האם צריך היתר בנייה לבריכות נוי לגינה?

בריכה

כולנו רגילים לכך שכדי לבנות מרפסת בבית צריך להוציא היתר בניה, אך האם גם עבור בריכת נוי לגינה צריך היתר כזה? ומה קורה למי שבונה בלי האישורים הנדרשים? אם גם אתם, כמו לא מעט אנשים אחרים בעידן המודרני, חושבים על האפשרות הזאת, ברור מדוע אתם רוצים לקבל מידע בנושא, ועל כך במאמר שלפניכם.

כדי לבנות בריכה צריך היתר

נתחיל מהשורה התחתונה ומהתשובה לשאלה: כן, צריך היתר כדי לבצע בניה של בריכות נוי לגינה. למעשה, החוק במדינת ישראל קובע שכל מבנה שאדם מחליט לבנות בחצר הבית שלו וכולל שימוש בבטון למעשה מצריך אישור. בנוסף, כל מבנה שבונים ומשנה את חזית הבניין או כרוך בשינוי של פני הקרקע מצריך מאיתנו להשיג מראש את כל האישורים הנדרים. לכן, אפילו אם בריכת הנוי שאתם רוצים לבנות תהיה יחסית קטנה, אתם בהחלט צריכים לדאוג לקבלת היתר.

דגים

מה קורה אם בונים בריכה ללא היתר?

זה לא משנה אם אתם חולמים היום על בניית בריכה מבטון שמיועדת לנוי או שאתם רוצים לבנות בריכת שחייה. מה שבטוח זה שאם אתם בונים ללא היתרים אתם עלולים לחשוף את עצמכם לעונשים כבדים. ראשית, אחד מהשכנים יוכל להתלונן על כך ואין ספק שבסופו של דבר תקבלו, לפחות קנס. שנית, אם, חלילה, משהו יקרה בבריכה הזאת ואם יתגלה שהיא נבנתה ללא היתר, הרי שאז הנזק עלול להיות עוד יותר גדול. בנוסף לכך, לקבל היתרים לבניית בריכות מסוגים שונים בדרך כלל זה לא עניין מסובך, אז למה לא לעשות את הדברים בהתאם לחוק? זה נכון שיש כאן עניין של בירוקרטיה אך מצד שני, אם תבנו הכול בהתאם לחוק תוכלו להיות בטוחים שאיש לא יוכל לבוא אליכם בטענות ותוכלו לישון בשקט בידיעה שעשיתם עבודה כחוק.

מאיזו חברה כדאי להזמין שירותי בניית בריכה?

בין אם החלום שלכם כולל בניית בריכה מבטון שתשמש בתור בריכת נוי ובין אם זו בריכה למטרות שחייה, יש טעם לבדוק לא רק את נושא האישורים, אלא גם לברר ממי אתם מזמינים שירות כזה. אולי לא ידעתם, אך האמת היא, שהיום יש הרבה מאוד חברות שמציעות לבצע בגינה שלכם עבודות כאלה. יש אומנם חברות שמתמחות יותר בהקמת בריכות שחייה של אינטקס והמתחרות, אך יש גם בריכות שממש מבצעות עבודות של בניית בריכת בטון. יש לכם דילמה? לא בטוחים מאיזו חברה כדאי יהיה להזמין שירות כמו בניית בריכה מבטון בגינה? אם כך, שווה לברר כל פיסת מידע שאפשר. ממתי החברה קיימת? האם ממליצים עליה בחום? האם המחירים אצלה סבירים ביחס לשאר האפשרויות שמחכות לכם בשוק? בנוסף, האם זו חברה שיכולה לעמוד בזמנים ולבנות לכם בריכה בגינה כמה שיותר מהר?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי שירות

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב

השקעה בנדל"ן בארה"ב היא נושא רחב היקף ומורכב, עם יתרונות וחסרונות משמעותיים. בעוד שהשוק האמריקני מציע הזדמנויות רבות, חשוב

4  טיפים להגברת החשק המיני בדרך הטבעית

ליבידו, הרצון לפעילות מינית, הוא היבט חיוני של מערכת יחסים אינטימית בריאה. גורמים שונים כמו מתח, בחירות אורח חיים

איזו תאורה תתאים למשחק פוקר ביתי?

בחירת התאורה הנכונה למשחק פוקר ביתי היא חיונית ליצירת אווירה המשפרת את חוויית המשחק תוך הבטחת נוחות ונראות לכל

השלכות המס של בעלות על מספר נכסים: תובנות חשובות לבעלי דירה שנייה

בעלות על מספר נכסים יכולה להביא יתרונות פיננסיים משמעותיים, אך היא גם מציגה מורכבות מבחינת השלכות מס. הדבר רלוונטי