האם הרמת גבות שונה מהרמת ריסים

גַבָּה

על הטרנד החם של הרמת ריסים בטוח כבר שמעת, אבל האם שמעת על הרמת גבות? כולנו חולמות על גבות מלאות, מסודרות ומודגשות – הן מקנות מסגור לעיניים ולפנים בכלל, וצורתן משפיעה באופן משמעותי על מראה הבעות הפנים שלנו. אז מה זה הרמת גבות? האם זה דומה להרמת ריסים? איך זה שונה מטיפולים אחרים הקיימים בשוק? תשובות במאמר שלפניכן.

 

מה זה הרמת גבות?

הרמת גבות היא בדיוק כפי שהיא נשמעת – שערות הגבה מסורקות, מופרדות ומקובעות כלפי מעלה באופן אינדיווידואלי, כך שנוצר מראה מלא, מסודר ומודגש יותר של הגבה. במהלך הטיפול, מוסיפים חומרים המזינים את סיב השערה כמו קרטין, ויטמינים, מינרלים וחומרים נוספים בכדי לחזק אותה ולמנוע שבירה.

הטיפול מתאים לא רק למי שרוצה לעבות את הגבה, אלא גם כדי לסדר שערות סוררות המסרבות להסתדר בטיפוח שגרתי. התוצאות נשמרות לאורך זמן, מקנות מראה טבעי ואסתטי, ומקצרות את שגרת האיפור היומית. רוצים ללמוד על כך יותר? בקרו באתר טויה.

 

איך זה שונה מהרמת ריסים?

בדומה להרמת ריסים, הטיפול נעשה על שערות הגבה שכבר צמחו, ולכן הטיפול מחזיק כחודש עד חודשיים, כתלות במחזור השערה, רמת השומניות שלה וכו'. גם אופי הטיפול דומה למדי – בהרמת ריסים, מקבעים את הריסים כלפי מעלה, מקנים להם מראה מורם ומעוגל, ובהמשך מוסיפים חומרים המזינים את סיב השערה.

כמו כן, שני הטיפולים לא כוללים פעולה חודרנית או הוספה מלאכותית של שיער. עם זאת, מדובר באזורי טיפול שונים, ולכן הסיכונים, החומרים וטכניקות הביצוע שונות, ולכן תמיד מומלץ לפנות למטפלים מנוסים אשר הוסמכו לכך.

 

מה היתרונות ביחס לטיפולים אחרים?

טיפולים כמו מיקרו-בילדינג או איפור קבוע, הם טיפולים שבהם מציירים את שיערות הגבה בעזרת החדרת מחטים דקות עם פיגמנטים לשכבות שונות בעור, וכך מייצרים אשליה של גבה מלאה ומסודרת. ההבדל העיקרי בין השיטות הוא בעיקר בטכניקה.

בניגוד לטיפולים אלו, בהרמת גבות וכמו גם בהרמת ריסים, אין הוספה של פיגמנטים קבועים לעור, הפעולה אינה חודרנית והטיפול מבוצע על סיבי השיער הטבעיים שלך, כך שמתקבלת תוצאה במראה טבעי יותר.

 

ומה עם הסיכונים?

כמו כל טיפול, גם בהרמת גבות או ריסים הסיכון לנזק קיים, כמו דלקות עיניים או עור, אלרגיות וכדומה, ולכן חשוב לפנות למטפלים שהוסמכו לכך ובקיאים בהבדלים בין החומרים, הטכניקות והסיבוכים האפשריים. אם חשבת לעשות זאת בעצמך, גם זו אופציה, אך כדי להימנע מנזק או תוצאות שאינן מיטביות, מומלץ לשקול לקחת קורס אצל מומחים בתחום ולהשתמש במוצרים איכותיים בכדי לבצע זאת כראוי.

האפשרויות בעולם האסתטיקה מרובות, וכיום עומדים לרשותנו טיפולים המאפשרים קיצור זמן משמעותי של שגרת הטיפוח, שימוש מופחת בחומרים המזיקים לריסים ולגבות שלנו ומראה טבעי ונהדר. עם זאת, חשוב לזכור שכדי להימנע מנזק, מומלץ לפנות למומחים שהוכשרו לכך. 

רִיס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
לא נמצאו פוסטים נוספים בנושא