איך לבחור חברת הובלות לצורך הובלת דירה?

משאית כחולה

בחירה של חברת הובלות לצורך הובלת דירה מצריכה ביצוע של מספר בדיקות הכרחיות, ואנו כאן עם כל הפרטים לקראת מעבר הדירה המיוחל.

חברת הובלות – כיצד נבחר?

מדי יום מתקיימים ברחבי הארץ מאות הובלות של דירות, ע"י חברות שונות. למעשה, התחום הזה הוא תחום בו עוסקים לא מעט חברות, אולם חשוב לזכור כי יש לא מעט פעמיים בהם אנשים רבים נותרים עם עוגמת נפש ונזק לכיס, וזאת לאור העובדה כי חברות הובלה רבות מבטלות את ההובלה בדקה ה90, גורמות לנזק לציוד ולרכוש כמו גם לא משתמשות בציוד מקצועי לצורך האריזה וכן ההובלה. לכן, על מנת לבחור בחברת ההובלות הטובה ביותר בעבור מעבר הדירה שלכם אספנו בעבורכם מספר טיפים חשובים, כך שתוכלו להיות בטוחים כי ההובלה תעבור בבטחה:

קרטון

  • ניסיון – מדובר בפרמטר החשוב ביותר שאותו יש לבדוק בטרם שוכרים חברת הובלות, וזאת לאור העובדה כי ככל שהחברה מנוסה יותר בביצוע הובלות דירה כך נוכל להיות בטוחים כי היא תתמודד היטב עם האתגרים השונים, בין אם מדובר בהובלה של דירה אשר ממוקמת במקום גבוה או בדירה אשר נדרש בעבורה ביצוע פעולות מתקדמות שונות. על כן, בדקו היטב כי החברה עמה אתם מתקשרים היא חברה אשר מנוסה בתחומה ולה וותק של מספר שנים לפחות.
  • צוות – צוות ההובלה חייב להיות בקיא בתחום, כמו גם יודע לבצע את הפעולות הנדרשות בכדי שההובלה תתרחש במועד אשר נקבע, ובמינימום של נזקים. על כן, מומלץ לוודא עם החברה עמה אתם מתקשרים כמה אנשי צוות מגיעים, רמת הניסיון וכן רמת המקצועיות.
  • שימוש בציוד מתקדם – חשוב להתקשר עם חברת הובלות אשר לה ציוד מתקדם אשר כולל בין היתר משאית אטומה, מנוף אשר יכול להעביר את הציוד (במידה ומדובר בדירה בקומה גבוהה) כמו גם אמצעי אריזה חזקים, כך שההובלה תעבור בצורה הטובה ביותר.
  • קבלת המלצות – אין ספק כי הדרך הטובה ביותר לקבל אינדיקציה על חברת הובלות מובילה היא דרך המלצות מחברים ובני משפחה, כמו גם מגולשים. לכן, מומלץ לבצע חקר שוק מקיף באמצעות הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש אודות חברת ההובלה בה אתם בוחרים, וזאת על מנת לאמוד את רמת שביעות הרצון של הלקוחות אשר השתמשו כבר בשירות של העברת דירה ע"י חברת הובלות.
  • חתימה על חוזה – במעמד ההתקשרות עם חברת ההובלות חשוב לבדוק כי נחתם חוזה כתוב, בו מפורט באופן מדויק זמן ההובלה, מספר הפריטים שיש להוביל כמו גם קבלת תעודת אחראיות, במידה ונגרם נזק לציוד. חתימה על חוזה מסודר תבטיח שקט נפשי, וזאת משום שחוזה מחייב את החברה לפעול ע"פ הנהלים, כאשר במידה והיא לא פעלה, ניתן לתבוע בהליך אזרחי.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שירות

איך פותחים סתימות בביוב

חזרתם הביתה וגיליתם שיש לכם סתימה בביוב בבניין? אתם רואים את כל השכנים עומדים בחוץ ורואים איך הביוב עולה

כיצד חוקר פרטי יוכל לעזור לך?

אם לאחרונה שמת לב שדברים מאוד מוזרים מתרחשים בעסק שאתה מנהל, זה ברור שאתה רוצה להצליח לשים יש על

הדפסה תלת מימדית הדפסת מודלים

הטכנולוגיה החדשנית של המאה ה 21 מאפשרת לבצע הדפסה של מודלים באופן תלת מימדי, באיכות מצוינת. כיצד מתבצע ההליך

מה סוג הפירסינג שהכי מומלץ לשים?

יש סוגים רבים למדי של פירסינג, וזאת במיוחד כאשר מביאים בחשבון את המקומות השונים שאפשר לשים אותם בהם. כך