקוק, אבל בנגקוק שונה לחלוטין.

 

 במקום התודות

אנחנו לגמרי מאמינים שכדאי להקדיש זמן רב לביקור בבנגקוק, עד כדי כך שאולי כדאי לטוס לתאילנד במיוחד בשביל לטייל שם ואת הנופש באיים להשאיר לפעם אחרת.

אם בכל זאת אתם כל כך רוצים לשלב גם את הקוסמופוליטיות של העיר וגם את הקצב האיטי של האיים, נמליץ לכם לבקר במקומות כמו טאו – שבהם תקבלו את הניגודיות הגדולה ביותר בין הקצב של עיר גדולה לבין מקום נופש הכי איטי בעולם (לא סתם הוא נקרא אי הצבים).

התרשמתם מבנגקוק כמונו? תספרו לנו הכל.

מיטות שיזוף

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
לא נמצאו פוסטים נוספים בנושא