אופנת סתיו 2024: מה הטרנדים החמים לעונה הקרובה?

אופנה

רוצים להתכונן היטב לאופנת הסתיו של 2024? הכינו את עצמכם לטרנדים החמים שכבר מחכים בפתח, ותוכלו להיראות הכי מדהים כשעלי השלכת יתחילו לנשור ברחובות

 

הצבעים החמים יחממו אתכם

סתיו הוא תקופה נהדרת לצבעים חמימים. רגע לפני שאנחנו נכנסים אל החורף ועתידים להפוך את רוב המלתחה שלנו לשחורה ואפורה, הסתיו מספק הזדמנות נהדרת ללבוש צבעים בגווני חום אדמה וכתום. נסו לשלב את צבעי האדמה יחד עם שחור, אדום או צהוב. לכו על גוון אחד בכל אאוטפיט והבליטו אותו. ככה תיראו גם צבעוניים אבל גם אלגנטיים.

אופנה

סריגי סתיו שיעשו לכם נעים

בואו נעשה את ההפרדה הזאת – סריגים הם לסתיו, סוודרים הם לחורף. בסתיו 2024 סריגים יתפסו מקום גדול. ניתן לשלב סריג כמעט עם כל סוג לבוש, עם ג'ינס, מכנסיים מחויטים, עם חצאית או מעל לשמלה. סריגים הולכים נהדר גם עם חולצה מכופתרת מתחת וגם בפני עצמם. ניתן לשלב אותם בלוק היומיומי וגם בלוקים יותר אלגנטיים לאירועים חשובים. בקטלוג H&M תוכלו למצוא את כל מגוון הסריגים לסתיו.

 

אל תשכחו אקססוריז

צעיפים וכובעי גרב זה מאסט בסתיו. גם אם טיפה קריר, לא תמיד נצטרך ז'קט גדול ומגושם, אלא די בפריט קטן שיכול לחמם אותנו בקלות. צעיפים קלילים יכולים להוסיף ללוק תמיד ואם אתם מעוניינים במשהו טרנדי שיתאים במיוחד, אין כמו צעיפי צמר שחוזרים אל האופנה.

כשאתם רוכשים צעיף, נסו לבחור צבעים יותר שקטים שיכולים להתאים לכמה שיותר בגדים ולוקים. כל העניין באקססוריז הוא שילובם בצורה נכונה עם שאר הבגדים על מנת ליצור התאמה אופנתית וגם איזושהי אמירה אישית.

 

ג'ינסים ג'ינסים ג'ינסים

הג'ינס מככב בשנים האחרונות בכל טרנד אפשרי. אחרי הקיץ הלוהט הישראלי, אנחנו יכולים לעזוב את המכנסיים הקצרים והשמלות ולעבור לג'ינסים. סתיו 2024 מסמל לנו ג'ינסים גבוהים בגזרות רחבות שמזכירות קצת את שנות ה-80. ג'ינס הולך כמעט עם כל חולצה שתבחרו, אבל זה מאוד חשוב לבחור סגנון ג'ינסים נכון.

יש ג'ינס עם מראה יותר "זרוק" שיכול להתאים לאירועים חברתיים קטנים ויש ג'ינסים יותר אלגנטיים שיכולים להתאים לעבודה ולאירועים קצת יותר רשמיים. כל ארון זקוק לכמה ג'ינסים לפחות, שכל אחד מהם באנרגיה שונה שתתאים לסיטואציות אחרות.

 

ז'קטים יצילו אתכם

מתחיל להיות קר, אז אם לא לקחתם צעיף או כובע – קחו ז'קט. ז'קטים קלילים לסתיו הקרוב יהיו לרוב מבד קורדרוי או  ג'ינס. התאמת הז'קטים ללוק הכללי חשובה מבחינת צבעים וכמובן סוג הבד. נסו לא לערבב יותר מדי סוגי בד וללכת על גוון אחיד של נראות. אם אתם מעוניינים ללכת על הקצוות, אין כמו ז'קט עור או ז'קט אלגנטי, שני אלה יכולים בשנייה אחת לשנות את הלוק שלכם לשני כיוונים שונים – האחד מגניב וקשוח והשני נעים ועדין.

אופנה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה
לא נמצאו פוסטים נוספים בנושא