איך משתמשים בהתקן תדלוק אוניברסלי אוטומטי?

משאבות דלק

שנים שישראליים מתלוננים על מחירי הדלק בארץ ותקופות ארוכות שמחירי הדלק עולים ויורדים בקצב מטריד. הדלק בארץ נחשב יקר מאוד ואין משרד בממשלה שלוקח אחריות מריבה על כך, במיוחד משרד התחבורה או האנרגיה. עם כך, מהפכת הדלקן האוניברסלי כבר כאן איתנו, והיא כאן ללא ספק כדי להישאר.

בשנת 2018 חלה רפורמה של משרד האנרגיה בישראל שבעקבותיה נכנסו לשוק הדלק התקני תדלוק אוניברסאליים. התקני תדלוק אלה מאפשרים לכל הנהגים אשר ברכבם אופציה זו להנות מתדלוק מוזל בכל רשתות תחנות הדלק, ללא תלות בחברות הדלק שמולן יש להם הסדר.

איך משתמשים בהתקן תדלוק אוניברסלי? איך עובד העניין הזה ? והאם גם אתם יכולים להינות מרפורמת התקני התדלוק האוניברסאליים ? הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים.

 

מה זה למעשה התקן תדלוק אוניברסלי?

דלקן או פזומט – הינם שמות להסדרי תדלוק שבו היו עושים שימוש המוני עסקים שיש ברשותם ציי רכבים וכן גם אנשים פרטיים, מזה שנים רבות. התקן התדלוק מאשר לנהג לרכוש דלק במחיר חודשי קבוע, במקום לשלם במעמד התדלוק באופן על כל תדלוק בנפרד בכרטיס האשראי שלו או מזומן. פתרון זה, נוח מאוד עובר חברות המחזיקות ציי רכבים אשר מודלקים ומשומשים על ידי נהגים רבים ברחבי הארץ.

השימוש בדלקן מאפשר לחסוך העברת כספים על כל תדלוק באופן פרטני. מתקיים כאן חסכון תפעולי רחב מאוד עבור החברות, כאשר מדובר בכמות כבים מכובדת המתוחזקת על ידי כמות נהגים רבה, מה שמגדיל מאוד את כמות התדלוקים השבועית, והחודשית.

ההבדל בין דלקן רגיל כפי שכולם מכירים לבין דלקן אוניברסאלי, הוא שבדלקן רגיל ישנם תחנות תדלוק ייעודיות בלבד, ובדלקן אוניברסאלי ניתן לתדלק מכל תחנה. https://www.imaginarium.co.il. מינואר 2019, בעלי העסקים יכולים לרכוש עבור רכבם רק התקן אוניברסלי בלבד ונאלצים להיפרד מההתקנים הממותגים על ידי חברות הדלק.

 

כיצד משתמשים בהתקן תדלוק אוניברסלי אוטומטי?

תופתעו לגלות עד כמה קל לעשות שימוש בהתקן תדלוק אוניברסלי. שלב ראשון, לפני שתוכלו לעשות שימוש בדלקן כזה תצטרכו לדאוג להסכם של רכישת דלק מול אחת מבין תחנות התדלוק בישראל. לאחר שיהיה בידכם אישור כזה, תופנו להתקנה של התקן טבעתי באיזור פיית התדלוק של הרכב שלכם, אשר ניתנת להתקנה על ידי איש מוסמך בלבד.

התקן זה יפעיל את משאבת הדלק שלכם ברגע שתתחילו לתדלק בכל תחנות התדלוק בישראל. כדי לעשות שימוש בהתקן התדלוק שלכם, תצטרכו לפנות למשאבת התדלוק האוניברסלית של התחנה, רק היא תדע לזהות את ההתקן ברכבכם וכך תוכלו להתחיל לתדלק.

מיד עם סיום התדלוק שלכם, תוכלו להמשיך בדרככם ולא תצטרכו להתעסק באף הליך של תשלום. בסוף חודש, תקבלו מרשת הדלק שדרכה רכשתם את ההסדר את רישום התדלוקים שלכם החודש.

מד דלק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות

מגן הוקרה עם חריטה אישית – איפה קונים?

למגני הוקרה היסטוריה רבת שנים, וחשיבותם תמיד הייתה סביב הבעת הערכה כלפי היקרים לנו. הרעיון במתנה מסוג זה הוא