איך ניתן לזהות עו"ד פלילי שיודע את העבודה

טביעת אצבע

בצער רב, תמונת המצב בישראל בנוגע לעבירות פליליות אינה חיובית. ישראל נחשבת לארץ בה יש אחוז הרשעות די גבוה מתוך כלל מדינות המערב. לכן, על כל אדם החשוד או עומד למשפט בגין עבירות פליליות, לצייד את עצמו בהגנה הטובה ביותר, אחרי הכל השלכות המשפט במשפט פלילי הינן כבדות ועשויות להשפיע באופן חריף על המשך חייכם.

מסיבות אלה, שכירת עורך דין פלילי עבורכם היא מומלצת מאד ואף הכרחית. אך במדינה בה יש עורכי דין כה רבים, איך תוכלו לזהות עורך דין פלילי שיודע את העבודה ושיניב לכם את התוצאות הטובות ביותר? לפניכם כל מה שצריך לדעת.

 

מתי יש צורך בעורך דין פלילי?

הצורך בעורך דין פלילי עולה כאשר אתם חשודים בעברה פילית או מעשה פלילי מסוים. בין אם אתם אשמים ובין אם זכאים, חשוב להגן על עצמכם בתהליך המשפטי ולשכור עורך דין פלילי מקצועי ומתאים, בין עבור הגנה וגם לקבלת ייעוץ מעו"ד פלילי. עבירות פליליות הן בעלות השלכות גדולות ורציניות וגם אם אתם בטוחים בזכאותכם, אין ספק שעורך דין פלילי הוא הכרחי לכל תביעה ומקרה כדי לנהל את התביעה נגדכם באופן הטוב ביותר עבור התוצאות וההשלכות הרצויות עבורכם.

 

מה תפקידו של עורך דין פלילי?

עורך דין פלילי אמון על ניתוח המצב המשפטי עבורך. עליו לחקור היטב את עובדות וראיות האירוע, לבחון את הנסיבות וכך לספק ניתוח משפטי ותחזית מסוימת עבור התהליכים והסיכויים הקיימים בדבר התביעה והאירוע. עורך דין פלילי צריך להגן עליך. עליו לשמור עליך מפני ההאשמות נגדך ולמצוא סיבות נגד והפרכות להן.

 

כיצד נזהה עורך דין פלילי שיודע את העבודה?

למעשה, בחירת עורך דין פלילי היא בחירה קריטית שתעצב את המשך התביעה נגדכם ותשפיע עמוקות על כלל התהליך ועל סיכוייכם לזכאות.

הכלל החשוב ביתר שיש לעקוב אחריו בעת בחירת עורך דין פלילי היא לא להתפתות לבחירות קלות וזריזות, רק משום שהעורך דין מציג עצמו כך וכך ומציע מחיר נוח. להפך, עליכם לוודא שהעורך דין הפלילי שבחרתם הוא מקצועי ואיכותי ומצליח להוציא את לקוחותיו מבוץ התביעה, וכן מומלץ לבחור בעו"ד שייתן חוות דעת כנה ולא יבטיח הבטחות שווא. כדאי לשים לב לשתי נקודות מפתח שיבטיחו זיהוי של עורך דין פלילי שיודע את העבודה:

 

מכיר את סדרי הדין והמשפט

עורך דין פלילי שיודע את העבודה יכיר היטב את הליכי המשפט ואת סדרי הדין הפלילי. עורך דין טוב ובעל ניסיון יבין את החוקים וידע את הפסוקים על בוריים. מומלץ לבחון באיזו מידה הוא מכיר תקדימים משפטיים ודרכים עקלקלות ויצירתיות למען הבטחת זכאותכם.

 

מומחה בתחום העבירה הפלילית

כדי למצוא עורך דין פלילי שידע את העבודה עבורכם, חשוב לשים לב שהוא מומחה בתחום העבירה בה אתם חשודים. המשפט הפלילי כולל בתוכו תחומים רבים של עבירות – כמו אלימות, הונאה וכו'. לכן מומלץ לבדוק שהעורך דין בו בחרתם מומחה בסוג התביעה שהוגשה נגדכם.

פטיש בית משפט

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין

האם משלמים מע"מ על מטבעות קריפטו?

משקיעי קריפטו משלמים מס רווח הון של 25% כמו כל השקעה אחרת, בעוד עסקים שמקבלים מטבעות קריפטו כתשלום מחויבים

ניצול יחסי מרות מצד מנהל ישיר

ניצול יחסי מרות מצד מנהל ישיר הינו מצב בו מנהל מנצל את יחסי המרות בינו לבין עובדת שלו, כדי

מה התפקיד של עורך דין משפחה?

בעולם המשפט ועריכת הדין, אין הרבה התמחויות טעונות רגשית כמו זו של עורך דין לענייני משפחה. עורך דין משפחה

גילוי מקרי סחר בסמים ללא רישום פלילי: אתגרים ופתרונות

תהליך הנפקת רישיון נשק דורש שיקול דעת מדוקדק של הרקע של האדם, העבר הפלילי והסיכונים הפוטנציאליים. עם זאת, גילוי